eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › "Sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim i Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim na lata 2022 - 2023"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych dla
Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim i Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim na lata 2022 - 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W OŚNIE LUBUSKIM

1.3.) Oddział zamawiającego: Księgowość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210307010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 757 1338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@osno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5981631121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 5

1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 757 1346

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk_sekretariat@osno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

CUW w Ośnie Lubuskim upoważniony do przeprowadzenia postępowania. ZGKw Ośnie Lubuskim udziela CUW w Ośnie Lubuskim pełnomocnictwa do przeprowadzenia w jego imieniu i na jego rzecz postępowania oraz do wyłonienia wspólnego wykonawcy. CUW w Ośnie Lubuskim, przygotowuje SWZ, przeprowadza postępowanie i dokonuje wyboru wykonawcy. Na każdym etapie prowadzonego postępowania Strony porozumienia współpracują ze sobą, decyzja o wyborze wykonawcy lub unieważnieniu postępowania wymaga zatwierdzenia przez obie Strony porozumienia. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, każda ze Stron Porozumienia podpisze z wybranym wykonawcą odrębną umowę w przedmiocie swojej części zamówienia. Strony Porozumienia postanawiają, że wykonywanie umów realizowane będzie przez każdą ze Stron Porozumienia we własnym zakresie i na własny koszt. Każda ze Stron Porozumienia ponosi odpowiedzialność za wypełnienie obowiązków wynikających z ustawy Pzp

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych dla
Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim i Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim na lata 2022 - 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffcfffb0-5424-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002407/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych na lata 2022 – 2023 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim i Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest założyć konto na platformie do komunikacji elektronicznej EPZ pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/. Oznacza to obowiązek akceptacji regulaminu platformy i zapoznania się z instrukcjami korzystania z konta na platformie. 2.Aktualne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy EPZ – wskazane są na stronie internetowej logowania i rejestracji Platformy - pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/. 3.Sposób przesyłania plików (oferty, oświadczenia, dokumenty) za pośrednictwem Platformy EPZ oraz potwierdzenia złożenia plików zostały opisane w Instrukcjach (filmach) użytkowników Platformy EPZ. Wykonawca jest zobowiązany zapoznawać się z bieżącymi instrukcjami Platformy EPZ.4.Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320).5.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 4 niniejszego rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.6.Zamawiający nie przewiduje obsługi innych formatów plików niż te wskazane w pkt. 4 i 5.7.W przypadku gdy plik sporządzony w jednym z formatów opisanych w pkt 4 i 5 nie jest wskazany na liście plików obsługiwanych przez Platformę, wystarczy go zapisać w folderze archiwum zip.8.W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku korzystając na Platformie EPZ z pola do przekazywania plików oznaczonego jako Tajemnica Przedsiębiorstwa. W przypadku gdy wykonawca nie wyodrębni i nie zabezpieczy w ten sposób poufności informacji, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za ewentualne ujawnienie ich treści razem z informacjami jawnymi.9.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 20 MB każdy w formatach: pdf, doc, docx, xls, xlsx, xades, xml, zip. Za pośrednictwem Platformy EPZ można przesłać wiele pojedynczych plików we wskazanym formacie lub plik archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików, w tym wypadku w dowolnym, akceptowalnym przez Zamawiającego formacie.10.Wykonawca ma obowiązek śledzić komunikaty generowane przez Platformę EPZ. Podstawowym źródłem informacji jest platforma EPZ, wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem błędów związanych z działaniem serwerów pocztowych, na których działanie Zamawiający nie ma wpływu.11.Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i korespondencji elektronicznej, w tym rekomendacje Zamawiającego zostały szczegółowo opisane w pkt. XVI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie; w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl . Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego CUW.271.8.2021; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 Pzp informuję o ograniczeniach wynikających z art. 19 ust. 2 i 3 Pzp: - skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą, - w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych do pojazdów, urządzeń i sprzętu będących w użytkowaniu Zamawiających, realizowany w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca zapewni obsługę tankowania całodobowo. Odległość najbliższej stacji Wykonawcy od siedziby Zamawiającego nie może być większa jak 20 km. Paliwa muszą spełniać wymagania Norm PN-EN ISO 4259, PN-EN 228+A1;2017-06 benzyna bezołowiowa, PN-EN590+A1:2017-06 olej napędowy - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680 z późn. zm.) i posiadać świadectwa jakości. Wykonawca gwarantuje właściwą jakość paliwa, potwierdzoną na żądanie Zamawiającego właściwymi dokumentami. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje i maksymalne ilości paliw płynnych oraz szacunkowe ilości kart flotowych: 1) dla odbiorcy - Zakład Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim: 101 600 litrów oleju napędowego ON(B7) i 10 kart, 16 000 litrów benzyny bezołowiowej Pb- 95(E5) i 3 karty, 2) dla odbiorcy - Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim: 3 000 litrów oleju napędowego ON(B7) i 1 karta. Wskazane powyżej ilości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiających w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającymi dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiających ilości benzyny bezołowiowej Pb-95(E5) oraz oleju napędowego ON(B7). Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiających na zasadzie detalicznego bezgotówkowego zakupu paliwa do pojazdów, urządzeń i sprzętu. Paliwo będzie sprzedawane po cenach obowiązujących w dniu zakupu na danej stacji, z zastosowaniem stałego rabatu/upustu podanego w formularzu ofertowym. Stały rabat/upust nie podlega waloryzacji i nie podlega zmianie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku pojazdów oraz zakupienia mniejszych ilości paliw niż podane i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Wykonawca zapewni bezpłatnie stosowanie kart flotowych do przeprowadzenia tankowań dla odbiorców: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim i Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim. Zamawiający zastrzega, że karty nie mogą być objęte programami lojalnościowymi. Wykonawca, w ramach zamówienia wystawi, wyda i dostarczy Zamawiającym, nie później niż w terminie 10 dni roboczych od podpisania umowy, aktywowane elektroniczne karty paliwowe, które będą zabezpieczone kodem PIN na numer rejestracyjny samochodu lub nazwę sprzętu lub urządzenia, zgodnie z listą przekazaną Wykonawcy w dniu zawarcia Umowy, która stanowić będzie załącznik nr 1 do Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do aktualizowania ww. listy w okresie obowiązywania Umowy, dokonane aktualizacje nie spowodują sporządzania aneksu do Umowy. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości obsługiwanych pojazdów, Wykonawca bezpłatnie wyda Zamawiającemu dodatkowe karty lub bezpłatnie dezaktywuje zbędną ilość kart. Wykonawca zobowiązuje się bez żadnych kosztów wydać i aktywować dodatkowe karty w terminie 10 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznej blokady karty paliwowej w przypadku zdarzenia: jej utraty, kradzieży lub zniszczenia, o którym powiadomi Zamawiający. W takim przypadku Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, obowiązany będzie wydać, aktywować i dostarczyć Zamawiającemu kartę paliwową zamienną wraz z nowym numerem PIN. Wykonawca wycofa karty paliwowe wskazane w pisemnym powiadomieniu przesłanym przez Zamawiającego jako zbędne. Wykonawca udostępni Zamawiającemu, w ramach wartości całkowitej Umowy, w terminie 3 dni od dnia doręczenia kart paliwowych, dostęp do Systemu administrowania kartami paliwowymi przez Internet (w języku polskim), umożliwiającego: zamawianie nowych kart paliwowych, unieważnianie lub blokowanie, sprawdzanie statusu kart paliwowych (aktywna, zablokowana). System administrowania kartami paliwowymi zapewni całodobowy dostęp on-line do co najmniej następujących informacji: 1) dane o transakcji z faktur; 2) dane o niezafakturowanych transakcjach; 3) saldo zadłużenia;4) saldo zadłużenia z niezafakturowanych transakcji; 5) historia dokonanych transakcji .System administrowania kartami paliwowymi umożliwi tworzenie następujących raportów i zestawień z możliwością eksportu danych do MS Excel: 1) rodzaj, ilość i wartość zakupionego paliwa; 2) data transakcji; 3) numer rejestracyjny pojazdu. Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z co najmniej następującymi informacjami: 1) nr transakcji bezgotówkowej, 2) data i miejsce transakcji, 3) ilość i wartość zakupionych produktów. Zamawiający otrzyma potwierdzenie realizacji sprzedaży paliwa w formie wydruku z terminala lub pokwitowania. Wydruk lub pokwitowanie powinno zawierać co najmniej następujące informacje: 1) datę pobierania paliwa, 2) nr rejestracyjny pojazdu/nazwę urządzenia lub sprzętu 3) wartość sprzedaży paliwa, 4) rodzaj i ilość paliwa, 5) zastosowany upust/rabat w stosunku do bieżącej ceny detalicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania upustu/rabatu na fakturze. Faktury za zakup paliwa do pojazdów, urządzeń i sprzętu dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim wystawiane będą na: Nabywca: Gmina Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, NIP: 598 000 93 13, Odbiorca: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim, ul. 3 Maja 5, 69-220 Ośno Lubuskie. Faktury za zakup paliwa do pojazdów, urządzeń i sprzętu dla Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim wystawiane będą na: Nabywca: Gmina Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, NIP: 598 000 93 13, Odbiorca: Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim ,ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie. Faktura wraz z załącznikiem powinna zawierać pełny monitoring transakcji. Płatność za dostawę następować będzie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto, w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega, iż rodzaje i maksymalne ilości paliw płynnych zostały podane dla celów obliczenia ceny i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec dostawcy, natomiast dostawy mogą objąć ilości mniejsze, zgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający jest obowiązany zapłacić kwotę wynikającą ze złożonych zamówień w trakcie trwania umowy. Zgodnie z art. 433 pkt. 4), Zamawiający informuje, że minimalny zakres zamówienia stanowić będzie równowartość 50% maksymalnej wartości zamówienia brutto.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje większa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach oceny. Łączna ilość punktów = C(o)+O. 2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów. 3) Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 4) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. 5) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 4), Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. 6) Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość najbliższej stacji paliw od siedziby Zamawiającego (tj. od granic administracyjnych miasta Ośno Lubuskie)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: należy wykazać, że Wykonawca posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t. j. Dz.U. 2021 r., poz. 716 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę koncesji na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t. j. Dz.U. 2021 r., poz. 716 z późn. zm.), wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, przed wyborem oferty najkorzystniejszej, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 SWZ; 2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków (załącznik nr 3 pkt 6).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, przed wyborem oferty najkorzystniejszej, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki, o której mowa w pkt X.1.1) SWZ; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oferta na wykonanie zamówienia - załącznik nr 1 SWZ.
2) Formularz cenowy – załącznik nr 7 SWZ.
3) Wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. XI SWZ.
4) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 1. Każdy z Wykonawców występujący wspólnie, musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą (jeżeli ofertę składa pełnomocnik). 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.soldea.pl/epz/epz/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.