Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00286570/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
- 2024/BZP 00298117/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skoki
1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Skoki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140583
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ciastowicza 11
1.4.2.) Miejscowość: Skoki
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-085
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.7.) Numer telefonu: 618925800
1.4.8.) Numer faksu: 618925803
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-skoki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skoki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299553
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00286570
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy większy zakres rzeczowy usługi (tutaj: opróżnianiu koszy ulicznych, koszy na psie odchody, pojemników, odbiorze i zagospodarowaniu odpadów) niż wskazany w załączniku nr 8 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, przy czym łączna wartość zwiększonych usług nie może przekraczać 20% podstawowej wartości zamówienia („Opcja”).
Ponadto Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania Umowy zlecenie większego zakresu usługi poprzez przedłużenie obowiązującej umowy do maksymalnie 4 miesięcy po zakończeniu pierwotnego okresu jej trwania.
Podstawą określenia wartości zwiększonych świadczeń są ceny jednostkowe świadczeń określone w Ofercie.
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jeden z rodzajów świadczeń wchodzących w zakres usługi i wycenionych przez Wykonawcę w Ofercie.
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego możliwym jest wydłużenie czasu trwania umowy o maksymalnie 4 miesiące, przy czym możliwe jest jednokrotne przedłużenie umowy 4 miesiące, ale również kilkukrotne przedłużenie o okres nie krótszy niż miesiąc (np. o miesiąc, dwa miesiące, trzy miesiące, cztery miesiące ).
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia wynikającego z bieżących potrzeb Zamawiającego.
O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 14 – dniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu, w którym zadanie objęte opcją winno być realizowane przez Wykonawcę. Wraz z informacją o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o zakresie uruchomionego prawa opcji oraz dane niezbędne dla prawidłowego wykonania usługi (częstotliwość i rodzaje oraz ilość pojemników, itp.). Rozliczenie za zrealizowany przez Wykonawcę zakres usług objęty opcją będzie dokonywane przy zastosowaniu zryczałtowanych cen miesięcznych wynikających z oferty Wykonawcy. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przewidziane dla wykonania zamówienia podstawowego stosuje się odpowiednio do zakresu zamówienia objętego prawem opcji. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym roszczenie o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowane zamówienie w ramach opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania Umowy zlecenie większego zakresu usługi poprzez przedłużenie obowiązującej umowy do maksymalnie 4 miesięcy po zakończeniu pierwotnego okresu jej trwania.
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego możliwym jest wydłużenie czasu trwania umowy o maksymalnie 4 miesiące, przy czym możliwe jest jednokrotne przedłużenie umowy 4 miesiące, ale również kilkukrotne przedłużenie o okres nie krótszy niż miesiąc (np. o miesiąc, dwa miesiące, trzy miesiące, cztery miesiące ).
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 7 – dniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu, w którym zadanie objęte opcją winno być realizowane przez Wykonawcę. Wraz z informacją o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o zakresie uruchomionego prawa opcji oraz dane niezbędne dla prawidłowego wykonania usługi (częstotliwość i rodzaje oraz ilość pojemników, itp.).
Rozliczenie za zrealizowany przez Wykonawcę zakres usług objęty opcją będzie dokonywane przy zastosowaniu zryczałtowanych cen miesięcznych wynikających z oferty Wykonawcy.
Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przewidziane dla wykonania zamówienia podstawowego stosuje się odpowiednio do zakresu zamówienia objętego prawem opcji.
Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym roszczenie o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowane zamówienie w ramach opcji.
Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-26 12:00
Po zmianie:
2024-04-29 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-26 12:15
Po zmianie:
2024-04-29 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-23
Po zmianie:
2024-05-28
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Orchowo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
- Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności z terenu Gminy Raniżów
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z OBSZARU GMINY OLESNO
- USŁUGI ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY SORKWITY
więcej: Usługi zbierania śmieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.