eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Bieżące utrzymanie, konserwacja, obsługa, remonty oraz naprawy podewastacyjne instalacji i urządzeń oświetlenia iluminacyjnego na terenie miasta Lublin na okres 4 lat.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie, konserwacja, obsługa, remonty oraz naprawy podewastacyjne instalacji i urządzeń oświetlenia iluminacyjnego na terenie miasta Lublin na okres 4 lat.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060778879

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krochmalna 13j

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-401

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814665710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdm.lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://biuletyn.lublin.eu/zdm

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdmlublin.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


gminna jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie, konserwacja, obsługa, remonty oraz naprawy podewastacyjne instalacji i urządzeń oświetlenia iluminacyjnego na terenie miasta Lublin na okres 4 lat.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fab89f2-3d51-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001039/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja, obsługa, remonty oraz naprawy podewastacyjne instalacji i urządzeń iluminacji obiektów na terenie Miasta Lublin na lata 2022-2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259081/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-PS.221.1.28.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie eksploatacji, obsługi, konserwacji i remontów instalacji i urządzeń zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych, przepisami dot. bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony od porażeń oraz aktualnej "Instrukcji ruchu i eksploatacji oświetlenia iluminacyjnego na terenie Gminy Lublin", a w szczególności:
1. W zakresie konserwacji i obsługi instalacji i urządzeń:
1.1. kontrolę świecenia punktów świetlnych,
1.2. kontrole i niezbędne korekty ustawień i nakierowania opraw i reflektorów,
1.3. naprawę bądź wymianę uszkodzonych elementów instalacji (przewody, puszki rozgałęźne, wyposażenie rozdzielni itp.),
1.4. wymianę spalonych (uszkodzonych) źródeł światła,
1.5. wymianę uszkodzonych zasilaczy zamontowanych wewnątrz opraw i reflektorów,
1.6. kontrole stanu ochrony przeciwporażeniowej,
1.7. kontrolę stanu przewodów, połączeń i osprzętu,
1.8. kontrole stanu osłon i zamocowania urządzeń iluminacyjnych,
1.9. wykonywanie pomiarów elektrycznych skuteczności ochrony od porażeń oraz rezystancji kabli jeden raz w ciągu trwania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
1.10. sprawne usuwanie awarii i ewentualnych zagrożeń,
1.11. utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie estetycznym tj. mycie
i czyszczenie punktów świetlnych oraz sprawdzanie i na bieżąco usuwanie z urządzeń iluminacyjnych nielegalnych reklam, ogłoszeń, nalepek, drutów, zamalowań itp.,
1.12. malowanie wszystkich elementów i konstrukcji metalowych jeden raz w ciągu trwania umowy - w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
1.13. dokonywanie (wspólnie z przedstawicielami Zamawiającego) odbiorów technicznych urządzeń nowowybudowanych oraz po naprawach gwarancyjnych, remontach i przebudowach,
1.14. zgłaszanie na bieżąco Zamawiającemu konieczność naprawy bądź wymiany będących na gwarancji uszkodzonych elementów instalacji i urządzeń iluminacyjnych,
1.15. wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności wykonania remontu lub przebudowy instalacji i urządzeń iluminacyjnych,
1.16. utylizacja niesprawnych źródeł światła i uszkodzonych elementów instalacji,
1.17. prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej zawierającej zakres wykonywanych czynności oraz wyniki kontroli, oględzin i przeglądów.
2. W zakresie remontów i napraw podewastacyjnych urządzeń iluminacji:
2.1. wymiana zniszczonych lub zużytych eksploatacyjnie punktów świetlnych,
2.2. wymiana zniszczonych osłon ochronnych reflektorów i konstrukcji wsporczych,
2.3. wymiana zbitych szyb ochronnych,
2.4. wymiana zniszczonych lub zużytych eksploatacyjnie elementów instalacji, w tym: przewodów, kabli i osprzętu instalacyjnego oraz zasilaczy zewnętrznych zamontowanych jako elementy instalacji,
2.5. naprawa lub wymiana złączy kablowych,
2.6. naprawa linii kablowych,
2.7. wykonywanie po każdym remoncie pomiarów elektrycznych skuteczności ochrony od porażeń oraz rezystancji przewodów i kabli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523379,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 659779,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 523379,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RBOL – Instalacje Radosław Boluk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 919-179-13-58

7.3.3) Ulica: ul. Kustronia 12/59

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-241

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.