Ogłoszenie z dnia 2021-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00252815/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja działań związanych z ochroną żubra w Nadleśnictwie Kobiór - "Dostawa karmy dla żubrów w 2021 roku"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Panstwa Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" - Nadleśnictwo Kobiór
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Kobiór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 141
1.5.2.) Miejscowość: Piasek
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-211
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322188181
1.5.8.) Numer faksu: 322188255
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobior@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.katowice.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja działań związanych z ochroną żubra w Nadleśnictwie Kobiór - "Dostawa karmy dla żubrów w 2021 roku"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5066f760-30bd-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00041666/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup pasz – buraki, otręby, pasze specjalistyczne, pszenica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Kompleksowa ochrona żubra w Polsce" - Zamówienie realizowane w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252815/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZE.270.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 59440,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Buraki pastewneDostawa 44 ton , luzem.
Buraki pastewne powinny pochodzić z tegorocznego zbioru (rok 2021) i być bez śladów gnicia, pleśni, znacznych ubytków lub/i uszkodzeń powstałych na skutek ingerencji gryzoni, oczyszczone z korzonków, liści i gleby.
Dostawa buraków obejmuje transport do miejsca dostawy( Jankowice koło Pszczyny,magazyn karmy na terenie rezerwatu Żubrowisko.Dostawa nie obejmuje rozładunku, będzie realizowany po stronie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221222-8 - Burak pastewny
4.5.5.) Wartość części: 14520,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Karma specjalistyczna – granulatIlość- 7 ton, workowana, dostarczana 2 partiami po 3,5 tony każda.
Wymagania dla karmy specjalistycznej, granulowanej, o których mowa powyżej: przeznaczona dla roślinożerców przeżuwających, posiadająca w składzie surowcowym: min. zboża, otręby zbożowe, len, siano łąkowe(susz), lepiszcze np. melasa, skład. mineralne i witaminowe. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu certyfikat badania karmy specjalistycznej w odniesieniu do każdej partii dostarczonej karmy, wystawiony przez jej producenta, potwierdzający zgodność dostarczonej karmy z normami właściwymi dla tego rodzaju produktu oraz wymogami Zamawiającego, o których mowa w zdaniu poprzedzającym.
Dostawa karmy dla żubrów wraz z jej transportem do miejsca dostawy- Jankowice koło Pszczyny, ul. Żubrów 151. Zamówienie nie obejmuje rozładunku - rozładunek będzie realizowany po stronie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 14700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Otręby pszenne.Dostawa 6 ton otrąb pszennych, workowanych w trzech partiach po 2 tony każda.
Otręby pszenne muszą spełniać następujące wymagania: zapach swoisty, obecność szkodników zbożowo-mącznych i innych oraz pozostałości niedopuszczalne, wilgotność nie więcej niż 15 %. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wynik badania otrąb pszennych, w odniesieniu do każdej partii dostarczanych otrąb, wystawiony przez jej producenta, potwierdzający zgodność dostarczonej karmy z normami właściwymi dla tego rodzaju produktu oraz wymogami Zamawiającego, o których mowa w zdaniu poprzedzającym.
Dostawa otrąb wraz z ich transportem do miejsca dostawy - Jankowice koło Pszczyny, ul.Żubrów 151. Zamówienie nie obejmuje rozładunku, - rozładunek będzie realizowany po stronie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15615000-2 - Otręby
4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Owies paszowy.Dostawa 10 ton owsa paszowego ,luzem.
Oferowane ziarno powinno być ze zbioru z 2021 roku w stanie naturalnym, nie przetworzonym, nie przerośnięte, nadające się do bezpośredniego skarmiania lub przeznaczone do dalszego składowania i magazynowania. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wynik badania ziarna w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej na obecność bakterii Salmonella, w odniesieniu do każdej partii dostarczanego zboża.
Dostawa zboża wraz z jego transportem do miejsca dostawy nie obejmuje rozładunku- rozładunek będzie realizowany po stronie Zamawiającego. Miejsce dostawy: Jankowice koło Pszczyny, ul.Żubrów 151.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03211600-9 - Owies
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pszenica paszowa.Dostawa 7 ton pszenicy paszowej,luzem.
Oferowane ziarno powinno być ze zbioru z 2021 roku w stanie naturalnym, nie przetworzonym, nie przerośnięte, nadające się do bezpośredniego skarmiania lub przeznaczone do dalszego składowania i magazynowania. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wynik badania ziarna w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej na obecność bakterii Salmonella, w odniesieniu do każdej partii dostarczanego zboża.
Dostawa zboża wraz z jego transportem do miejsca dostawy nie obejmuje rozładunku- rozładunek będzie realizowany po stronie Zamawiającego. Miejsce dostawy: Jankowice koło Pszczyny, ul.Żubrów 151.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03211100-4 - Pszenica
4.5.5.) Wartość części: 7700,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jęczmień paszowy.Dostawa 8 ton jęczmienia paszowego, luzem.
Oferowane ziarno powinno być ze zbioru z 2021 roku w stanie naturalnym, nie przetworzonym, nie przerośnięte, nadające się do bezpośredniego skarmiania lub przeznaczone do dalszego składowania i magazynowania. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wynik badania ziarna w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej na obecność bakterii Salmonella, w odniesieniu do każdej partii dostarczanego zboża.
Dostawa zboża wraz z jego transportem do miejsca dostawy nie obejmuje rozładunku- rozładunek będzie realizowany po stronie Zamawiającego. Miejsce dostawy: Jankowice koło Pszczyny, ul.Żubrów 151.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03211400-7 - Jęczmień
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sól paszowa z mikroelementami.Dostawa soli paszowej z mikroelementami w ilości 0,3 tony, w kostkach o wadze ca 10 kg każda.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14410000-8 - Sól kamienna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14410000-8 - Sól kamienna
4.5.5.) Wartość części: 420,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta została odrzucona ponieważ nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zofia Połczyńska Wytwórnia Pasz 'Morawski"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581691102
7.3.4) Miejscowość: Żurawia 19
7.3.5) Kod pocztowy: 89-240
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14280 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-02Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5508 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5508 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5508 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "MŁYNEX" JÓZEF FURCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381086874
7.3.3) Ulica: Dworcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zofia Połczyńska Wytwórnia Pasz "Morawski"
jakie przetargi wygrała firma
Zofia Połczyńska Wytwórnia Pasz "Morawski"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5508 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-05Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta została odrzucona ponieważ nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.