eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzeziny - budynek w Małczewie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzeziny – budynek w Małczewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 468743699

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminabrzeziny@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugbrzeziny.nv.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ugbrzeziny.nv.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzeziny – budynek w Małczewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbafa10e-25d3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000794/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny - budynek w Małczewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej Oś priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie 4.2.1 Termomodernizacja budynków – ZIT w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219900/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.271.35.2021.RD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1696367,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja istniejącego budynku komunalnego w Małczewie wraz z urządzeniami i instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi towarzyszącymi, tj. przebudowa energii elektrycznej, wody, kanalizacji sanitarnej, budowa zewnętrznej instalacji gazu, która jest realizowana w ramach projektu „Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzeziny – budynek w Małczewie”.
2. Projektowana rozbudowa istniejącego budynku komunalnego obejmować będzie powiększenie sali świetlicy wiejskiej oraz części zaplecza, całość rozbudowy od strony zachodnio – północno - wschodniej.
3. Projektowana przebudowa obejmować będzie wykonanie robót budowlanych polegających na połączeniu istniejącej części z projektowaną oraz dostosowanie istniejących i wydzielenie nowych pomieszczeń układu funkcjonalnego.
4. Dane techniczne budynku projektowane:
Powierzchnia zabudowy – 297,95m2
Kubatura – ok. 1203 m3
Powierzchnia użytkowa – 230,65 m2
Liczba kondygnacji – 1
Wysokości obiektu – ok. 4,70 m
Obszar inwestycji: obręb Małczew działki ewid. 32/2, 32/3.
5. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 obejmuje w szczególności:
1) Rozbudowę i przebudowę budynku wraz z pracami rozbiórkowymi,
2) Docieplenie stropodachu, podłogi na gruncie i ścian zewnętrznych,
3) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
4) Modernizację systemu grzewczego oraz systemu ciepłej wody użytkowej, w tym m.in.
- montaż powietrznej pompy ciepła wraz z osprzętem i armaturą,
- montaż ogrzewania podłogowego,
5) Modernizację układu wentylacji, m.in.:
- montaż centrali wentylacyjnej,
- instalacja wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z rekuperatorem,
- instalacja wentylacyjna wyciągowa z okapu kuchennego,
- montaż wentylacji grawitacyjnej,
6) Wykonanie instalacji gazowej zasilającej kuchnię w oparciu o gaz propan-butan ,
7) Likwidacja istniejącej nieczynnej studni kopanej wraz z przyłączem wody,
8) Wykonanie instalacji zewnętrznej i wewnętrznej kanalizacji sanitarnej, w tym m.in. :
- likwidacja istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z lokalnymi zbiornikami ścieków,
- budowa zbiornika bezodpływowego wraz z instalacją zewnętrzną i armaturą,
- wykonanie instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej,
9) Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej budynek, demontaż istniejącego zasilania napowietrznego energetycznego, modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej, oświetlenia
wewnętrznego – oprawy LED, montaż kurtyn powietrznych, wykonanie instalacji odgromowej,
10) Montaż paneli fotowoltaicznych,
11) Zagospodarowanie terenu (m.in. usunięcie bujnej roślinności krzewiastej, utwardzenie terenu m.in. drogi piesze i kołowe, miejsca parkingowe, miejsce dla niepełnosprawnych, tarasy, opaska, wykonanie nasadzeń roślinności, ogrodzenie, budowa wiaty przeznaczonej na składowanie odpadów stałych).
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa wraz z audytem energetycznym budynku,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do
żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1672800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2377555,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1672800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "REM-DOM" Leszek Głuszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361427971

7.3.4) Miejscowość: Byczki

7.3.5) Kod pocztowy: 96-126

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1672800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.