eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu - pełnienie nadzoru inwestorskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu - pełnienie nadzoru inwestorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/901499

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu - pełnienie nadzoru inwestorskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d710cc49-e1d5-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078691/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244228

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121951,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na powołaniu Zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego w celu nadzorowania robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu”.
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę następującego składu Zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego:
1) Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej, który będzie pełnił funkcję koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego;
2) Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
3) Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
3. Zakres robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski obejmuje m.in: rozbiórkę istniejących, kolidujących
z nowoprojektowanym układem drogowym elementów istniejącego zagospodarowania terenu, przebudowę istniejącej jezdni
o nawierzchni bitumicznej wraz z jej warstwami konstrukcyjnymi, przebudowę istniejących i budowę nowych odcinków ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej, budowę nowych dróg dla rowerów i pieszych o nawierzchni bitumicznej, przebudowę istniejących i budowę nowych zatok postojowych o nawierzchni
z kostki betonowej, przebudowę istniejących i budowę nowych odcinków kanalizacji deszczowej wraz z nowymi wpustami deszczowymi, budowę nowej linii oświetlenia ulicznego wraz
z budową nowych linii doświetlenia wyniesionych przejść dla pieszych, zagospodarowanie i urządzenie terenów zieleni przyulicznej wraz z montażem elementów małej architektury, zagospodarowanie terenów przeznaczonych na odpady komunalne
4. Realizacja robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór dofinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Zadanie realizowane będzie na zasadach
i warunkach określonych w ustawie z dnia 23 października 2018 r.
o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg.
5. Szczegółowy opis i zakres nadzorowanych robót budowlanych został zawarty w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi:
1) Projekt architektoniczno-budowlany,
2) Projekt zagospodarowania terenu,
3) Projekt techniczny branży drogowej,
4) Projekt techniczny branży elektroenergetycznej,
5) Projekt techniczny inżynierii ruchu drogowego,
6) Projekt techniczny branży instalacyjnej sanitarnej
7) Decyzja nr 76/2022 z dnia 11 marca 2022 r. wydana przez Starostę Zgorzeleckiego, zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu oraz architektoniczno-budowlany wraz z pozwoleniem na budowę,
8) Przedmiar robót
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na przyjęte w niniejszym postępowaniu wynagrodzenie ryczałtowe, Wykonawca wyceniając ofertę winien opierać się na zakresie wynikającym
z dokumentacji projektowej, o której mowa w niniejszym ustępie. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych
w przedmiarze lub w przypadku wystąpienia robót w większej ilości niż w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te będą ujęte w dokumentacji projektowej, to Wykonawca wykona te roboty w ramach standardowego ryzyka kontraktowego.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
9) Standardy zakładania i pielęgnacji zieleni w mieście Zgorzelec, część II wytyczne projektowania, zakładania i pielęgnacji terenów zieleni miejskiej,
10) Pozostałe dokumenty, opinie, decyzje i uzgodnienia wchodzące
w skład dokumentacji.
W opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono wymagania
w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz przepisami wykonawczymi.
- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją”, stanowiącą
Załącznik nr 6 do SWZ.
6. Wymagania dotyczące częstotliwość pobytu na budowie
koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru
inwestorskiego:
1) Zamawiający wymaga obecności koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego na placu budowy minimum
1 dzień w każdym tygodniu kalendarzowym, w wymiarze minimum 3 godzin zegarowych (trwających w sposób ciągły), w okresie od dnia przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych do dnia zakończenia robót budowlanych potwierdzonych protokołem odbioru końcowego z klauzulą „odbieram”, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, pod warunkiem, że wykonawca robót budowlanych nie będzie w tym okresie prowadził robót budowlanych.
2) Wykonawca może zaoferować dodatkową obowiązkową, ponad wymaganą przez Zamawiającego, ilość dni pobytu koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego
w tygodniu kalendarzowym w wymiarze minimum 3 godzin zegarowych (trwających w sposób ciągły).
3) Wskazanie dodatkowych dni pobytu na budowie koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego będzie punktowane w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XIX SWZ.
4) Ilość zadeklarowanych wizyt koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego weryfikowana będzie poprzez wpisy na liście obecności, dostępnej na terenie budowy.
5) Szczegółowe wymagania dotyczące pobytu koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karolina Daniłów prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą TESORO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151770710

7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 75A/4

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.