eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi nr 104737R w Nowej Sarzynie, w ciągu drogi nr 104717R w Nowej Sarzynie oraz w ciągu drogi nr 104726R w Woli Zarczyckiej



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi nr 104737R w Nowej Sarzynie, w ciągu drogi nr 104717R w Nowej Sarzynie oraz w ciągu drogi nr 104726R w Woli Zarczyckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi nr 104737R w Nowej Sarzynie, w ciągu drogi nr 104717R w Nowej Sarzynie oraz w ciągu drogi nr 104726R w Woli Zarczyckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-568b2d6c-2b37-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009459/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa przejść dla pieszych w ciągu drogi nr 104737R w Nowej Sarzynie, w ciągu drogi nr 104717R w Nowej Sarzynie oraz w ciągu drogi nr 104726R w Woli Zarczyckiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230015/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 104726R w Woli Zarczyckiej polegająca na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych oraz chodnika.
2. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej betonowej wraz z jego hybrydowym doświetleniem;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni chodnika lewostronnego na odcinku od km 4+353,50 do km 4+396,00;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni chodnika prawostronnego na odcinku od km 4+273,00 do km 4+499,00;
- wykonanie umocnienia skarp prefabrykowanymi elementami betonowymi – płyty drogowe o wym. 300x150x15 cm – 34 sztuki w km od 4+272 do 4+376 wraz z odtworzeniem istniejącego ogrodzenia przy dz. nr ewid. 13459/1 oraz 13460/1;
- wykonanie umocnienia skarp prefabrykowanymi elementami betonowymi – płyty ażurowe o wym. 60x40x8 cm w km od 4+410 do 4+499;
- wykonanie poboczy;
- przebudowa zjazdów indywidualnych oraz zejścia indywidualnego.
3. Cel inwestycji:
Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa i komfortu ruchu użytkowników drogi, w szczególności pieszych, poprzez wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem oraz odcinkami chodnika stanowiącymi dojście do proj. przejścia.
4. W czasie realizacji zadania roboty należy oznakować zgodnie z „Instrukcją o znakach i sygnałach na drogach”.
5. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w SWZ oraz w załączonej dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 252699,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 104717R w Nowej Sarzynie polegająca na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych, przebudowie i budowie miejsc postojowych oraz chodników.
2. Zakres robót dla planowanej inwestycji obejmuje:
- wykonanie wyniesionego odcinka drogi wraz z przejściem dla pieszych z kostki brukowej betonowej wraz z doświetleniem;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni chodnika przeznaczonego do adaptacji;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych stanowisk postojowych przeznaczonych dla samochodów osobowych;
- wykonanie obsiewu terenów zielonych – proj. zieleń niska;
- adaptacja istniejącej kanalizacji deszczowej, a w tym regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych oraz wykonanie wpustów deszczowych w ilości 4 szt.
- przebudowa słupa oświetleniowego – zmiana lokalizacji;
- odtworzenie istniejącego wygrodzenia dla pieszych.
3. Cel inwestycji:
Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa i komfortu ruchu użytkowników drogi, w szczególności pieszych, poprzez wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z adaptacją istniejącego chodnika oraz zatokami postojowymi dla samochodów osobowych.
4. W czasie realizacji zadania roboty należy oznakować zgodnie z „Instrukcją o znakach i sygnałach na drogach”.
5. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w SWZ oraz w załączonej dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 195389,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 104737R polegająca na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych oraz przebudowie chodnika.
2. Zakres robót obejmuje:
- wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej betonowej wraz z jego hybrydowym doświetleniem;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni chodnika prawostronnego;
- remont/adaptacja istniejących odcinków chodnika dla pieszych;
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni drogi gminnej – ul. Chemików;
- wykonanie poszerzenia szer. 0,5-1,0 m jezdni drogi gminnej;
- przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych.
3. Cel inwestycji:
Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa i komfortu ruchu użytkowników drogi, w szczególności pieszych, poprzez wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem oraz odcinkami chodnika stanowiącymi dojście do proj. przejścia, a także poszerzenia jezdni drogi gminnej, co pozwoli na osiągnięcie parametrów technicznych zgodnych z zapisami rozporządzenia.
4. W czasie realizacji zadania roboty należy oznakować zgodnie z „Instrukcją o znakach i sygnałach na drogach”.
5. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w SWZ oraz w załączonej dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 219929,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332400,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436988,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332400,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD Tadeusz Piela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 816-149-27-80

7.3.3) Ulica: Łętownia 204

7.3.4) Miejscowość: Łętownia

7.3.5) Kod pocztowy: 37-312

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332400,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244179,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309188,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244179,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD Tadeusz Piela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 816-149-27-80

7.3.3) Ulica: Łętownia 204

7.3.4) Miejscowość: Łętownia

7.3.5) Kod pocztowy: 37-312

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244179,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385648,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „BRUKERS” Sławomir Sikora

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180447017

7.3.3) Ulica: Koziarnia 167

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-418

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.