eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Pielęgnacja zieleni oraz utrzymanie czystości i porządku terenów zarządzanych przez PPK



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja zieleni oraz utrzymanie czystości i porządku terenów zarządzanych przez PPK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020652023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 51

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767469000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppk.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppk.polkowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ppk_polkowice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie powierzonym zasobem nieruchomości gminy Polkowice

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja zieleni oraz utrzymanie czystości i porządku terenów zarządzanych przez PPK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a40134a6-e2be-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054717/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Pielęgnacja zieleni i oczyszczanie terenów zarządzanych przez PPK”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247051

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPA.231.3.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 534048,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie wszelkich czynności mających na celu zapewnienie osiągnięcia wymaganego efektu, tj.: zachowanie pełnej żywotności i estetyki pielęgnowanych roślin i nawierzchni trawiastych; wykonywanie zabiegów z zakresu utrzymania czystości tj.: zbieranie odpadów, opróżnianie koszy, utrzymywanie czystości nawierzchni utwardzonych oraz stałego nadzoru i monitoringu utrzymywanych terenów:
-Nowa Wieś Lubińska – teren przy świetlicy i remizie: Nowa Wieś Lubińska 21a,
-Dąbrowa – teren przy świetlicy wiejskiej: Dąbrowa 16,
-Pieszkowice – teren przy świetlicy wiejskiej: Pieszkowice 11A,
-Żelazny Most – teren przy świetlicy wiejskiej: Żelazny Most 46,
-Kaźmierzów – teren przy świetlicy wiejskiej: Kaźmierzów 37,
-Kaźmierzów – teren rekreacyjny
-Tarnówek – teren przy oddziale przedszkolnym: Tarnówek 2,
-Tarnówek – teren przy świetlicy i remizie: Tarnówek 9,
-Moskorzyn – teren przy świetlicy wiejskiej: Moskorzyn 3,
-Sucha Górna – teren przy świetlicy i remizie: ul. Sportowa 7,
-Sucha Górna – teren przy pałacu wraz z parkiem: ul. Okrężna 1,
-Jędrzychów – teren przy świetlicy wiejskiej: Jędrzychów 62A,
-Guzice – teren przy świetlicy wiejskiej: Guzice 15B,
-Trzebcz – teren przy świetlicy wiejskiej: Trzebcz 26.
-Sobin – teren przy świetlicy i remizie + domki biesiadne: Sportowa 69c
-Biedrzychowa – teren przy świetlicy wiejskiej: Biedrzychowa 61
-Komorniki – teren przy świetlicy wiejskiej: Komorniki 20
-Żuków – teren przy świetlicy wiejskiej: Żuków 22a
-Sucha Górna – teren przy budynku mieszkalnym: ul. Strumykowa 21
-Polkowice – teren między budynkami mieszkalnymi: ul. W. Polskiego bud. 3-5
-Polkowice – teren przy budynku ul. Browarna 1
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wywóz odpadów powstałych w związku z wykonywaniem prac.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określony został w załączniku nr 1 do umowy – przedmiar i harmonogram prac stanowiący integralną część umowy oraz mapki obrazujące ww. tereny.
4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wiedzą ogrodniczą i techniczną z należytą starannością i zachowaniem profesjonalnego charakteru świadczonych usług oraz przy użyciu specjalistycznego sprzętu i przez osoby posiadające doświadczenie i kwalifikacje z zakresu pielęgnacji zieleni.
5. Wykonawca w sytuacjach pilnych zobowiązany jest podjąć prace na zgłoszenie wskazane w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy niezwłocznie, jednakże nie później niż w ciągu 24 h od otrzymania zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego, także w godzinach popołudniowych, w dni robocze, w dni ustawowo wolne od pracy w przypadku wyjątkowych sytuacji m. in. takich jak: nagłe załamanie pogody, ważne uroczystości. Prace te nie będą wykonywane częściej niż 5 razy w miesiącu. Wykonawca każdorazowo ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie zadania.
6. Wykonawca wyceniając przedmiot umowy zobowiązany jest wliczyć w cenę oferty konieczność wykonywania prac wskazanych w ust. 5. Zadania te nie będą rozliczane odrębnymi protokołami i fakturami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345276,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1055721,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345276,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MODEX Łukasz Wawruch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922511516

7.3.3) Ulica: Parkowa 7H

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345276,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.