eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › Modernizacja dachu na budynku PP1 w Sycowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu na budynku PP1 w Sycowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec79a7fa-d497-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dachu na budynku PP1 w Sycowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec79a7fa-d497-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055275/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja dachu na budynku PP1 w Sycowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219306

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.03.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie pokrycia dachu w budynku przedszkola nr 1 w Sycowie.
W zakres planowanych robót remontowych budynku wchodzi m.in.
1) wymiana pokrycia dachu – ułożenie nowej dachówki karpiówki w koronkę - kolor ceglasty, dachówka gładka
2) wymiana łat, kontrłat, wzmocnienie/wymiana elementów konstrukcyjnych dachu
3) wymiana elementów konstrukcji na okapach – odwzorowanie istniejących architektonicznych cech geometrycznych
4) wymiana deskowania na okapach
5) wymiana pokrycia dachu na dobudówce (wykuszu) – usunięcie istniejącego pokrycia wraz z deskowaniem, ułożenie nowej papy na nowym pokryciu, docieplenie dachu, roboty naprawcze wewnątrz pomieszczenia,
6) remont kominów
7) montaż ław i stopni kominiarskich wraz z wyłazami dachowymi
8) montaż nowych oraz dodatkowych kominków wentylacyjnych
9) wymiana obróbek blacharskich – stalowe ocynkowane w kolorze naturalnym ocynku
10) wymiana orynnowania i rur spustowych – stalowe ocynkowane w kolorze naturalnym ocynku
11) wymiana instalacji piorunochronowej – z odtworzeniem (wykonaniem na wzór) nowych iglic ozdobnych
12) wymiana i montaż nowych wyłazów dachowych,
13) inne roboty wynikające ze specyfiki inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45000000-7 - Roboty budowlane

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45422000-1 - Roboty ciesielskie

44110000-4 - Materiały konstrukcyjne

44190000-8 - Różne materiały budowlane

44230000-1 - Ciesielskie elementy budowlane

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

44810000-1 - Farby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364245,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 980070,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364245,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BF Dekoblach Mateusz Jędrzejak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383594600

7.3.3) Ulica: 3 Maja 3

7.3.4) Miejscowość: Raszków

7.3.5) Kod pocztowy: 63-440

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364245,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-01 do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.