eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Cyfrowa Gmina"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MSZANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 81

1.5.2.) Miejscowość: Mszana

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-325

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,92676,47af653034fd0e228636276c63db5915.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Cyfrowa Gmina"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d008fc7a-028c-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019625/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253128/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Zakup i dostawa skanera
1.1 Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do swz dla każdej części osobno.
1.3 Minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przedmiotu zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego zał. nr 1 do swz.
1.4 Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
a) spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z zał. nr 1 do swz,
b) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2022r., nieużywany, sprawny technicznie,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim,
d) posiadać trwałe oznaczenia zawierające: nazwę producenta, typ, oznakowanie CE, numer fabryczny.
1.7 Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
1.8 Miejsce dostawy – Urząd Gminy Mszana, ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana.
1.9 Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
1.10 Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, itp.
1.11 W przypadku sprzętu i oprogramowania, gdzie Zamawiający określił charakterystykę sprzętu lub oprogramowania poprzez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, a takie normy dopuszczając jednocześnie zaoferowanie produktu równoważnego a Wykonawca zaoferuje urządzenie/oprogramowanie równoważne – ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
1.12 Projektowane postanowienia umowy zostały opisane w zał. nr 4 do swz dla każdej części osobno.
1.13 W opisie przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38520000-6 - Skanery

4.5.5.) Wartość części: 10162,6 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych oraz laptopów
1.1 Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do swz dla każdej części osobno.
1.3 Minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przedmiotu zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego zał. nr 1 do swz.
1.4 Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
a) spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z zał. nr 1 do swz,
b) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2022r., nieużywany, sprawny technicznie,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim,
d) posiadać trwałe oznaczenia zawierające: nazwę producenta, typ, oznakowanie CE, numer fabryczny.
1.7 Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
1.8 Miejsce dostawy – Urząd Gminy Mszana, ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana.
1.9 Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
1.10 Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, itp.
1.11 W przypadku sprzętu i oprogramowania, gdzie Zamawiający określił charakterystykę sprzętu lub oprogramowania poprzez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, a takie normy dopuszczając jednocześnie zaoferowanie produktu równoważnego a Wykonawca zaoferuje urządzenie/oprogramowanie równoważne – ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
1.12 Projektowane postanowienia umowy zostały opisane w zał. nr 4 do swz dla każdej części osobno.
1.13 W opisie przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

30214000-2 - Stacje robocze

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 90650,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Zakup i dostawa licencji oprogramowania antywirusowego
1.1 Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do swz dla każdej części osobno.
1.3 Minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przedmiotu zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego zał. nr 1 do swz.
1.4 Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
a) spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z zał. nr 1 do swz,
b) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2022r., nieużywany, sprawny technicznie,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim,
d) posiadać trwałe oznaczenia zawierające: nazwę producenta, typ, oznakowanie CE, numer fabryczny.
1.7 Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
1.8 Miejsce dostawy – Urząd Gminy Mszana, ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana.
1.9 Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
1.10 Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, itp.
1.11 W przypadku sprzętu i oprogramowania, gdzie Zamawiający określił charakterystykę sprzętu lub oprogramowania poprzez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, a takie normy dopuszczając jednocześnie zaoferowanie produktu równoważnego a Wykonawca zaoferuje urządzenie/oprogramowanie równoważne – ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
1.12 Projektowane postanowienia umowy zostały opisane w zał. nr 4 do swz dla każdej części osobno.
1.13 W opisie przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.5.5.) Wartość części: 5284,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Zakup i dostawa serwera NAS do backup
1.1 Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do swz dla każdej części osobno.
1.3 Minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przedmiotu zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego zał. nr 1 do swz.
1.4 Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
a) spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z zał. nr 1 do swz,
b) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2022r., nieużywany, sprawny technicznie,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim,
d) posiadać trwałe oznaczenia zawierające: nazwę producenta, typ, oznakowanie CE, numer fabryczny.
1.7 Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
1.8 Miejsce dostawy – Urząd Gminy Mszana, ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana.
1.9 Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
1.10 Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, itp.
1.11 W przypadku sprzętu i oprogramowania, gdzie Zamawiający określił charakterystykę sprzętu lub oprogramowania poprzez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, a takie normy dopuszczając jednocześnie zaoferowanie produktu równoważnego a Wykonawca zaoferuje urządzenie/oprogramowanie równoważne – ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
1.12 Projektowane postanowienia umowy zostały opisane w zał. nr 4 do swz dla każdej części osobno.
1.13 W opisie przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48823000-3 - Serwery plików

4.5.5.) Wartość części: 29756,09 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Zakup i dostawa firewall sprzętowego UTM
1.1 Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do swz dla każdej części osobno.
1.3 Minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przedmiotu zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego zał. nr 1 do swz.
1.4 Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
a) spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z zał. nr 1 do swz,
b) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2022r., nieużywany, sprawny technicznie,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim,
d) posiadać trwałe oznaczenia zawierające: nazwę producenta, typ, oznakowanie CE, numer fabryczny.
1.7 Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
1.8 Miejsce dostawy – Urząd Gminy Mszana, ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana.
1.9 Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
1.10 Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, itp.
1.11 W przypadku sprzętu i oprogramowania, gdzie Zamawiający określił charakterystykę sprzętu lub oprogramowania poprzez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, a takie normy dopuszczając jednocześnie zaoferowanie produktu równoważnego a Wykonawca zaoferuje urządzenie/oprogramowanie równoważne – ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
1.12 Projektowane postanowienia umowy zostały opisane w zał. nr 4 do swz dla każdej części osobno.
1.13 W opisie przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 17073,17 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Zakup i dostawa sieci wifi
1.1 Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do swz dla każdej części osobno.
1.3 Minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przedmiotu zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego zał. nr 1 do swz.
1.4 Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
a) spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z zał. nr 1 do swz,
b) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2022r., nieużywany, sprawny technicznie,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim,
d) posiadać trwałe oznaczenia zawierające: nazwę producenta, typ, oznakowanie CE, numer fabryczny.
1.7 Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
1.8 Miejsce dostawy – Urząd Gminy Mszana, ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana.
1.9 Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
1.10 Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, itp.
1.11 W przypadku sprzętu i oprogramowania, gdzie Zamawiający określił charakterystykę sprzętu lub oprogramowania poprzez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, a takie normy dopuszczając jednocześnie zaoferowanie produktu równoważnego a Wykonawca zaoferuje urządzenie/oprogramowanie równoważne – ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
1.12 Projektowane postanowienia umowy zostały opisane w zał. nr 4 do swz dla każdej części osobno.
1.13 W opisie przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 1995,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 12.500,00 zł brutto. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15190,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15190,50 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 111.500,00 zł brutto . Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113670,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119549,85 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6715,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6768,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6715,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANET Wojciech Oleś, Stanisław Zygor Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542398848

7.3.3) Ulica: Porcelanowa 19

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-246

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6715,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38609,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38609,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38609,7 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miecz Net Karol Labe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252089468

7.3.3) Ulica: Mieczyków 14A

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38609,7 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21400,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21400,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21400,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miecz Net Karol Lane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252089468

7.3.3) Ulica: Mieczyków 14A

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21400,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.