eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z zabudową hakową wyposażonego w żuraw hydrauliczny (HDS)



Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z zabudową hakową wyposażonego w żuraw hydrauliczny (HDS)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390081536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowodworska 60

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lpgk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka komunalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z zabudową hakową wyposażonego w żuraw hydrauliczny (HDS)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-592cb3f0-efc9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220575

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZP/TO/4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 672824,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji min. 2022) samochodu ciężarowego z zabudową hakową wyposażonego w żuraw hydrauliczny (HDS). 2.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zakupiony pojazd do Zakładu Oczyszczania Miasta, zlokalizowanego w Legnicy (59-220) przy ul. Nowodworskiej 48. 3.W dniu dostawy pojazdu Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu odpowiednią dokumentację dotyczącą tego pojazdu, tj.:1)Dokumentację techniczną w języku polskim kompletnego pojazdu wraz z urządzeniami, 2)Instrukcję obsługi w języku polskim dla kompletnego pojazdu wraz z urządzeniami, 3)Książkę gwarancyjno-serwisową w języku polskim (potwierdzenie oferowanej gwarancji na podwozie oraz zabudowę), 4)Kompletną dokumentację pozwalającą na rejestrację pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w tym europejskie świadectwo homologacji typu WE (tzw. świadectwo zgodności WE) na kompletny lub skompletowany pojazd oraz kartę pojazdu), 5)Pełną dokumentację z Urzędu Dozoru Technicznego dopuszczającą pojazd do eksploatacji, 6)Certyfikat homologacji silnika spełniający normę EURO 6, 7)Katalog części zamiennych ze schematem hydraulicznym i kompletny schemat instalacji elektrycznej. 4.Wykonawca w terminie uzgodnionym przez Strony, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dostarczenia pojazdu Zamawiającemu winien przeprowadzić nieodpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego (kierowców, pracowników obsługi i mechaników) z zakresu obsługi i eksploatacji pojazdu oraz zainstalowanych w nim urządzeń, co zostanie potwierdzone wydaniem stosownych certyfikatów (zaświadczeń). Łączna liczba pracowników Zamawiającego uczestniczących w szkoleniu nie przekroczy 8 osób. 5.Warunki gwarancji i serwisu pojazdu: 1)Okres gwarancji na pojazd (podwozie i zabudowę wraz z żurawiem) jakiej Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się od dnia dostawy pojazdu po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionych przedstawicieli Stron. 2)Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie obowiązywania gwarancji (obejmujący także wymianę wszystkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem ogumienia) oraz płatny serwis pogwarancyjny przez okres 10 lat od zakończenia serwisu gwarancyjnego. 3)Przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz naprawy odbywać się będą: a)dla podwozia na zasadzie serwisu stacjonarnego (tj. w serwisie autoryzowanym przez Producenta),b)dla zabudowy na zasadzie serwisu mobilnego (tj. na terenie Zamawiającego). Naprawa zabudowy może zostać dokonana w serwisie stacjonarnym (tj. w serwisie autoryzowanym przez Producenta) tylko w sytuacji gdy serwis mobilny nie będzie w stanie jej dokonać. 4)Wykonawca jest zobowiązany do podania w Książce gwarancyjno-serwisowej: nazwy, marki, typu, parametrów i producenta oferowanego pojazdu oraz nazwy i siedziby serwisu autoryzowanego przez Producenta pojazdu. 5)Pozostałe zapisy dotyczące gwarancji i serwisu zawarto we wzorze umowy nr NZP/TO/4/2023. 6.Charakterystyka pojazdu stanowiącego przedmiot zamówienia. 1)Zamawiający wymaga, aby pojazd był wyposażony w urządzenia rejestrujące oraz instrumenty pomiarowe kompatybilne z eksploatowanym u Zamawiającego systemem do zarządzania flotą pojazdów „FM.frameLOGIC” (system firmy ADDSECURE Sp. z o. o.). Wykonawca zobowiązany jest do montażu w pojeździe rejestratora GPS podłączonego do magistrali CAN, sondy pomiaru paliwa oraz opomiarowania urządzeń dodatkowych, w tym pracy zabudowy. 2)Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16.06.2009r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009r., Nr 104, poz. 868) uruchamianie mechanizmów przeładunkowych może odbywać się wyłącznie pod nadzorem osób upoważnionych, a więc w pojeździe powinno być zastosowane rozwiązanie techniczne lub organizacyjne umożliwiające uruchomienie mechanizmu unoszącego pojemnik, komorę ładunkową lub inne elementy wyposażenia technicznego służące do przeładunku odpadów przy jednoczesnym zabezpieczeniu pojazdu przed niepowołanym uruchomieniem lub dostaniem się do kabiny osoby nieupoważnionej. 3)Pozostałe parametry techniczne, użytkowe i jakościowe pojazdu przedstawia poniższa tabela (Lp. Parametry techniczne, użytkowe i jakościowe przedmiotu zamówienia bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego). PODWOZIE 1. Dopuszczalna masa całkowita- 18 ton, 2. Rozstaw osi (między pierwszą a drugą): 4000-4800 mm, 3. Silnik wysokoprężny- min. 250 KM, 4. Silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6, 5. Pojemność silnika max. 11 litrów, 6. Skrzynia biegów zautomatyzowana lub automatyczna, 7. Elektroniczny ogranicznik prędkości jazdy 89 km/h z tolerancją 1 km/h, 8. Dodatkowy podgrzewany filtr paliwa, 9. Przednie zawieszenie, resory paraboliczne, 10. Stabilizator osi przedniej, 11. Wzmocnione amortyzatory osi przedniej, 12. Druga oś napędowa, 13. Oświetlenie robocze tylne włączane z kabiny, zamontowane na tylnej części kabiny, 14. Halogeny przednie dachowe- 2 szt., 15. Stabilizator osi tylnej, 16. Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, 17. Gniazdo zapalniczki 12V- 2 szt., 18. Regulacja pilotem wysokości tylnego zawieszenia, 19. Przystawka odbioru mocy napędzana bezpośrednio od silnika podwozia lub skrzyni biegów, 20. Hamulec osi przedniej i tylnej – tarczowy, 21. Układ hamulcowy z systemem ABS, 22. System poślizgowy ASR, 23. Hamulec silnikowy, 24. Pistolet do przedmuchiwania waz końcówką do pompowania kół, 25. Układ kierowniczy ze wspomaganiem, 26. Układ kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem, 27. Osłony antyrowerowe, 28. Akumulatory 12 V min. 170 Ah- 2 szt., 29. Wyłącznik akumulatorów, 30. Zbiornik paliwa min. 250 litrów z zamykanym korkiem, 31. Koła 22,5R z oponami 315/80 + koło zapasowe, 32. Nośność ogumienia zwiększona o 10% dla zastosowania komunalnego, 33. Kabina krótka, minimum 2 miejsca, 34. Kolor kabiny biały, 35. Pulpit sterowniczy w kabinie kierowcy, 36. Zestaw głośnomówiący, 37. Kamera cofania z podglądem stałym, 38. Pokrowce na siedzenia- 2 kpl., 39. Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, 40. Lusterko krawężnikowe prawe, 41. Lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, ogrzewane, 42. Lusterko przednie po stronie pasażera „dojazdowe” zgodnie z przepisami UE, 43. Lusterka podgrzewane i elektrycznie sterowane, lusterko szerokokątne podgrzewane, 44. Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym (w tym boczne światła gabarytowe), 45. Światła do jazdy dziennej, 46. Centralny zamek, 47. Belka sygnalizacyjna LED zamontowana na dachu kabiny z napisem „LPGK” zespolona ze światłami ostrzegawczymi na dachu kabiny (w tym boczne światła gabarytowe), 48. Blenda przeciwsłoneczna przednia, 49. Kołpaki ze stali nierdzewnej przednie i tylne, 50. Podłokietnik fotela kierowcy- min. 1, 51. Schowki narzędziowe montowane na lub pod zabudową hakową- 2 szt., 52. Tachograf cyfrowy, 53. Radio CD lub radio z czytnikiem kart SD albo radio z wejściem USB, 54. Apteczka pierwszej pomocy oraz pojemniki z solą fizjologiczną do przemywania oczu dla min. 3 osób, 55. Dywaniki gumowe, 56. Lampa ostrzegawcza luzem, 57. Podnośnik hydrauliczny min. 12 ton, 58. Kliny pod koła- 2 szt., 59. Klucz do odkręcania śrub mocujących koło, 60. Podręczny sprzęt gaśniczy (z opisem w języku polskim), w którym ilość środka gaśniczego jest odpowiednia do ilości i rodzaju transportowych odpadów, 61. Klimatyzacja, 62. Zbiornik na wodę z kranikiem- 10 litrów, ZABUDOWA 63. Zabudowa hakowa do transportu kontenerów o udźwigu 10 ton zamontowana na ramie pojazdu na wysokości umożliwiającej jak najniższy zakres podnoszenia. Długość przewożonych kontenerów do 4,8 m. Rozstaw rolek 1040 mm, 64. Zabudowa dostosowana do ramy pojazdu z hakiem o wysokości 1200 mm, 65. Skrzynia narzędziowa z drzwiami, 66. Dodatkowe wyposażenie (łopata i miotła), 67. Układ centralnego smarowania, 68. Sterowanie zabudową z kabiny, 69. Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie oraz zabudowie, 70. Błotniki kół tylnych z chlapaczami, 71. Sygnał dźwiękowy i świetlny przy cofaniu się pojazdu do tyłu (brzęczyk ostrzegawczy z tyłu pojazdu), 72. Wszystkie zasuwy i przełączniki oznakowane w języku polskim, 73. Zabudowa odpowiadająca wytycznym Dyrektywy 2006/42/WE oraz posiadająca deklarację zgodności CE, ŻURAW HYDRAULICZNY 74. Urządzenie oznaczone symbolem CE oraz spełniające wymogi obowiązujących norm, 75. Żuraw o udźwigu 3100 kg na minimalnym wysuwie. Maksymalny wysięg min. 9 m, udźwig na tym wysięgu min. 900 kg, 76. Wyposażony w elektroniczny system zabezpieczeń przed przeciążeniem, zawierający: 77. System prowadzący statystykę pracy żurawia (czarna skrzynka), 78. Układ autodiagnostyki jednostki pozwalającej na szybkie określenie powodu niepoprawnego funkcjonowania jednostki, 79. System ostrzegający operatora przed przeciążeniem żurawia oraz zapobiegający jego przeciążeniu albo blokujący jego pracę w momencie przeciążenia, 80. Wizualny oraz dźwiękowy sygnalizator procentowego wykorzystania możliwości urządzenia, 81. Podświetlany wyświetlacz przy panelu sterowania umożliwiający wybranie aktywnych funkcji żurawia, 82. Wyłączniki awaryjne „STOP” na wszystkich stanowiskach sterowniczych, 83. Sterowanie radiowe, 84. Nogi obracane hydraulicznie, kąt obrotu min. 180 stopni, 85. Nogi podporowe wysuwane i opuszczane hydraulicznie, 86. Podstawa kolumny odlewana, 87. Zamocowanie żurawia do ramy pojazdu przez mostek trójpunktowy, 88. Zbiornik oleju min. 90 litrów, 89. Czujnik położenia ramienia wewnętrznego żurawia, 90. Otwieradło do opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki i pojemników podziemnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 823977,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 994942,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 823977,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SLT Group Dariusz Lewandowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 893-120-76-06

7.3.4) Miejscowość: Sikórz 4, Chrostkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-602

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 823977,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.