eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Przebudowa pomieszczeń w budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Lesznie, ul. B. Prusa 33 - Modernizacja auli - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń w budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Lesznie, ul. B. Prusa 33 – Modernizacja auli – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Lesznie z Oddziałami Dwujęzycznymi i Międzynarodowymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001097510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Prusa 33

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 65 526 84 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: finanse@iilo.leszno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kopernik-leszno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/511267

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń w budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Lesznie, ul. B. Prusa 33 – Modernizacja auli – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba70356d-1c50-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00108301/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa pomieszczeń w budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Lesznie, ul. B. Prusa 33 - Modernizacja auli- Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190059/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LOII.271.03.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 242882,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pomieszczeń w budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Lesznie, ul. B. Prusa 33 – Modernizacja auli – Etap I. W budynku Liceum
planowane są prace budowlane polegające na wymianie części stolarki wewnętrznej i
związanymi z tym poszerzeniami lub zwężeniem otworów, zamurowaniem drzwi do likwidacji. W
pomieszczeniu auli planuje się montaż instalacji klimatyzacji, wymianę systemu ogrzewania i
montaż oświetlenia ewakuacyjnego. Przewidziano również wymianę fasad przeszklonych wraz z
drzwiami ewakuacyjnymi, które łączą aulę z sąsiednimi blokami.2. Oznaczenie przedmiotu
zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: – CPV: 45000000-7 (Roboty budowlane), –
CPV: 45453000-7 (roboty remontowe i renowacyjne), – CPV: 45331200-8 (Instalowanie
urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych), –CPV: 45331100-7 (Instalowanie centralnego
ogrzewania),– CPV: 45310000-3 (Roboty instalacyjne elektryczne).
3.Przedmiot zamówienia, w ramach Etapu I będącego przedmiotem niniejszego postępowania,
obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót:
a) roboty branży elektrycznej: - pełny zakres załączonego do niniejszej SWZ opracowania
projektowego. b) roboty branży sanitarnej:- demontaż grzejników zabudowanych w
podposadzkowych kanałach grzewczych oraz montaż nowych, naściennych grzejników w
pomieszczeniu L.1.01 (aula);- wymiana grzejników w pomieszczeniach L.0.01 i L.0.7 (aula);-
grzejniki wraz z wymaganą przebudową instalacji c.o. c) roboty branży ogólnobudowlanej:-
demontaż istniejących fasad i wymianę na FW1, FW2, FW3, FW4 w pomieszczeniu L.1.01
(aula);- powiązane z ww. pracami przemurowania/zamurowania ścian w klasie EI120 wraz z
tynkowaniem, szpachlowaniem i malowaniem - zgodnie z załączonym do SWZ projektem
budowlanym pełnobranżowym (Załącznik nr 10 do SWZ), Specyfikacjami Technicznymi
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 12 do SWZ) oraz zakresem robót
przedstawionym w załączonych do niniejszej SWZ przedmiarach robót (Załącznik nr 11 do
SWZ). 4. UWAGA! Załączona do niniejszej SWZ dokumentacja projektowa dotyczy szerszego
zakresu zamierzenia
budowlanego. Roboty, będące przedmiotem niniejszego postępowania, dotyczą wyłącznie
Etapu I i obejmują prace wskazane w przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 11 do
SWZ. 5. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą
zasady i wymagania określone w: 1) Umowie, SWZ oraz Ofercie Wykonawcy,
2) projekcie budowalnym pełnobranżowym,
3) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) przedmiarach robót,
5) obowiązujących normach, przepisach technicznych i zasadach wiedzy technicznej z
uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:
1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym
w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązujących
normach; 2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorom
Nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia
wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania
zgody na jego stosowanie; 3) Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby
budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004
r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213). 4) powstałe podczas prowadzenia
robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) i jej koszt
uwzględnić w cenie ofertowej. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń
technicznych równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót. 7 Wykonawca,
który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji
projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz
przedmiarach robót obowiązany jest wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą
przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane przez niego materiały, urządzenia
techniczne i elementy wyposażenia spełniają w równoważnym stopniu wymagania określone
przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 8. W przypadku, gdy w dokumentacji
projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub w przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału bądź
urządzenia technicznego, to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne
parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek
równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom
towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w
dokumentacji postępowania towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza
się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w ww.
dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej
takie jak wskazane w projekcie budowalnym pełnobranżowym, STWiORB, przedmiarach robót
lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne
opisywanym w ww. dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego
urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w załączonych do SWZ dokumentach.9.
Roboty będą podlegały odbiorowi częściowemu i końcowemu. 10. Zamawiający dopuszcza
przed odbiorem końcowym możliwość dokonania jednego odbioru częściowego robót, przy czym
wartość odbioru częściowego nie może przekraczać 70% wartości umowy zawartej pomiędzy
Zamawiającym a Wykonawcą. Zasady odbioru częściowego i odbioru końcowego oraz sposób
ich rozliczenia opisane zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
Zawansowanie robót musi być większe od wartości robót podlegających odbiorowi.
Zaawansowanie robót będą potwierdzać Inspektorzy Nadzoru.11. Wykonawca zobowiązany jest
wykonać przedmiot zamówienia, uwzględniając postanowienia Rozporządzenia Ministra
Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w
publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 roku nr 6 poz.69), w
szczególności Wykonawca zabezpieczy teren budowy w taki sposób, aby dzieci nie miały
możliwości dostępu do miejsca wykonywania prac, dróg dojazdu pojazdów na teren budowy
oraz ciągów komunikacyjnych używanych przez pracowników Wykonawcy.12. Dokumenty
dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/511267

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524583,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krysiak Stanisław Instalatorstwo Sanitarne, Ogrzewcze i Gazowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970002899

7.3.3) Ulica: Sobieskiego 2A

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.