Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00265397/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania
pn. "Modernizacja części drogi powiatowej 1023S relacji Pakuły - Kamienica"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 35 10 500 wew.9
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadaniapn. "Modernizacja części drogi powiatowej 1023S relacji Pakuły - Kamienica"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1fe6c65-ece6-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024904/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji pn.: "Modernizacja części drogi powiatowej 1023S relacji Pakuły - Kamienica"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Modernizacja części drogi powiatowej 1023S relacji Pakuły – Kamienica”.
2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego odbywa się zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zgodnie z dokumentacją:
1) Załącznik nr 2 do SWZ – Projekt wykonawczy – branża drogowa – I i III etap realizacyjny;
2) Załącznik nr 3 do SWZ – Projekt wykonawczy – branża drogowa – II etap realizacyjny;
3) Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt wykonawczy – branża kanalizacyjna;
4) Załącznik nr 5 do SWZ – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna;
5) Załącznik nr 6 do SWZ – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (część kanalizacyjna);
6) Załącznik nr 7 do SWZ – Przedmiar robót – I etap realizacyjny;
7) Załącznik nr 8 do SWZ – Przedmiar robót – II etap realizacyjny;
8) Załącznik nr 9 do SWZ – Przedmiar robót – III etap realizacyjny;
9) Załącznik nr 10 do SWZ – Przedmiar robót – kanalizacja deszczowa
10) Załącznik nr 11 do SWZ – Projekt docelowej organizacji ruchu - I i III etap realizacyjny;
11) Załącznik nr 12 do SWZ – Projekt docelowej organizacji ruchu - II etap realizacyjny;
12) Załącznik nr 13 do SWZ – Inwentaryzacja zieleni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93080,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRA-BUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472570417
7.3.3) Ulica: Oraczy 177H
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław ŚŁąski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-373
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy dróg gminnych ulicy Zagłówek oraz ulicy Wiejskiej i fragmentu ulicy Łąkowej w Lublińcu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SPZOZ w Lublińcu
- Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 443 na odcinku Gizałki - granica gmin Gizałki i Grodziec wraz z mostem w m. Gizałki etap I
- "Budowa obiektu sportowego z basenem w Bezrzeczu - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego"
- Przebudowa dróg dojazdowych do posesji w celu poprawy komfortu i bezpieczeństwa mieszkańców na terenie gm. Kołaki Kościelne.
- Pełnienie funkcji usługi Inspektora nadzoru nad kompleksową modernizacją mediów Wielopolskiego Centrum Specjalistycznego (gazy medyczne, instalacje elektroenergetyczne, instalacje wodno-kanalizacyjna)
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karwin, gm. Karlino
- Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2934G w powiecie malborskim".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.