eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeleśnia › Remonty dróg leśnych - składów drewna na terenie Nadleśnictwa Jeleśnia.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg leśnych - składów drewna na terenie Nadleśnictwa Jeleśnia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne LP Nadleśnictwo Jeleśnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001955

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suska 5

1.5.2.) Miejscowość: Jeleśnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jelesnia@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jelesnia.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/26259/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg leśnych - składów drewna na terenie Nadleśnictwa Jeleśnia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d1e2573-f2b7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00216311/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remonty dróg leśnych - składów drewna na terenie Nadleśnictwa Jeleśnia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222955/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 631099,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1.1. – Remont drogi leśnej - składu drewna w leśnictwie Kocierz Rychwałdzki w oddziale 12B
- Montaż przedłużenia przepustu podłużnego PEHD długości 3m o średnicy 50cm
- Ukształtowanie terenu pod nawierzchnię składu wzdłuż drogi manewrowej z lewej i prawej strony
- Rozplantowanie gruntu na wskazanym terenie skład lewy i prawy,
- Wykonanie podbudowy na składzie z kruszywa naturalnego,
- Wykonanie nawierzchni na składzie z kruszywa łamanego
- Wykonanie nawierzchni na drodze manewrowej z kruszywa łamanego.

Zadanie 1.2. – Remont drogi leśnej - składu drewna w leśnictwie Kocierz Rychwałdzki w oddziale 18A
- Wykonanie rowu na długości 230m
- Wbudowanie urobku z wykopu do istniejącej wyrwy
- Ułożenie geowłókniny na składzie drewna
- Wykonanie podbudowy na składzie z kruszywa łamanego
- Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na składzie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 110918,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2.1. – Remont drogi leśnej - składu drewna w leśnictwie Korbielów w oddziale 102h obejmujące:
- Ukształtowanie składu wraz z przemieszczeniem urobku z zagęszczeniem
- Ułożenie geowłókniny na składzie o wymiarach 15m x 40m
- Wykonanie przepustu poprzecznego o średnicy 50cm PEHD o długości 18m wraz ze skrzydłami wlotowymi i wylotowymi z kamienia na zaprawie
- Wykonanie drenażu wraz z obsypką filtracyjną o długości 28m
- Wykonanie podbudowy na składzie 15m x 40m, z kruszywa naturalnego
- Wykonanie nawierzchni na składzie z kruszywa łamanego,
- Podniesienie studni z kręgów betonowych.

Zadanie 2.2. – Remont drogi leśnej - składu drewna w leśnictwie Korbielów w oddziale 102k obejmujące:
- Ukształtowanie składu wraz z przemieszczeniem urobku
- Wykonanie podbudowy na składzie 17m x 30m z kruszywa naturalnego,
- Wykonanie nawierzchni na składzie 17m x 30m z kruszywa łamanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 114867,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3.1. – Remont drogi leśnej - składu drewna w leśnictwie Romanka Dolna, obejmujące:
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o powierzchni 280m2,
- Zebranie nasypu na poboczu drogi wywozowej i przewiezienie w miejsce wbudowania
- Zagęszczanie nasypów walcami,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa - tłuczeń, warstwa górna.

Zadanie 3.2. – Remont drogi leśnej - składu drewna w leśnictwie Romanka Górna, obejmujące:
- Wyprofilowanie miejsca nawrotu samochodów o powierzchni 516 m2
- Wykop rowu stokowego,
- Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanego ogrubośic 15 cm
- Wykonanie i zabudowa wodospustu z belki drążonej podwójnej długości 6 mb
- Wykonanie i zabudowa wodospustu z belki drążonej podwójnej długości 10 mb

Zadanie 3.3. – Remont drogi leśnej - składu drewna w leśnictwie Sopotnia Dolna, obejmujące:
- Montaż 1 sztuki wodospustu drewnianego podwójnego o długości 10,0 m,
- Wykonanie ukształtowania składu pętli do zawracania
- Wbudowanie urobku w skład,
- Wykonanie rowu podłużnego długości 50 m,
- Wykonanie nawierzchni pomiędzy składem a nawrotem o powierzchni 210 m2 – tłuczeń,
- Wykonanie nawierzchni składu o powierzchni 700 m2 – żwir,
- Wykonanie nawierzchni nawrotu o powierzchni 400 m2 - żwir

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 141421,34 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4.1. – Remont drogi leśnej - składu drewna w leśnictwie Koszarawa Bystra, obejmujące:
- Montaż 2 sztuk wodospustów drewnianych drążonych podwójnych o długości 10 mb, odprowadzających wodę z drogi bocznej.
- Wykonanie rowu odwadniającego na drodze bocznej długości 20 m
- Montaż 6 sztuk wodospustów drewnianych drążonych pojedynczych o długości 6,0 m,
- Wykonanie rowu odwadniającego na składzie,
- Wykonanie przepustu poprzecznego o średnicy 60 cm PEHD, o długości 14,0 m wraz ze studnią wlotową oraz skrzydłami wylotowymi,
- Wykonanie rowu przystokowego
- Wykonanie przepustu poprzecznego o średnicy 60 cm PEHD o długości 6,0 m wraz ze studnią wlotową oraz skrzydłami wylotowymi
- Wykonanie wyrównania i zagęszczenia nawierzchni składu tłuczniem,
- Wykonanie drenażu z rur z tworzyw sztucznych.

Zadanie 4.2. – Remont drogi leśnej - składu drewna w leśnictwie Koszarawa Cicha w oddziale 21A, obejmujące:
- Korytowanie pod drogę,
- Wykonanie rowu,
- Wzmacnianie podłoża gruntowego geosiatkami i geowłókninami
- Wykonanie podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa dolna,
- Wykonanie podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna,
- Mechaniczne karczowanie pni,
- Wykonanie 2 sztuk ścianek czołowych przepustów rurowych pod zjazdami,
- Przedłużenie przepustu o 3 metry,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 177354,09 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5.1. - Remont drogi leśnej - składu drewna w leśnictwie Ślemień w oddziale 164 Ceretnik, obejmujące:
- Montaż przepustu podłużnego PEHD długości 36 m o średnicy 60 cm
- Wykonanie 1 sztuki wodospustu drewnianego podwójnego,
- Wykonanie ukształtowania składu drewna o powierzchni 600 m2
- Ułożenie geowłókniny na powierzchni 600 m2
- Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
- Wykonanie profilowania i zagęszczenia drugiej strony składu 120 m2
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o powierzchni 120 m2,
- Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o powierzchni 120 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 86537,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122270,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137895,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122270,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo – Usługowa Andrzej Jasica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7350018398, REGON: 072149246

7.3.3) Ulica: Stryszawa 177 B

7.3.4) Miejscowość: Stryszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-205

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122270,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145069,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167271,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145069,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-TRANS Stanisław Jasica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5521016041, REGON: 070744967

7.3.3) Ulica: Stryszawa 313b

7.3.4) Miejscowość: Stryszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-205

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145069,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160461,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214193,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160461,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WGB Firma Usługowo- Handlowa Wojciech Gaweł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5531015416, REGON 070601185

7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Węgierskiej Górki 9

7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160461,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207922,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215068,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207922,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-TRANS Stanisław Jasica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5521016041, REGON: 070744967

7.3.3) Ulica: Stryszawa 313b

7.3.4) Miejscowość: Stryszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-205

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207922,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82057,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114284,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82057,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Świerkosz Mariusz Usługi Sprzętem Zmechanizowanym

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Świerkosz Zbigniew Usługi Sprzętem Zmechanizowanym, 2) Świerkosz Grzegorz Usługi Sprzętem Zmechanizowanym

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5521271230, REGON: 356387820

7.3.3) Ulica: Stryszawa 228

7.3.4) Miejscowość: Stryszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-205

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82057,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.