eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Piska › Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Biała Piska



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Biała Piska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Piska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Adama Mickiewicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Biała Piska

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874241350

1.5.8.) Numer faksu: 874241351

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bialapiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bialapiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aebd911e-f26d-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Biała Piska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aebd911e-f26d-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028651/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Biała Piska edycja Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271943

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.ZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Biała Piska” 2. Zakres robót obejmuje:
1) demontaż istniejących opraw oświetleniowych – szt. 1189,
2) demontaż wysięgników rurowych mocowanych na słupie lub ścianie – szt. 493,
3) wymiana stalowych słupów oświetleniowych – szt. 21,
4) demontaż szaf sterowniczych zlokalizowanych w stacjach transformatorowych –
szt. 10,
5) wymiana latarni parkowych na latarnie z oprawami LED na Pl. Mickiewicza w Białej Piskiej szt. 10,
6) montaż wysięgników rurowych – szt. 493,
7) montaż opraw LED – szt. 1162,
8) wymianę projektorów oświetleniowych – szt. 7,
9) wymianę szafek sterowania oświetleniem – szt. 81,
10) montaż szafek sterowania oświetleniem – szt. 10,
11) inne roboty towarzyszące: montażowe i pomiarowe,
12) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geoinformatycznej infrastruktury oświetleniowej ( zgodnie z opisem w SST) – szt. 1
3. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji tj. :
1) mapy 57 poszczególnych miejscowości i lokalizacji (terenów) z usytuowaniem opraw i szafek oświetleniowych stanowiących załącznik nr 11 do SWZ,
2) zestawienia stanowiące załączniki 12.1 – 12.9:
a) 12.1 – zestawienie opraw oświetleniowych do demontażu,
b) 12.2 – zestawienie punktów do wymiany – całość,
c) 12.3 – zestawienie punktów do wymiany - szkoła,
d) 12.4 – zestawienie wysięgników do wymiany – całość
e) 12.5 – zestawienie wysięgników do malowania
f) 12.6 – zestawienie stacji transformatorowych,
g) 12.7 – zestawienie punktów do wymiany – parkowe – Pl. Mickiewicza w Białej Piskiej,
h) 12.8 – zestawienie szafek sterujących,
i) 12.9 - zestawienie punktów z naświetlaczami,
3) projekt fotometryczny ( gmina i szkoła) stanowiący załączniki nr 13.1 i 13.2
4) szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 14 do SWZ,
5) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10,
6) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.
4. Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiar robót ma charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia.
5. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy przedmiotu zamówienia w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie terenu prowadzonych prac oraz zaplecza,
b) opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji, ich uzgodnienie i zatwierdzenie z organami przewidzianymi przepisami ustawy „Prawo o ruchu drogowym” oraz oznakowanie robót zgodnie z tymi projektami i właściwe zabezpieczenie miejsca prac w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
c) wymianę szafek sterowania oświetleniem wymaga przedstawienia do uzgodnienia w Rejonie Energetycznym w Ełku schematu poszczególnych szafek w wersji elektronicznej. Ponieważ planowane prace modernizacyjne dotyczą czynnych urządzeń elektroenergetycznych informujemy, że w PGE obowiązują instrukcje organizacji pracy, obligujące firmy zewnętrzne do posiadania uprawnień i upoważnień do pracy na sieci PGE. Termin, nadzór i odbiór prac należy uzgodnić z Posterunkiem Energetycznym w Piszu.
6. Użyte do realizacji modernizacji systemu oświetlenia ulicznego oprawy, źródła światła, szafki oświetleniowe i system sterowania muszą spełniać parametry techniczne i użytkowe opisane w SST.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w projektach fotometrycznych, szczegółowych specyfikacjach technicznych lub przedmiarze, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a takim odniesieniem nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane, w normie, ocenie technicznej, aprobacie specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45112310-1 - Podsypywanie gleby

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45314310-7 - Układanie kabli

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ocenie Zamawiającego postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na nieprecyzyjnym opisie parametrów technicznych opraw parkowych w SWZ i poszczególnych Załącznikach, bowiem zmiana mocy dla 10 opraw parkowych z 20 W na 93 W w projekcie fotometrycznym powoduje również zmianę mocy sumarycznej o 730W. Sumaryczna wartość mocy opraw oświetleniowych (i jej przedziały mocowe) jest jednym z kryteriów oceny ofert, a wymóg spełnienia minimalnej mocy 93 W dla opraw parkowych powoduje konieczność ponownego opisu tego kryterium.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.