eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO
NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d5bdf1e-45e2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO
NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d5bdf1e-45e2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001132/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269115/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3310/29/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 176593,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Wykonawca zobowiązuje się wykonać na zlecenia Zamawiającego następującą prace:
1. Montaż – wymiana klosza oprawy ulicznej sodowej i rtęciowej,
2. Montaż – wymiana klosza oprawy stylowej ozdobnej,
3. Montaż – wymiana oprawy ulicznej sodowej,
4. Montaż – wymiana oprawy stylowej ozdobnej LED,
5. Montaż – wymiana oprawy ulicznej LED,
6. Montaż – wymiana oprawy najazdowej LED w chodnikach i jezdniach,
7. Montaż – wymiana oprawy architektonicznej wbudowanej,
8. Montaż – wymiana oprawy dostarczonej przez zlecającego,
9. Montaż – wymiana wysięgnika stalowego rurowego ocynkowanego,
10. Montaż – wymiana fundamentu betonowego pod słup,
11. Montaż - wymiana słupa oświetleniowego aluminiowego stożkowego do 8m bez fundamentu,
12. Montaż - wymiana słupa oświetleniowego stylowego bez fundamentu
13. Montaż - wymiana tabliczki bezpiecznikowej słupowej,
14. Montaż - wymiana bezpiecznika napowietrznego,
15. Montaż - wymiana drzwiczek słupowych i ich konserwacja,
16. Montaż - wymiana rozdzielnicy oświetlenia ulicznego (część pomiarowo-rozliczeniowa
i zasilająco-sterowniczych),
17. Konserwacja słupa stalowego malowanego z wysięgnikiem (czyszczenie mechaniczne, odrdzewianie, dwukrotne pomalowanie farbą),
18. Montaż wymiana przewodu napowietrznego ASXSN 2x25 z elementami mocowania
i zawieszania. Przęsło do 50m,
19. Konserwacja szafki oświetleniowej stalowej. (Mechaniczne czyszczenie, odrdzewianie
i dwukrotne malowanie),
20. Lokalizacja uszkodzenia kabla w ziemi,
21. Naprawa kabla oświetleniowego w ziemi bez odtwarzania nawierzchni (asfaltowa)
22. Montaż – wymiana kabla oświetleniowego w ziemi do 10mb. Bez naprawy nawierzchni (asfaltowa),
23. Montaż – wymiana sterowników oświetlenia ulicznego /programator czasowy astronomiczny dwukanałowy/ podstawowe parametry:
Tryb pracy: automatyczny i ręczny
Bateria: możliwość wymiany bez utraty programu
Oszczędzanie baterii: wymagana możliwość przejścia w tryb magazynowy (na czas magazynowania)
Programowanie: niezależne dla dwu kanałów możliwość ustawienia położenia geograficznego i strefy czasowej możliwość ustawienia przerwy nocnej możliwość korekty czasu załączania i wyłączania
ręczne i automatyczne przejście czas letni/zimowy możliwość ustawienia i korekty daty i godziny
Wejście zewnętrzne: wymagane, współpraca z pamięcią zewnętrzną-przenoszenie programu Czas podtrzymania zegara: minimum 3 lata
Czas podtrzymania programu: minimum 10 lat Dokładność odmierzania czasu: maks. ±1 s / 24 h przy temp. 25 °C Parametry styków przekaźnika: 2NO/NC-16 A/250 V AC1 4000 VA
Temperatura pracy: zakres nie mniejszy niż -20 ÷ +60 oC Obudowa 2 modułowa montowana na szynie TH35
Stopień ochrony obudowy: min. IP20
Klasa ochronności: II
Kategoria przepięciowa: II Oszczędzanie baterii: wymagana możliwość przejścia w tryb magazynowy (na czas magazynowania).

Pod pojęciem montażu-wymiany urządzenia należy rozumieć dostarczenie fabrycznie nowego urządzenia jego montaż, wymianę, demontaż, utylizację części uszkodzonej lub zużytej lub dostarczenie urządzenia zdemontowanego we wskazane miejsce.
Koszty materiałów i sprzętu niezbędnych do wykonania prac objętych zleceniem ponosi Wykonawca.

W ramach w/w usług, Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Usunięcia w trakcie realizacji prac wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Odpady stanowią własność Wykonawcy.
2. Zabezpieczenia terenu prac na czas wykonania usługi zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych.
3. Całodobowej dyspozycyjności. Wykonawca wskaże w formularzu oferty osobę do pełnienia dyżuru całodobowego wraz z następującymi danymi: imię i nazwisko, adres - siedziba i nr telefonu).
4. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są zagwarantować, że wszelkie prace związane
z naprawą oświetlenia ulicznego wykonywane będą zgodnie z wymogami przepisów budowy urządzeń elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotyczące ich eksploatacji z zastosowaniem urządzeń posiadających certyfikaty jakości oraz zgodności z wymogami norm i bezpieczeństwa.
5. Wykonawca zapewni organizację pracy w oparciu o ustalenia ustawy Prawo Energetyczne w sprawie BHP w zakładach energetycznych oraz innych zakładach pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych.

II. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ

1. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: osób wyznaczonych do wykonywania zamówienia, kierowców tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia.
3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności:
- posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności;
- posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi;
- zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy.
4. Wymagania podane w ust. 1 nie dotyczą osób:
- prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą np.: pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie – kierownik prac, geodeta,
- będących współwłaścicielami/wspólnikami podmiotu składającego ofertę.

Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Rozdział V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149832,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149832,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149832,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY MARCIN KUDYBA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101673229

7.3.3) Ulica: UL. PRÓCHNIKA 3/20

7.3.4) Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149832,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.