eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości gruntowej, położonej w miejscowości Widełka, oznaczonej jako działki ewidencyjne numer 2366/3 i 2363/6 z działkami sąsiednimi numer 2367 i 2362/7



Ogłoszenie z dnia 2022-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości gruntowej, położonej w miejscowości Widełka, oznaczonej jako działki ewidencyjne numer 2366/3 i 2363/6 z działkami sąsiednimi numer 2367 i 2362/7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości gruntowej, położonej w miejscowości Widełka, oznaczonej jako działki ewidencyjne numer 2366/3 i 2363/6 z działkami sąsiednimi numer 2367 i 2362/7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f1b877e-08f3-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018988/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości gruntowych, położonych w miejscowości Widełka, oznaczonych jako działki ewidencyjne numer 2366/3 i 2363/6 z działkami sąsiednimi numer 2367 i 2362/7

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271210/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 ust 2 Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio nie wpłynęła żadna oferta .
Zamawiający w dniu 23.06.2022 wszczął postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiotowe zadanie. Termin składania ofert został określony na dzień 04.07.2022 na godzinę 10:00. We wskazanym terminie nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego w dniu 05.07.2022r. na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania, ponieważ w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadanie do dnia 04 lipca 2022 r., do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.43.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozgraniczenia celem ustalenia przebiegu odcinka /według załącznika graficznego dołączonego do wniosku/ granicy pomiędzy nieruchomością położoną w miejscowości Widełka, oznaczonej jako działki ewidencyjne numer 2366/3 i 2363/6 z działkami sąsiednimi numer 2367 i 2362/7 ”, przez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie oraz sporządzenie odpowiedniej dokumentacji geodezyjnej celem wydania decyzji administracyjnej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne
i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 ze zm.), a także Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. z 1999 r. Nr 45, poz. 453).

Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności z:
1. Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział II),

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOKART Zakład Usług Geodezyjnych mgr inż. Marek Cghmiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721005724

7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 10

7.3.4) Miejscowość: Radomyśl Wielki

7.3.5) Kod pocztowy: 39-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.