Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00271407/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pawilonu socjalnego na boisku sportowym w miejscowości Wodziczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcinica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 47
1.5.2.) Miejscowość: Trzcinica
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-620
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzcinica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.trzcinica.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pawilonu socjalnego na boisku sportowym w miejscowości Wodziczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82b23d42-10dd-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271407
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRS-VI.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego
pn. „Budowa pawilonu socjalnego na boisku sportowym w miejscowości Wodziczna- montaż bram wjazdowych w budynku pomieszczeń garażowych dla pojazdów straży pożarnej wraz z niezbędnymi urządzeniami.
Zakres robót objętych zamówieniem przewiduje w szczególności:
Montaż bramy garażowej uchylnej podnoszonej elektrycznie oraz drzwi aluminiowych, panelowych, koloru czerwonego (RAL 3000)
Zakres prac związanych z montażem bramy garażowej:
Wymiary szer. wys.
Wymiary otworu w świetle : 3000mm x 3300mm
Wymiar przejazdowe: 3200mm x 2900mm z prowadzeniem normalnym
wraz z osprzętem tj. liczba cykli sprężyn 25.000, powłoka sprężyn-czarne, struktura, przeszklenie-ALU SZX2, ilość paneli przeszklonych-1, położenie paneli przeszkolnych-3 panel, ilość przeszkleń w panelu-3, struktur szyby-standard, awaryjne otwieranie, odbiornik radiowy, nadajniki czterokanałowe, listwa bezpieczeństwa, centrala sterująca, zabezpieczenie przed podważeniem, oraz montaż ościeżnic drzwiowych blaszanych, z bocznym zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem , przykręcana szyną bieżna i boczną.
Dodatkowe wyposażenie: zamkniecie bramy, rygiel obrotowy/zasuwa, ogranicznik szyny biężnej, zestaw do zawieszenia szyny, bieżnej 364mm
2)Montaż drzwi szt 1 koloru czerwonego()RAL 3000) o wymiarach szer.1100mm x wys.2200mm, wraz z ościeżnicą i bolcem antywyważeniowym, otwieranej za pomocą klamki
Przed realizacją zamówienia wymiar bram i zakres prac należy sprawdzić w naturze.
Inne wymagania i uwagi:
a) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi, okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji, o którym mowa w lit. b.
b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż
3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym
z kryteriów oceny ofert w niniejszym podstępowaniu.
c) Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia
certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych wmontowanych urządzeń oraz innych
dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
d) Wykonawca zobowiązuje się rzetelnie i terminowo wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
e) Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
- zorganizowania i przeprowadzenia robót w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób
przebywających na terenie inwestycji,
- zabezpieczenia terenu przed dostępem osób trzecich,
- nadzoru nad mieniem,
- codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych (bieżącego
usuwania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci po zakończeniu dnia pracy),
- natychmiastowego i skutecznego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
- czynnego udziału w odbiorach przez służby zewnętrzne,
- przeprowadzenia na własny koszt wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem, i przekazaniem do eksploatacji,
- zabezpieczenia placu budowy pod względem bhp i p.poż. oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec
Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44220000-8 - Stolarka budowlana
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
44221240-9 - Wrota garażowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
44221200-7 - Drzwi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna ofertaPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN-0,4kV zasilającej, oświetleniowej wraz doziemną kanalizacją teletechniczną oraz demontaż istniejących słupów oświetleniowych".
- Budowa ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. im Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.