eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Budowa podwójnej kancelarii w Załęczu



Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwójnej kancelarii w Załęczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Góra Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410008100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 65 543 23 59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goraslaska@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goraslaska.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b1bc9ac-fde8-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa podwójnej kancelarii w Załęczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b1bc9ac-fde8-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058210/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa podwójnej kancelarii Załęcze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236698

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 618495,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku administracyjnego – podwójnej kancelarii leśniczego oraz infrastrukturą towarzyszącą wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Budynek 1- kondygnacyjny, z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony. Zawiera dwa pomieszczenia biurowe, dwa podręczne magazynki, wspólną kuchnie, sanitariat i poczekalnie dla interesantów. Pomieszczenia biurowe są przeznaczone dla łącznie 4 pracowników. Dostęp do poddasza zapewni wyłaz strychowy zlokalizowany w jednym z pomieszczeń socjalnych. Konstrukcja budynku w technologii tradycyjnej murowanej, ze stropem drewnianym. Strop budynku oparty na ścianach podłużnych z pustaków ceramicznych typu POROTON. Budynek pokryty dachem dwuspadowym o kącie pochylenia 35°. Konstrukcja więźby dachowej drewniana z wiązarami kratowymi, więźba dachowa przymocowana do wieńca żelbetowego za pośrednictwem kotew stalowych systemowych. Budynek zostanie pokryty dachówką ceramiczną w kolorze grafitowym. Na całej powierzchni parteru sufit podwieszony z płyt gipsowo kartonowych (GKB, GKBI w łazience) na ruszcie stalowym systemowym, konstrukcja rusztu podwieszana i mocowana do konstrukcji więźby dachowej. Budynek wyposażony w następujące instalacje: elektryczną, wodno-kanalizacyjną, wentylacji, ogrzewania. Ogrzewanie instalacja fotowoltaiczna z klimatyzacją z funkcją grzania oraz grzejnikami elektrycznymi panelowymi powieszonymi na ścianach. Budynek oraz pomieszczenia przystosowane do wjazdu osób na wózkach inwalidzkich.
Zamawiający informuje, że udostępniony Przedmiar jest materiałem pomocniczym dla sporządzenia kalkulacji własnej. Bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienia Wykonawca musi jasno zrozumieć, że kwoty wyliczone przez niego w Ofercie stanowią zapłatę za pracę wykonaną i zakończoną pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania w dokumentacji projektowej oraz SWZ bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze. Przedmiary robót należy odczytywać w powiązaniu z projektami wykonawczymi, w tym Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
II. Wykonanie robót budowlanych obejmuje następujące czynności:
1). Prace przygotowawcze,
2). Obsługę geodezyjną (geodezyjne wytyczenie obiektów budowalnych w terenie, a po wykonaniu robót budowlanych geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza oraz obsługa geodezyjna wynikająca z dokumentacji projektowej i technicznej zadania),
3). Organizacja terenu budowy, placów składowych, zaplecza budowy i czynności dozoru,
4). Budowę budynku w technologii tradycyjnej,
5). Wykonanie terenów utwardzonych z kostki betonowej w tym miejsc postojowych,
6). Budowę ogrodzenia terenu działki,
7). Budowę przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości ciekłe,
8). Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wybudowania,
9). Organizacja i koordynacja robót,
10). Wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badań,
11). Usuwanie wad i usterek, w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady,
12) Uzyskanie zgód, opinii, atestów i zaświadczeń oraz innych wymaganych dokumentów,
13). Prowadzenie dokumentacji budowy,
14). Oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy na czas prowadzenia robót w celu zapewnienia bezpieczeństwa; utrzymania terenu robót w należytym stanie i usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów,
15). Zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot umowy,
16). Ochrona i utrzymanie terenu budowy,
17). Zabezpieczenie i uporządkowanie zajętego terenu działek sąsiadujących z terenem budowy,
18). Utrzymanie czystości i naprawa dróg stanowiących drogi dojazdowe do terenu budowy w przypadku ich uszkodzenia,
19) Usuwanie i utylizacja zanieczyszczeń w tym materiałów i odpadów wytworzonych w procesie budowy,
20). Likwidacja palcu budowy i uporządkowanie terenu budowy,
21) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej,
22). Inne wyżej nie wymienione, a wynikające z SWZ i jej załączników.
III. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załącznik do SWZ.
IV. Wykonawca przygotowuje ofertę na wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej i STWiORB, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
V. Przed protokolarnym przekazaniem placu budowy, w terminie 7 dni od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: Plan BiOZ i Harmonogram rzeczowo – finansowy robót będących przedmiotem zamówienia. Harmonogram rzeczowo – finansowy dla swej ważności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.
VI. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do przestawienia dla organu nadzoru budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia robót, w tym dokumentację powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 732766,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113534143 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 732766,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemysław Panasewicz PAN-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972186521

7.3.3) Ulica: Poniatowskiego

7.3.4) Miejscowość: Rydzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 64-130

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 732766,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.