eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących



Ogłoszenie z dnia 2022-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.lukowicz@um.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://myslowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f20a2ee2-027b-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025689/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń dukujących i fotokopiujących

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253295/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2022.LŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń
drukujących i fotokopiujących dla potrzeb Urzędu Miasta Mysłowice.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ urządzenia, jakim dysponuje
Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz
szacunkowe ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty formularzu cenowym
stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ, który należy złożyć wypełniony wraz z ofertą stanowiącą
załącznik nr 1 do SWZ
Dodatkowo Zamawiający bezwzględnie wymaga dla części urządzeń stosowania oryginalnych
materiałów eksploatacyjnych producenta urządzenia, np. zgodnie z rekomendacją instytucji
nadzorczej (w przypadku CEPiK).
Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów
lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych
opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, posiadające wszelkie
zabezpieczenia szczelności.
Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub
pochodzenie, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza
zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich
samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze urządzeniem, do
którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera,
wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta
urządzenia.
3. Oferowane przez Dostawcę materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do obrotu na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wytworzone w zgodzie z prawami patentowymi.
4. Wymagania stawiane Dostawcy:
4.1) Dostawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz
zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, a także należyte
bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie jednoznacznie
identyfikujące urządzenie do którego jest przeznaczone;
4.2) Dostawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów
eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są
przeznaczone;
4.3) jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność
dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta
urządzenia, Dostawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od
wad w terminie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie
lub e-mailem) o wadliwym produkcie. W przypadku stwierdzenia wad materiału
eksploatacyjnego wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Dostawcy.
Trzykrotna wymiana tego samego produktu w ramach jednej dostawy, uprawnia Zamawiającego
do rozwiązania umowy z przyczyn leżących po stronie Dostawcy.
4.4) Dostawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie
powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Dostawcę. Za
podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub
głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Dostawca
pokryje koszt sporządzenia opinii, o której mowa w zdaniu poprzedzającym. Naprawa urządzenia
wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni roboczych
od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie lub e-mailem) Dostawcy
konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Dostawca;
8
4.5) wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum
6 miesięcy od dnia dostawy;
4.6) ilości wskazane w formularzu ofertowym są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na
podstawie przewidywanego zapotrzebowania i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość dokonania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji stosownie do
bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w
ilościach wskazanych w formularzu ofertowym. Zamawiający dopuszcza zamówienie innych
materiałów niż te znajdujące się na formularzu ofertowym w ramach kwoty umowy, przy
założeniu że będą one dostępne z poziomu Dostawcy;
4.7) materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego,
sukcesywnie przez 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty brutto,
określonej w § 3 ust. 1 projektu umowy;
4.8) wielkość każdej dostarczanej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać
z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy;
4.9) Dostawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem do siedziby
Zamawiającego, w godz. 08:00–13:00 poniedziałek – piątek, w terminie nie dłuższym niż 3 dni
robocze od dnia otrzymania zamówienia szczegółowego;
4.10) Dostawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązany będzie do odbioru
elementów po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Dostawcę nie rzadziej
niż raz w miesiącu na wezwanie Zamawiającego.
4.11) w zamówieniu szczegółowym określona zostanie ilość i rodzaj asortymentu oraz miejsce
odbioru partii, która w specyficznych przypadkach może obejmować dostawę, np. tylko 1 sztuki
przedmiotu zamówienia. Dostawca jest zobowiązany do realizacji takiej dostawy.
Zamówienie szczegółowe może być realizowane telefonicznie lub e-mailem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

30125100-2 - Wkłady barwiące

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89990,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89990,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89990,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praxis łódź Pilecka i Petlak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251020624

7.3.3) Ulica: ul. Wólczańska 66

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-516

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89990,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.