eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoki › "Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skoki

1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Skoki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140583

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Ciastowicza 11

1.4.2.) Miejscowość: Skoki

1.4.3.) Kod pocztowy: 62-085

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.4.7.) Numer telefonu: 618925800

1.4.8.) Numer faksu: 618925803

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-skoki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skoki.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299553

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00286570

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy większy zakres rzeczowy usługi (tutaj: opróżnianiu koszy ulicznych, koszy na psie odchody, pojemników, odbiorze i zagospodarowaniu odpadów) niż wskazany w załączniku nr 8 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zwiększonych usług nie może przekraczać 20% podstawowej wartości zamówienia („Opcja”).
Ponadto Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania Umowy zlecenie większego zakresu usługi poprzez przedłużenie obowiązującej umowy do maksymalnie 4 miesięcy po zakończeniu pierwotnego okresu jej trwania.
Podstawą określenia wartości zwiększonych świadczeń są ceny jednostkowe świadczeń określone w Ofercie.
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jeden z rodzajów świadczeń wchodzących w zakres usługi i wycenionych przez Wykonawcę w Ofercie.
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego możliwym jest wydłużenie czasu trwania umowy o maksymalnie 4 miesiące, przy czym możliwe jest jednokrotne przedłużenie umowy 4 miesiące, ale również kilkukrotne przedłużenie o okres nie krótszy niż miesiąc (np. o miesiąc, dwa miesiące, trzy miesiące, cztery miesiące ).
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia wynikającego z bieżących potrzeb Zamawiającego.
O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 14 – dniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu, w którym zadanie objęte opcją winno być realizowane przez Wykonawcę. Wraz z informacją o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o zakresie uruchomionego prawa opcji oraz dane niezbędne dla prawidłowego wykonania usługi (częstotliwość i rodzaje oraz ilość pojemników, itp.). Rozliczenie za zrealizowany przez Wykonawcę zakres usług objęty opcją będzie dokonywane przy zastosowaniu zryczałtowanych cen miesięcznych wynikających z oferty Wykonawcy. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przewidziane dla wykonania zamówienia podstawowego stosuje się odpowiednio do zakresu zamówienia objętego prawem opcji. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym roszczenie o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowane zamówienie w ramach opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania Umowy zlecenie większego zakresu usługi poprzez przedłużenie obowiązującej umowy do maksymalnie 4 miesięcy po zakończeniu pierwotnego okresu jej trwania.
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego możliwym jest wydłużenie czasu trwania umowy o maksymalnie 4 miesiące, przy czym możliwe jest jednokrotne przedłużenie umowy 4 miesiące, ale również kilkukrotne przedłużenie o okres nie krótszy niż miesiąc (np. o miesiąc, dwa miesiące, trzy miesiące, cztery miesiące ).
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 7 – dniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu, w którym zadanie objęte opcją winno być realizowane przez Wykonawcę. Wraz z informacją o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o zakresie uruchomionego prawa opcji oraz dane niezbędne dla prawidłowego wykonania usługi (częstotliwość i rodzaje oraz ilość pojemników, itp.).
Rozliczenie za zrealizowany przez Wykonawcę zakres usług objęty opcją będzie dokonywane przy zastosowaniu zryczałtowanych cen miesięcznych wynikających z oferty Wykonawcy.
Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przewidziane dla wykonania zamówienia podstawowego stosuje się odpowiednio do zakresu zamówienia objętego prawem opcji.
Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym roszczenie o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowane zamówienie w ramach opcji.
Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-04-26 12:00

Po zmianie:
2024-04-29 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-04-26 12:15

Po zmianie:
2024-04-29 12:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-05-23

Po zmianie:
2024-05-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.