Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00218267/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
- 2023/BZP 00446398/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
- 2023/BZP 00295921/01 - Wynik z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z utrzymaniem cieków na terenie Zarządu Zlewni w Krośnie - Cz.1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane związane z utrzymaniem cieków na terenie Zarządu Zlewni w Krośnie - Cz.12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb2b4bc4-e293-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.105 Roboty budowlane związane z utrzymaniem cieków na terenie Zarządu Zlewni w Krośnie - Cz. 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218267
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2710.27.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 980952,76
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia "Ubezpieczenie stopy skarpy odcinka potoku Wola km 0+656-0+716" są m. in.: usługi: wykoszenie skarp, roboty: roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem w skarpę, wykonanie opaski z faszyny,uporządkowanie terenu, usuniecie z koryta odpadów wraz z odwozem do miejsca składowania z ewentualną ich utylizacją
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 22588,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia "Usuwanie szkód powodziowych w m. Błażowa Dolna w sąsiedztwie dz. 872 - naprawa wyrwy" jest m. in.: formowanie nasypów, ręczne plantowanie powierzchni gruntu, wykonanie wyściółki z faszyny, wykonanie budowlisiatkowo-kamiennych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 48763,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia "Roboty utrzymaniowe w korycie rzeki Wisłok w km 107+650-108+200" są m. in.: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wykopy koparką gąsienicową na odkład, rozplantowanie spycharkami ziemiwydobytej z wykopów liniowych wzdłuż krawędzi, plantowanie skarp, usunięcie z koryta odpadów wraz z odwozem do miejsca składowania i utylizacji, obsiew skarp w ziemi urodzajnej4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 121297,37 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia "Usuwanie szkód powodziowych na potoku Rosielna –zabudowa wyrw, remont umocnienia w km 4+025-4+200 w m. Jasienica Rosielna" jest m. in.: ręczne ścinanie i karczowanie, oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie, rozbiórka umocnień z płyt ażurowych typu "YOMB", rozbiórka umocnienia z koszy siatkowo-kamiennych, mechaniczne karczowanie pni, ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi, obsianie skarp, wykonanie narzutu kamiennego luzem, wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, doprowadzenie do stanu pierwotnego działek i posesji udostępnionych do przejazdu4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 56907,92 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia "Usuwanie szkód powodziowych na potoku Rosielna –zabudowa wyrw, remont umocnienia w km 0+000-0+300" jest m, in.: wykonanie wyściółek z faszyny, wykonanie kiszki faszynowej, wykonanie opasek z faszyny luzem, wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut podwodny z kamienia ciężkiego lub średniego, doprowadzenie do stanu pierwotnego działek i posesji udostępnionych do przejazdu i wywozu gruntu wydobytego z wykopu4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 243895,82 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia "Remont skarp i płyt na górnym stanowisku jazu na Stopniu Wodnym w Rzeszowie" są m. in.: prace przygotowawcze i zabezpieczenie terenu robót, montaż specjalistycznych rusztowań pływających, wykonanie dylatacji na płytach, powierzchniowe zabezpieczenie betonu, odtworzenie płyt i murków – betonowanie, wykonanie dylatacji, powierzchniowe zabezpieczenie betonu, reprofilacja skarpy lewego i prawego skrzydła zapory4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 487500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. część zamówienia zostały złożone dwie oferty, która podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 31.05.2023 r. do godz. 09:00. W ww. terminie zostały złożone dwie oferty. Oferta niepodlegająca odrzuceniu została złożona przez firmę Zakład Produkcyjno-Handlowy Zbigniew Furmanik, ul. Kraszewskiego 22/1, 37-500 Jarosław. Kwota zawarta w ofercie wynosiła 69 349,49 zł brutto i przekraczała kosztorys inwestorski zamawiającego o 9 370,94 zł brutto. Jest to przekroczenie – 15,62 %.
Z uwagi na fakt, iż cena złożonej oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz, że zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny złożonej oferty, unieważnia się przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90995,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134857,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90995,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Stańczyk Adam
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130006229
7.3.4) Miejscowość: Kielanówka
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90995,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520978,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575461,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520978,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Stańczyk Adam
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130006229
7.3.4) Miejscowość: Kielanówka
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520978,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Wolskiego
- Badanie dokumentów finansowych pod kątem ustalenia odpowiedzialności z art. 299 ksh.
- Wykonanie remontu muru oporowego przy ul. Bednarskiej w Warszawie.
- Wykonanie zabezpieczenia w rejonie przebicia hydraulicznego na stopniu w m. Ochaby, gm. Skoczów, pow. Cieszyński woj. Śląskie
- ROBOTY BUDOWLANE NA RZECE BARYCZ WRAZ Z JEJ DOPŁYWAMI - etap I
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont rowu "Morga III" powyżej ul. Roczyńskiej w Bulowicach - etap II
- "Konserwacja rowów odwadniających, rzek i zbiorników na terenie gminy Michałowice"
- "Roboty budowlane na terenie NW Oświęcim - Etap II"
- Renowacja zbiornika retencyjnego w m. Gęsina
- Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego Żywiec etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.