Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00241985/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie Rewitalizacji Parku Miłości - udostępnienie i ochrona zasobów przyrodniczych Lubniewic
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubniewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 51
1.5.2.) Miejscowość: Lubniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-210
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957557052
1.5.8.) Numer faksu: 957557024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lubniewice
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29191cef-3304-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie Rewitalizacji Parku Miłości - udostępnienie i ochrona zasobów przyrodniczych Lubniewic2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29191cef-3304-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008081/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rewitalizacja Parku Miłości - udostępnienie i ochrona zasobów przyrodniczych Lubniewic
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241985/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.03.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 445185,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Rewitalizacja Parku Miłości - udostępnienie i ochrona zasobów przyrodniczych Lubniewic” obejmująca rewitalizację Parku Miłości w mieście Lubniewice w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Park Miłości zlokalizowany jest na działce nr 369 o powierzchni 0,8260 ha.
W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, wykonanie projektów wykonawczych, projektów zieleni, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Planowane zmiany urbanistyczno-architektoniczne i techniczno-użytkowe związane z realizacją zadania:
- rozbiórka istniejących nawierzchni ścieżek,
- ujednolicenie układu komunikacyjnego parku poprzez uporządkowanie linii ścieżek oraz zmianę nawierzchni ścieżek istniejących na nawierzchnię mineralną wraz z wykonaniem drenażu poprzecznego,
- uporządkowanie istniejącej zieleni poprzez usunięcie chwastów, samosiejek, martwych drzew oraz wykonanie nowych nasadzeń,
- ujednolicenie obiektów małej architektury poprzez demontaż istniejących i dostawę nowych tj. kosze na śmieci, ławki, budki lęgowe i poidło dla ptaków, domki dla owadów,
- remont historycznego muru kamiennego poprzez uzupełnienie wyrw, braków w pokryciu muru dachówką,
- renowacja tarasu widokowego polegająca na wymianie barierki i wykonaniu nawierzchni mineralnej,
- montaż tabliczek informacyjnych i kierunkowskazów,
- demontaż istniejących i montaż nowych słupów i opraw oświetleniowych wzdłuż promenady nadjeziornej i wewnątrz parku,
- demontaż i przestawienie/usunięcie rzeźb,
- usuwanie krzewów i drzew,
- obsadzanie roślinami i krzewami,
- pielęgnacja nasadzeń w kresie 24 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, polegająca, m.in. na podlewaniu, odchwaszczaniu, nawożeniu, zabezpieczeniu ich na zimę, wymianie uschniętych i uszkodzonych nasadzeń – w zależności od potrzeb.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w II etapach:
a) ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej,
b) ETAP II – realizacja zadania inwestycyjnego – roboty budowlane i ogrodnicze
W ramach poszczególnych etapów do obowiązków wykonawcy należy:
1) ETAP I (wykonanie dokumentacji projektowej)
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, której zakres określono w PFU
(tj. projekt budowlany i projekt wykonawczy z uwzględnieniem wszystkich branż, przedmiary i kosztorysy inwestorskie we wszystkich branżach, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz inne niezbędne dokumenty, w tym decyzje administracyjne oraz uzgodnienia i opracowania niezbędne do realizacji zamierzenia), uzyskanie na ich podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę / zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji. Potwierdzeniem braku wad fizycznych lub prawnych przekazanej dokumentacji projektowej będzie protokół odbioru, o którym mowa w § 6 wzoru umowy.
2) ETAP II (realizacja zadania inwestycyjnego – roboty budowlane i ogrodnicze)
– realizacja zadania inwestycyjnego na podstawie zatwierdzonej dokumentacji wykonanej w Etapie I oraz nadzór autorski nad realizacją tego zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71335000-5 - Badania inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 3 w związku z art. 226 ust.1 pkt 2c – Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na fakt, że oferta złożona przez Konsorcjum: Leszek Kułak – Budownictwo Sportowe Inżynieria Krajobrazu, ul. Lawendowa 1, 66-440 Skwierzyna oraz Agencja Usługowa Stanisław Cap, Święty Wojciech 52, 66-300 Międzyrzecz została odrzucona, ponieważ została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, z kolei cena drugiej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty – art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 747331,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 747331,95 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.