eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozprza › Utworzenie dostępnego Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miasta i Gminy w Rozprzy



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie dostępnego Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miasta i Gminy w Rozprzy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozprza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. 900 - lecia 3

1.5.2.) Miejscowość: Rozprza

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-340

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rozprza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/780946

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie dostępnego Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miasta i Gminy w Rozprzy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6be1b483-0c1e-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056244/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Utworzenie dostępnego Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie miasta i Gminy w Rozprzy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków unijnych „Dostępny samorząd – granty” realizowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263085

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173445,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie współfinansowane ze środków unijnych „Dostępny samorząd – granty” realizowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 pn. „Utworzenie dostępnego Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miasta i Gminy w Rozprzy”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Przygotowanie placu budowy (w tym urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej).
2. Przebudowę części pomieszczeń biurowych w poziomie parteru budynku Urzędu Miasta i Gminy w Rozprzy celem utworzenia dostępnego biura obsługi mieszkańca poprzez wykonanie m.in. następujących prac budowlanych:
a) usunięcie okładzin ścian, w razie potrzeby skucie tynków,
b) wyburzenie fragmentów istniejącej ściany,
c) wykucie nowego otworu pod okienko kasowe,
d) wykonanie nowych nadproży okiennych i drzwiowych,
e) zamurowanie otworów w istniejących ścianach,
f) wykonanie nowych ścian działowych o gr 12cm,
g) wykonanie nowych ścian o grubości 30 cm oraz 48 cm,
h) wykonanie ściany szklanej w konstrukcji aluminiowej (szklone szybą F7B),
i) uzupełnienie i naprawa tynków wewnętrznych,
j) wykonanie sufitów podwieszanych, kasetonowych,
k) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,
l) wykonanie posadzek z płytek gresowych o wym. 60x60 cm,
m) montaż nowych drzwi wewnętrznych,
n) malowanie pomieszczeń,
o) zakup i montaż maty antypoślizgowej gr. 2mm.
3. Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w modernizowanych pomieszczeniach budynku Urzędu Miasta i Gminy w Rozprzy (m.in. instalacja elektryczna, instalacja oświetlenia, instalacja gniazd RJ45 sieci LAN, przebudowa istniejącej rozdzielni RG, montaż nowych rozdzielni).
4. Wykonanie wentylacji wyciągowej mechanicznej w modernizowanych pomieszczeniach budynku Urzędu Miasta i Gminy w Rozprzy.
5. Uporządkowanie terenu budowy i zaplecza w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego.
6. Niezbędne badania, pomiary.
7. Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (atesty, aprobaty techniczne, protokoły z badań, prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne, świadectwa jakości, instrukcje użytkowania i konserwacji itp.) – 2 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262520-2 - Roboty murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

44220000-8 - Stolarka budowlana

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232407,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232407,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232407,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR-DOM Mariusz Czaszka Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711858962

7.3.3) Ulica: Promienna 15

7.3.4) Miejscowość: Włodzimierzów, Sulejów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232407,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.