eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie i konserwacja studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej, położonych na terenie dzielnicy Bielany od 16 grudnia 2021 roku do 15 grudnia 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej, położonych na terenie dzielnicy Bielany od 16 grudnia 2021 roku do 15 grudnia 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i konserwacja studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej, położonych na terenie dzielnicy Bielany od 16 grudnia 2021 roku do 15 grudnia 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cdba5c4-280c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja i bieżące utrzymanie studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej na terenie dzielnicy Bielany od 16 grudnia 2021 roku do 15 grudnia 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225979/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.31.2021.MMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 356200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Utrzymanie i konserwacja studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej, położonych na terenie dzielnicy Bielany od 16 grudnia 2021 roku do 15 grudnia 2023 roku.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Utrzymanie i konserwację studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej położonych na terenie dzielnicy Bielany, zlokalizowanych przy:
1) ul. Daniłowskiego,
2) ul. Klaudyny,
3) ul. Gąbińskiej,
4) ul. Estrady,
5) ul. Dzierżoniowskiej,
6) ul. Kochanowskiego,
7) ul. Wolumen
Zamawiający wymaga, aby konserwator którego wykonawca skieruje do realizacji zamówienia o którym mowa w kryteriach oceny ofert (pkt 27.3. SWZ) posiadał:
- aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do pracy przy wodzie pitnej
oraz
- udokumentowane przeszkolenie lub praktykę w świadczeniu usług serwisowych urządzeń uzdatniania wody wyposażonych w automatykę w technologii BWT stosowaną przy ujęciach wody oligoceńskiej (stacje uzdatniania wody przy ul. Daniłowskiego, ul. Gąbińskiej, ul. Broniewskiego, ul. Dzierżoniowskiej, ul. Kochanowskiego, ul. Wolumen posiadają automatykę w technologii BWT).
3. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 4 do SWZ;
b) parametry badań zgodnie z rozporządzeniem -- stanowiący załącznik nr 4A do SWZ;
c) pozwolenia wodnoprawne- stanowiący załącznik nr 4B do SWZ;
d) formularz cenowy, wypełniony przez wykonawcę o ceny jednostkowe i wartości będzie stanowił kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik nr 5 do SWZ;
e) projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
4. Klauzule społeczne.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji prac konserwacyjnych osoby na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
a) utrzymanie czystości w strefie bezpośredniej ochrony sanitarnej wokół studni,
b) utrzymywanie w czystości wszystkich pomieszczeń wraz ze wszystkimi urządzeniami uzdatniającymi,
c) utrzymywanie czystości w miejscach poboru wody (codzienne sprzątanie),
d) inne prace porządkowe wynikające z warunków atmosferycznych: zmywanie błota
z posadzek, odśnieżanie i posypywanie piaskiem – zapobieganie śliskości (piasek jest materiałem Wykonawcy) dojść do ujęcia oraz chodnika na całej długości ulicy przyległej do posesji w okresie zimowym, zamiatanie, wygrabianie liści i ich usuwanie oraz wywóz,
e) codzienne otwieranie i zamykanie pomieszczeń poboru wody, dotyczy punktów poboru posiadających zimowe pomieszczenia (w okresie uzgodnionym z Zamawiającym i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym).
f) obsługa urządzeń zgodnie z instrukcją obsługi i eksploatacji obiektów.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osoby oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych oraz projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia nie ma zastosowania.
6. Gwarancja i rękojmia.
Zamawiający wymaga 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia podlegający rozliczeniu powykonawczemu, określony w pkt I Formularza cenowego.
7. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 16 grudnia 2021 r., do 15 grudnia 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 65130000-3 - Obsługa stacji wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBERON Dorota Karbowiak-Pęzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7271207716

7.3.3) Ulica: al. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 51 lok. 90

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-047

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-16 do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.