Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00177058/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00184648/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00189784/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-23
- 2021/BZP 00193484/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-27
- 2021/BZP 00198453/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa zagospodarowania odpadów medycznych i weterynaryjnych
w tym zakaźnych wytworzonych przez Uniwersytet Wrocławski obejmująca ich odbiór, transport, zbieranie oraz przetwarzanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 375 20 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.budzynska@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa zagospodarowania odpadów medycznych i weterynaryjnychw tym zakaźnych wytworzonych przez Uniwersytet Wrocławski obejmująca ich odbiór, transport, zbieranie oraz przetwarzanie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-536fd837-1174-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.48 Kompleksowa usługa zagospodarowania odpadów medycznych i weterynaryjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177058/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2711.24.2021.KB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 126700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę zgodnej z obowiązującym prawem kompleksowej usługi zagospodarowania odpadów medycznych i weterynaryjnych, w tym zakaźnych wytworzonych przez Uniwersytet Wrocławski obejmującej ich odbiór bezpośrednio z jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego (miejsc prowadzenia działalności [MPD]), transport, zbieranie oraz przetwarzanie (w tym wynoszenie, załadunek i ważenie), zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ pn.: „Opis przedmiotu zamówienia”.
2. Opis zwyczajowy odpadów przewidywanych w ramach przedmiotowego zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Podgrupy:
18 01 Odpady z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej
18 02 Odpady z diagnozowania, leczenia i profilaktyki weterynaryjnej
b) rodzaj odpadu:
02 01 81 Zwierzęta padłe i odpadowa tkanka zwierzęca stanowiące materiał szczególnego i wysokiego ryzyka inne niż wymienione w 02 01 80
3. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca musi zapewnić kompleksową realizację usługi, w tym w szczególności: transport odpadów, zbieranie odpadów (w przypadku gdy Wykonawca nie transportuje odpadów bezpośrednio do miejsca ich przetwarzania oraz w przypadku, gdy ze względów bezpieczeństwa lub w celu zapewnienia ciągłości odbioru zakaźnych odpadów Wykonawca jest zobowiązany do posiadania stosownego zezwolenia) oraz przetwarzanie odpadów, zgodnie z wymogami prawa oraz uwzględniając ich właściwości. W przypadku jeśli Wykonawca nie jest podmiotem przetwarzającym odpad, Wykonawca każdorazowo przed odbiorem odpadu ma obowiązek wskazać miejsce przetwarzania odpadów.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnia przetwarzania odpadów zgodne
z obowiązującym prawem, tj. przez podmiot posiadający obowiązujące zezwolenie na przetwarzanie odpadów wskazanych w Tabeli nr 1 Załącznika nr 3 do SWZ pn.: „Opis przedmiotu zamówienia”.
6. Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90523000-9 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106368,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130345,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130345,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EMKA S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PROMAROL-PLUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381845401
7.3.3) Ulica: Jaktorowska 15a
7.3.4) Miejscowość: Żyrardów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130345,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi transportu odpadów z ZUOK w Hryniewiczach do ZUOK w Białymstoku"
- "Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Gminy Chodów"
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Remont elektrycznych instalacji zewnętrznych na terenie Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Orchowo
- Unieszkodliwianie lub odzysk w II półroczu 2024 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.