Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00256407/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektów przebudowy kolektora sanitarnego „u Kurzaków” w Jabłonce.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektów przebudowy kolektora sanitarnego „u Kurzaków” w Jabłonce.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e531464e-e830-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256407
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 16260,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Wykonanie projektów przebudowy kolektora sanitarnego „u Kurzaków” w Jabłonce” zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami.
2. Przedmiotem zamówienia jest projekt budowlany przebudowy kolektora kanalizacji sanitarnej „ u Kurzaków” w Jabłonce.
3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do uzyskania wszelkich wymaganych prawem decyzji administracyjnych, warunków, uzgodnień i opinii, koniecznych do realizacji robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową, złożenie kompletnego wniosku i uzyskanie ostatecznej decyzji o PNB lub uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia prowadzenia robót budowlanych, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę - na podstawie odrębnego pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego osobie wskazanej przez Wykonawcę
4. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego załącznik nr 10 do SWZ.
Załącznik Nr 10 do SWZ Program Funkcjonalno-użytkowy wraz załącznikami graficznymi
5. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71322200-3: Usługi projektowania rurociągów
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProjektEko Grzegorz Bobek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352463524
7.3.3) Ulica: Pieniążkowice 90c
7.3.4) Miejscowość: Pieniążkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-408
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ProjektEko, projekty, nadzory, usługi. Grzegorz Bobek
jakie przetargi wygrała firma
ProjektEko, projekty, nadzory, usługi. Grzegorz Bobek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Projekt budowy odwodnienia drogi gminnej w Skrzyszowie
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
- "Montaż infrastruktury telekomunikacyjnej systemu TETRA wraz z dostawą urządzeń"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.