eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › "Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ciągnika" (III postępowanie)



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ciągnika”
(III postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977922651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 18

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683852407

1.5.8.) Numer faksu: 683852370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@supekom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://supekom.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://supekom.bip.sulechow.pl/bipkod/27984819

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


dostawa wody, odbiór ścieków, usługi komunalne, usługi pogrzebowe i cmentarne, zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ciągnika”
(III postępowanie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54867027-370a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247770/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.25.10.2021.3ZC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ciągnika spełniającego następujące minimalne wymagania techniczne i jakościowe:
1) dane techniczne pojazdu:
a) rok produkcji 2021,
b) moc maksymalna: od 87 kM do 90 kM,
c) maksymalny moment obrotowy: 370 Nm,
d) obroty znamionowe: 2200 1/min,
e) liczba cylindrów/zaworów: 4/16,
f) pojemność skokowa silnika: min. 4100 cm3, maks. 4200 cm3,
g) podwyższenie momentu obrotowego: 38%,
h) skrzynia biegów: 4 stopniowa z rewersem hydraulicznym,
i) liczba biegów: 24 przód / 24 tył,
j) rewers: elektrohydrauliczny (PowerShuttle),
k) wzmacniacz momentu: 3 stopniowy (Power Shift),
l) przycisk sprzęgła: na dźwigni zmiany biegów (Power Clutch),
m) prędkość maksymalna: 40 km/h ECO,
n) napęd: 4WD,
o) wałek odbioru mocy: niezależny, wielotarczowe sprzęgło WOM,
p) obroty WOM: 540/540ECO,
q) trzypunktowy układ zawieszenia: kategoria II, elektrohydraulika Bosch z Hitch Tronic (lub
równoważna) + 2 siłowniki wspomagające, haki CBM, cięgno górne,
r) maksymalna siła podnoszenia: 45kN,
s) wydajność pomy hydrauliki: 50 l/min.,
t) szybkozłącza hydrauliczne: 6 + 1 wolny spływ,
u) pojemność zbiornika paliwa: 150-195 l,
v) pojemność zbiornika AdBlue: 15-30 l,
w) rozstaw osi: min. 2420 mm, maks. 2450 mm,
x) masa własna: 4070-4550 kg,
y) masa maksymalna: 5200-6500 kg,
z) długość / szerokość / wysokość: 4030-4941 / 1950-2520 / 2560-2850 mm,
aa) koła przód: 13,6 R24 spawane,
bb) koła tył: 16,9 R38 spawane,
cc) ogumienie: Mitas lub równoważne,
dd) kabina: komfortowa LUX, klimatyzacja, pneumatycznie amortyzowane siedzenie z pasem
bezpieczeństwa, ogrzewanie lusterek i tylnej szyby, wycieraczka przedniej szyby,
ee) przednie błotniki,
ff) zaczep przyczepy górny automatyczny,
gg) dolna listwa zaczepowa,
hh) obciążniki tylnych kół: 270 kg,
ii) radioodtwarzacz CD/mp3/USB,
jj) lampa sygnalizacyjna – ostrzegawcza tzw. „kogut”,
kk) oświetlenie drogowe,
2) opis pozostałych wymagań:
a) dostawa kompletnego ciągnika wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami do siedziby Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego „SuPeKom” Sp. z o. o. przy ul. Poznańskiej 18, 66-100 Sulechów,
b) instrukcje eksploatacji i konserwacji ciągnika rolniczego w języku polskim (m.in. instrukcja eksploatacji, instrukcja obsługi zawierająca m.in. charakterystykę techniczną urządzenia, książeczka przeglądów, zalecenia odnośnie konserwacji i środków roboczych, itp.), książki gwarancyjne ciągnika i zainstalowanego sprzętu, książkę przeglądów serwisowych – jeśli
dotyczy,
c) zapewnienie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w odległości do 25 km od siedziby Zamawiającego dla zaproponowanego ciągnika – Zamawiający dopuszcza możliwość serwisowania ciągnika w siedzibie Zamawiającego, serwis musi posiadać stosowny dokument producenta wskazujący, że ten serwis ma uprawnienia do naprawy, przeglądów, itp.,
sprzętu zaproponowanego przez Wykonawcę,
d) posiadanie wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do zarejestrowania ciągnika zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późniejszymi zmianami), w tym m. in. homologacja (jeśli jest wymagana), karta pojazdu, certyfikat potwierdzający spełnienie normy emisji spalin,
e) bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego na miejscu dostawy w zakresie: uruchomienia, eksploatacji i konserwacji dostarczonego ciągnika.
2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji dla zaproponowanego ciągnika. Okres gwarancji ustala się na 18 miesięcy lub 1500 mth; okres gwarancji rozpocznie się z dniem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego ciągnika bez zastrzeżeń. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania ujawnionych i stwierdzonych wad dostarczonego ciągnika oraz wad urządzeń i materiałów. Dodatkowo Wykonawca zapewni
serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości do 25 km od siedziby Zamawiającego usytuowanej przy ulicy Poznańskiej 18 w Sulechowie z czasem reakcji do 24 godzin od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego o zaistniałym problemie (Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że dla zaproponowanego przez niego ciągnika serwis gwarancyjny i pogwarancyjny znajduje się w odległości do 25 km od siedziby Zamawiającego podając nazwę, adres i dane kontaktowe zaproponowanego serwisu. Najpóźniej
w dniu dostawy ciągnika do siedziby Zamawiającego, Wykonawca musi dostarczyć umowę podpisaną pomiędzy Wykonawcą a serwisem regulującą współpracę pomiędzy nimi w zakresie serwisowania zaproponowanego ciągnika, za wyjątkiem sytuacji, gdy dysponuje własnym serwisem spełniającym ww. warunki. W przypadku niedostarczenia ww. umowy Zamawiający będzie traktował dostawę ciągnika jako nie spełniającą wymagań i odmówi podpisania protokołu odbioru ciągnika bez zastrzeżeń).

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.