eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukowica › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i odcinka sieci wodociągowej na terenie Gminy Łukowica



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i odcinka sieci wodociągowej na terenie Gminy Łukowica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łukowica

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892452

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Łukowica

1.4.2.) Miejscowość: Łukowica

1.4.3.) Kod pocztowy: 34-606

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lukowica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299121

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00214468

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Część I: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Łukowica w systemie zaprojektuj i wybuduj

1) Przedmiotem inwestycji jest wykonanie projektu oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków (PBOŚ), spełniających wymagania normy PN-EN 12566-3+A2:2013-10 na terenie gminy Łukowica - kolejno w miejscowościach: Owieczka, Roztoka, Łukowica, Młyńczyska, Przyszowa, Świdnik, Stronie, Jadamwola, Jastrzębie w ilości 141 sztuk.
Zakres robót obejmuje budowę przydomowych oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. W przypadku, gdy będzie to konieczne, Wykonawca w ramach zamówienia zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownię ścieków surowych lub ścieków oczyszczonych. Wymaga się, aby oczyszczalnie ścieków spełniały wymagania normy PN-EN 12566-3+A2:2013-10 oraz posiadały komplet badań zgodności z ww. normą, wykonanych przez laboratorium notyfikowane Komisji Europejskiej. Do POŚ kierowane będą ścieki bytowe, co oznacza, że wartości ścieków surowych dopływających do oczyszczalni powinny mieścić się w przedziałach określonych w załączniku B (Procedura badania skuteczności oczyszczania) pkt B.3.2 normy PN-EN 12566-3:2005+A2:2013, to jest:
a. BZT5 - od 150 do 500 mgO2/l lub
b. ChZT - od 300 do 1000 mgO2/l,
c. Zawiesiny ogólne - od 200 do 700 mg/l,
d. NK - od 25 mg/l do 100 mg/l lub
e. NH4-N - od 22 mg/l do 80 mg/l,
f. Fosfor ogólny – od 5 do 20 mg/l.
Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na dwanaście miesięcy.
Oczyszczalnie powinny posiadać odporność na chwilowe przeciążenia hydrauliczne oraz mieć możliwość pracy przy nierównomiernych dopływach, np. okresowy brak dopływu ścieków – tryb urlopowy/wakacyjny lub zwiększonym dopływie w okresach świątecznych.
Jako potwierdzenie zgodności oczyszczalni z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu:
1. Deklaracje właściwości użytkowych oferowanych oczyszczalni.
2. Pełne raporty z badań oferowanych oczyszczalni, wykonane przez laboratorium notyfikowane, obejmujące:
a) skuteczność oczyszczania,
b) wytrzymałość konstrukcji (dla warunków suchych i mokrych),
c) wodoszczelność,
d) trwałość materiału,
e) reakcji na ogień,
f) zużycie energii.
Raport z badania efektywności oczyszczania powinien zawierać informacje o częstotliwości usuwania osadu podczas przeprowadzanych badań oraz o zużytej energii elektrycznej (energochłonności) zgodnie z pkt B.5 normy PN-EN 12566-3+A2:2013.
Dopuszcza się rozwiązania równoważne lub lepsze pod warunkiem zachowania podstawowych parametrów technicznych i jakościowych urządzeń w stosunku do opisanych w niniejszym opracowaniu oraz spełniających parametry równoważności. Udokumentowanie równoważności proponowanego rozwiązania technicznego leży po stronie Wykonawcy.

2) Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych.
Zakres rzeczowy obejmuje zapewnienie oczyszczenia ścieków na 141 posesjach na terenie gminy Łukowica w stopniu wymaganym obowiązującymi przepisami.
Na ogólną liczbę 141 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni będzie przypadać :
• 32 szt. - POŚ o przepływie do 0,45 [m3/d], t.j. o liczbie do : 3 RLM
• 69 szt. - POŚ o przepływie do 0,75 [m3/d], t.j. o liczbie do : 5 RLM
• 34 szt. - POŚ o przepływie do 1,05 [m3/d], t.j. o liczbie do : 7 RLM
• 4 szt. - POŚ o przepływie do 1,35 [m3/d], t.j. o liczbie do : 9 RLM
• 1 szt. - POŚ o przepływie do 1,50 [m3/d], t.j. o liczbie do : 10 RLM
• 1 szt. - POŚ o przepływie do 1,80 [m3/d], t.j. o liczbie do : 12 RLM

3) Zakres prac projektowo- wykonawczych do zrealizowania w ramach umowy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej budowy PBOŚ z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu lub do cieku (w przypadku gdy przyszły użytkownik będzie zainteresowany takim rozwiązaniem).
Wykonanie badań geologicznych w miejscu montażu planowanej PBOŚ.
W przypadku odprowadzania ścieków oczyszczonych do cieku opracowanie operatu wodnoprawnego oraz uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na budowę wylotu i odprowadzanie ścieków oczyszczonych.
Wykonanie dokumentacji projektowej (w tym pozyskanie map: zasadniczych bądź map do celów projektowych*) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) do Starosty Powiatu Limanowskiego . *W przypadku kiedy analiza planu zagospodarowania działki wykaże taką konieczność uzyskanie zgody na budowę przydomowej oczyszczalni ścieków zostanie uzyskane na drodze pozwolenia na budowę.
4. Dostawę, montaż i uruchomienie 141 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków [oraz pompowni ścieków o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy]. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową.
UWAGA! Zamawiający wskaże wykonawcy kolejność wykonywanych PBOŚ.
5. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi oraz indywidualne szkolenie użytkowników.
6. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
7. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi.
8. Wykonanie badań ścieków oczyszczonych dla minimum 10% wykonanych PBOŚ. Badania muszą być zlecone dla laboratorium posiadającego odpowiednią akredytację.
9. Raport po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków zgodnych z aktualnym Rozporządzeniem.
10. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
11. W okresie gwarancji Wykonawca zrealizuje jeden raz na 12 miesięcy przegląd wszystkich zamontowanych PBOŚ. Przegląd musi być udokumentowany w formie raportów i przedstawiony Zamawiającemu.

4) Miejsce realizacji inwestycji:
- gm. Łukowica:
1. Obr. Owieczka, dz. ew. nr: 175/5, 135/6, 122/5, 150/2, 187.
2. Obr. Roztoka, dz. ew. nr: 450/2, 704, 285/1, 337, 423/3, 717/4, 593/4, 721/9, 677/4, 677/6, 206/9, 386/9, 502/1, 701,315, 591/22, 386/10, 715/3, 664, 513, 459, 371/1, 214/13.
3. Obr. Łukowica, dz. ew. nr: 1054/9, 976, 1258, 882/1, 882/2, 514/4, 295, 327/4, 981/1, 979/2, 1402, 256/2, 346/13.
4. Obr. Młyńczyska, dz. ew. nr: 224/7, 125/7, 674, 162, 81/2, 205/7, 380/8, 205/2, 125/2, 596/3, 209/1, 529/5, 419/3, 420, 205/4, 134/1, 241, 653/1, 326/4.
5. Obr. Przyszowa, dz. ew. nr: 120/7, 1003/1, 366/1, 1008/4, 1006/2, 48/26, 48/23, 48/24, 544/9, 544/8, 526/2, 1063/7, 1063/6, 241/2, 1060/7, 545/4, 325/12, 549/4, 512, 500, 1021/3, 1021/5, 50/2, 696/7, 405/3, 525, 529/1, 99/2, 849/1, 320, 1254/2, 69, 579/5, 56/2, 857/4, 1016/1, 1016/2, 1177.
6. Obr. Świdnik, dz. ew. nr: 215/2.
7. Obr. Stronie, dz. ew. nr: 327, 328/5, 434/3, 139/14, 502/4, 506/1, 548/3, 142/1, 538, 487/2, 491, 492/1.
8. Obr. Jadamwola, dz. ew. nr: 145/1, 65/6, 49/2, 52, 139/4, 138/1, 137/2, 194/2, 54, 208, 243/1, 3/2, 65/5, 193, 238/2, 238/3, 20/1, 3/1, 194/1, 67/1.
9. Obr. Jastrzębie, dz. ew. nr: 482/1, 616/2, 274, 214/5, 233/2, 233/5, 534/1, 557, 384, 95/1, 457, 463/1, 96, 97, 317/1, 589, 93, 271, 66/3, 66/1, 317/7, 278/1.

Zamawiający zastrzega, iż zamówienie może ulec zmianie w zakresie ostatecznych lokalizacji. W przypadku, gdy ze względów niezależnych od zamawiającego, w szczególności z rezygnacji właścicieli nieruchomości z uczestnictwa w projekcie, wykonanie PBOŚ w projektowanej lokalizacji nie będzie możliwe, zamawiający wskaże lokalizację zastępczą dla oczyszczalni danego typu.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego (zwanego również PFU) oraz pomocniczego przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.

Po zmianie:
Część I: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Łukowica w systemie zaprojektuj i wybuduj

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie projektu oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków (PBOŚ), spełniających wymagania normy PN-EN 12566-3+A2:2013-10 na terenie gminy Łukowica - kolejno w miejscowościach: Owieczka, Roztoka, Łukowica, Młyńczyska, Przyszowa, Świdnik, Stronie, Jadamwola, Jastrzębie w ilości 141 sztuk.

Zakres prac projektowo- wykonawczych do zrealizowania w ramach umowy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy PBOŚ z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu. Wykonanie badań geologicznych w miejscu montażu planowanej przydomowej oczyszczalni ścieków. W przypadku odprowadzania ścieków oczyszczonych, w którym będzie konieczność opracowania operatu wodnoprawnego oraz uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na budowę wylotu, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania odpowiedniego pozwolenia wodno prawnego.
- Uzyskanie dokumentu wydanego przez właściwy organ administracji architektoniczno – budowlanej potwierdzającej brak sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru budowy POŚ lub w przypadku kiedy analiza planu zagospodarowania działki wykaże taką konieczność bądź właściwy organ administracji architektoniczno – budowlanej (starosta limanowski) zgłosi sprzeciw do zgłoszenia zamiaru budowy i wskaże na konieczność uzyskania pozwolenia na budowę uzyskanie zgody na budowę przydomowej oczyszczalni ścieków zostanie uzyskane na drodze pozwolenia na budowę, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;

Dostawę, montaż i uruchomienie 141 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków [oraz pompowni ścieków o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy]. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zatwierdzoną dokumentacją POŚ.

Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi oraz indywidualne szkolenie użytkowników z obsługi oraz eksploatacji POŚ i instalacji POŚ, które winno odbyć się bezpośrednio po wykonaniu POŚ i jej uruchomieniu;

Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej, o ile zostanie sporządzona.

Przeprowadzenie rozruchu technologicznego wykonanych POŚ.

Wykonanie badań ścieków oczyszczonych dla minimum 10% wykonanych POŚ. Badania muszą być wykonane przez laboratorium posiadające odpowiednią akredytację.

Wykonanie dokumentacji powykonawczej (dokumentacja odbiorowa, w tym protokoły, certyfikaty, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza i inne dokumenty określone w PFU, SWZ).

W okresie gwarancji Wykonawca zrealizuje jeden raz na 12 miesięcy przegląd wszystkich zamontowanych POŚ. Przegląd musi być udokumentowany w formie raportów i przedstawiony Zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek, Zamawiający wezwie Wykonawcę do usunięcia wad lub usterek na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie.

UWAGA!
Zamawiający wskazuje, że z uwagi na to, że opis przedmiotu zamówienia w przypadku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formule „zaprojektuj i wybuduj” (którego opis przedmiotu zamówienia stanowi Program funkcjonalno-użytkowy) może być sformułowany w ten sposób, jak ma to miejsce w przedmiotowym postępowaniu. Mając jednak na uwadze konieczność zachowania porównywalności składanych ofert, zamawiający wymaga sporządzenia oferty w ten sposób, że do obliczenia ceny należy przyjąć następujące wielkości:
a) 0 sztuka pompowni ścieków surowych lub ścieków oczyszczonych;
b) 0 sztuka pozwoleń wodnoprawnych;
c) 0 sztuka pozwoleń na budowę.

Miejsce realizacji inwestycji:
- gm. Łukowica:
1. Obr. Owieczka, dz. ew. nr: 175/5, 135/6, 122/5, 150/2, 187.
2. Obr. Roztoka, dz. ew. nr: 450/2, 704, 285/1, 337, 423/3, 717/4, 593/4, 721/9, 677/4, 677/6, 206/9, 386/9, 502/1, 701,315, 591/22, 386/10, 715/3, 664, 513, 459, 371/1, 214/13.
3. Obr. Łukowica, dz. ew. nr: 1054/9, 976, 1258, 882/1, 882/2, 514/4, 295, 327/4, 981/1, 979/2, 1402, 256/2, 346/13.
4. Obr. Młyńczyska, dz. ew. nr: 224/7, 125/7, 674, 162, 81/2, 205/7, 380/8, 205/2, 125/2, 596/3, 209/1, 529/5, 419/3, 420, 205/4, 134/1, 241, 653/1, 326/4.
5. Obr. Przyszowa, dz. ew. nr: 120/7, 1003/1, 366/1, 1008/4, 1006/2, 48/26, 48/23, 48/24, 544/9, 544/8, 526/2, 1063/7, 1063/6, 241/2, 1060/7, 545/4, 325/12, 549/4, 512, 500, 1021/3, 1021/5, 50/2, 696/7, 405/3, 525, 529/1, 99/2, 849/1, 320, 1254/2, 69, 579/5, 56/2, 857/4, 1016/1, 1016/2, 1177.
6. Obr. Świdnik, dz. ew. nr: 215/2.
7. Obr. Stronie, dz. ew. nr: 327, 328/5, 434/3, 139/14, 502/4, 506/1, 548/3, 142/1, 538, 487/2, 491, 492/1.
8. Obr. Jadamwola, dz. ew. nr: 145/1, 65/6, 49/2, 52, 139/4, 138/1, 137/2, 194/2, 54, 208, 243/1, 3/2, 65/5, 193, 238/2, 238/3, 20/1, 3/1, 194/1, 67/1.
9. Obr. Jastrzębie, dz. ew. nr: 482/1, 616/2, 274, 214/5, 233/2, 233/5, 534/1, 557, 384, 95/1, 457, 463/1, 96, 97, 317/1, 589, 93, 271, 66/3, 66/1, 317/7, 278/1.

Zamawiający zastrzega, iż zamówienie może ulec zmianie w zakresie ostatecznych lokalizacji. W przypadku, gdy ze względów niezależnych od zamawiającego, w szczególności z rezygnacji właścicieli nieruchomości z uczestnictwa w projekcie, wykonanie PBOŚ w projektowanej lokalizacji nie będzie możliwe, zamawiający wskaże lokalizację zastępczą dla oczyszczalni danego typu.

UWAGA! Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w zakresie realizacji części I zamówienia:
a) pełnych raportów z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, według procedur określonych w normie PN EN 12566-3:+A2:2013:
b) Deklaracji Właściwości Użytkowych,
c) Dokumentacji Techniczno-Ruchowej, instrukcji montażu i eksploatacji,
d) informacji w zakresie oferowanego systemu rozsączania oczyszczonych ścieków

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego (zwanego również PFU) stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w zakresie realizacji części I zamówienia:
a) pełnych raportów z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, według procedur określonych w normie PN EN 12566-3:+A2:2013:
b) Deklaracji Właściwości Użytkowych,
c) Dokumentacji Techniczno-Ruchowej, instrukcji montażu i eksploatacji.

Po zmianie:
Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w zakresie realizacji części I zamówienia:
a) pełnych raportów z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, według procedur określonych w normie PN EN 12566-3:+A2:2013:
b) Deklaracji Właściwości Użytkowych,
c) Dokumentacji Techniczno-Ruchowej, instrukcji montażu i eksploatacji.
d) informacji w zakresie oferowanego systemu rozsączania oczyszczonych ścieków.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
Uzupełnieniu podlegają wszystkie przedmiotowe środki dowodowe, tj.:
a) pełne raporty z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, według procedur określonych w normie PN EN 12566-3:+A2:2013:
b) Deklaracje Właściwości Użytkowych,
c) Dokumentacja Techniczno-Ruchowa, instrukcja montażu i eksploatacji.

Po zmianie:
Uzupełnieniu podlegają wszystkie przedmiotowe środki dowodowe, tj.:
a) pełne raporty z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, według procedur określonych w normie PN EN 12566-3:+A2:2013:
b) Deklaracje Właściwości Użytkowych,
c) Dokumentacja Techniczno-Ruchowa, instrukcja montażu i eksploatacji.
d) informacji w zakresie oferowanego systemu rozsączania oczyszczonych ścieków.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Informacje na temat zaliczek

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający zapłaci Wykonawcy, na podstawie faktury zaliczkowej, zaliczkę na poczet wykonania zamówienia, w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto w terminie do 30 dni od przedłożenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej (dot. części I zamówienia).
Informacje na temat zaliczek zostały zawarte w Załączniku nr 2a do SWZ - projekcie umowy (w zakresie realizacji części I zamówienia).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-07-25 10:00

Po zmianie:
2023-08-01 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-07-25 11:00

Po zmianie:
2023-08-01 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-08-23

Po zmianie:
2023-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.