eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania ,,Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych nr 2 i 3...''



Ogłoszenie z dnia 2022-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania ,,Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych nr 2 i 3...’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ŚWIEBODZIŃSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971251397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cegielniana 2

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 885 455 810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stbs.swiebodzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stbs.swiebodzin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Świebodzińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania ,,Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych nr 2 i 3...’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82a6a3aa-f86f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233503/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/ZP/ŚTBS/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170794,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją, robót
budowlanych w ramach zadania pn. ,, Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych
nr 2 i 3 z infrastrukturą techniczną na ulicy Bocznej dz. nr 540, 541, 542, 231/13 oraz budową
zjazdu z drogi publicznej – ETAP II’’ obejmujące:
1) Kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi,
2) obsługę laboratoryjną inwestycji (wykonanie w razie konieczności niezbędnych
badań kontrolnych),
3) Obsługę geodezyjną inwestycji,
4) Nadzór nad robotami objętymi tymi zadaniem jw. a także w czasie trwania okresu
gwarancji Wykonawcy robót (tj. 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót) i
rękojmi w oparciu o dokumentację projektową załączoną do Specyfikacji
Warunków Zamówienia postępowania.
5) Nadzór nad realizacją. inwestycji powinien być prowadzony zgodnie z
obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego w tym zakresie. Podstawowe
obowiązki i uprawnienia Nadzoru formalno-prawne podstawy jego działalności
określają art. 17 i 18 oraz art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.
U. z 2021 r., poz. 2351 ).
6) Nadzór reprezentuje interesy Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie
kontroli zgodności realizacji robot z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną,
dokumentacji finansowej, decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami, przepisami
prawa i zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Piotr Owsiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730513981

7.3.3) Ulica: ul. Dekoracyjna 3 P5/2

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-722

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.