eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu "Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu „Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Rypiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 38

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatrypinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatrypinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatrypinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu „Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8f9a611-d1e6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025091/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia pracowni zawodowych dla tech. analityka i tech. pojazdów samochodowych w ramach realizacji projektu „Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu” współfinansowanego z EFS Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020 - RPKP.10.02.03-04-0009/19.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165625/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83138,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowej dla technika analityka. Część 1 zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenia do pracowni zawodowej dla technika analityka, w tym sprzęt laboratoryjny i laboratoryjne wyroby szklane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1/1 do SWZ. Wymagany okres gwarancji na każdy z nw. elementów przedmiotu zamówienia: dygestorium, termometr laboratoryjny cyfrowy, konduktometr z czujnikiem konduktometrycznym, przenośny, refraktometr typu Abbego, wirówka laboratoryjna do próbek, suszarka laboratoryjna, łaźnia wodna, mieszadło magnetyczne z dipolem, polarymetr z lampą LED, palnik gazowy laboratoryjny Bunsena (pozycje od 1 do 10 załącznika nr 1/1 do SWZ) i miernik uniwersalny do pomiaru pH i SEM z elektrodami (pozycja 65 załącznika nr 1/1 do SWZ), wynosi co najmniej jeden rok. W pozostałym zakresie zamawiający nie stawia wymagań dotyczących gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.5.) Wartość części: 63487,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 zamówienia: zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowej dla technika pojazdów samochodowych. Część 2 zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenia do pracowni zawodowej dla technika pojazdów samochodowych – podnośników kolumnowych, automatycznej wyważarki do kół i montażownicy do opon. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1/2 do SWZ. Wymagany okres gwarancji na każdy element przedmiotu zamówienia wynosi co najmniej dwa lata.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42413000-4 - Podnośniki i wciągniki do pojazdów mechanicznych

4.5.5.) Wartość części: 19651,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63424,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77488,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77488,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LABINDEX Spółka Cywilna Marcin Grzelka Michalis Stambudzys

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marcin Grzelka, Michalis Stambudzys

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1132712844

7.3.3) Ulica: Nutki 3-5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-785

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77488,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 2 zamówienia: zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowej dla technika pojazdów samochodowych, złożona została jedna oferta z ceną 46 986,00 zł brutto. Kwota, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części, wynosi 15.000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
W tym stanie rzeczy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu „Nowe umiejętności uczniów drogą do sukcesu” w części 2 należało unieważnić na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46986,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46986,00 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.