eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brody › Zakup i dostawa używanego ciągnika rolniczego dla RGD Brody.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa używanego ciągnika rolniczego dla RGD Brody.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28,60-637 Poznań

1.3.) Oddział zamawiającego: Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Brody, Brody 115, 64-310 Lwówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000184400027

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brody 115

1.5.2.) Miejscowość: Brody

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-310

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rgdbrody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www1.up.poznan.pl/rgdbrody

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rgdbrody

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rolnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa używanego ciągnika rolniczego dla RGD Brody.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9295d315-4616-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00032425/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 zakup ciągnika pow.200KM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268670/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego ciągnika rolniczego dla RGD Brody
o podanych niżej parametrach technicznych.
1. Rok produkcji:
a) Nie starszy niż rok 2018
2. Silnik:
a) Moc znamionowa 190-200 KM
b) Moc maksymalna 210-220 KM
c) Liczba cylindrów: 6 szt.
d) Pojemność 6,5-7,0 L
e) chłodzony cieczą,
f) Turbodoładowany ze zmienną geometrią łopatek,
g) Emisja spalin zgodna z normą STAGE V, z filtrem cząstek stałych DPF.
3. Przekładnie
a) Minimum 5 przełożeń + minimum 4 zakresy na każdym przełożeniu,
b) Rewers elektrohydruliczny,
c) sprzęgło mokre,
d) prędkość minimalna 40 km/h
4. Układ Hydrauliczny
a) Wydajność znamionowa pompy minimum 150l/min
b) Minimum 3 pary wyjść hydraulicznych zewnętrznych sterowanych mechanicznie.
5. Układ pneumatyczny z wyjściem jedno i dwuobiegowym do hamulców.
6. TUZ- kategoria zawieszenia 3, udźwig minimum 8000 kg, dodatkowo sterowany zewnętrznie z błotnika
7. Automatyczny tylny zaczep.
8. WOM- obroty 54, 540E i 1000 R.P.M dodatkowo zakładany z błotnika
9. Koła przednie o wymiarach 540/65 R30 – minimalna wysokość bieżnika opony 45mm
10. Koła tylne o wymiarach 650/65 R30 – minimalna wysokość bieżnika opony 45mm
11. Oświetlenie zewnętrzne- światła robocze i drogowe dostosowane do przepisów o ruchy drogowym .
12. Klimatyzowana kabina operatora, radio, amortyzowane pneumatycznie siedzenie operatora.
13. Stan wizualny dobry, nie posiadający śladów kolizji, pojazd kompletny- bez ubytków.
14. Kompletna dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu.
15. Wykonawca udziela 8 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Jarosław Nadobnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880009007

7.3.3) Ulica: ul. Rakoniewicka 39

7.3.4) Miejscowość: Wielichowo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-050

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.