eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Zagospodarowanie terenów wokół placówek oświatowych -Rewitalizacja otoczenia Przedszkola Miejskiego nr 15 w Toruniu.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów wokół placówek oświatowych -Rewitalizacja otoczenia Przedszkola Miejskiego nr 15 w Toruniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiir@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umtorun.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenów wokół placówek oświatowych -Rewitalizacja otoczenia Przedszkola Miejskiego nr 15 w Toruniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1730964-d179-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028447/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zagospodarowanie terenów wokół placówek oświatowych - Rewitalizacja otoczenia Przedszkola Miejskiego nr 15

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224393

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273170,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Zagospodarowanie terenów wokół placówek oświatowych - Rewitalizacja otoczenia Przedszkola Miejskiego nr 15 w Toruniu”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:
1) roboty drogowe polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z płytek poliuretanowych z podbudową oraz sztucznej trawy z podbudową,
2) mała architektura - demontaż i utylizacja urządzenia zabawowego i piaskownicy, przeniesienie w nowe miejsce i remont urządzenia zjeżdżalni, dostawa i montaż huśtawki typu „bocianie gniazdo”, montaż ogrodzenia systemowego panelowego z siatki ocynkowanej powlekanej PCV, wysokości 1,2 m wraz z montażem furtki oraz bramy szer. 2,3 m,
3) prace zieleniarskie polegające na oczyszczeniu terenu, koszeniu chwastów i samosiejek, humusowaniu oraz wykonaniu trawników.
3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez Piotra Bieleckiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: „X-BUD Piotr Bielecki”; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną i ogrodniczą, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi. Wykonawca będzie wykonywał prace z uwzględnieniem standardów dotyczących ochrony, kształtowania i pielęgnacji terenów zieleni, zawartych w załączniku nr 1 pt. „Ochrona drzew w procesie inwestycyjnym” oraz w załączniku nr 2 pt. „Kształtowanie i pielęgnacja terenów zieleni na terenie GMT” do „Programu ochrony środowiska dla miasta Torunia na lata 2021-2024 z uwzględnieniem perspektywy do roku 2028”, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 699/2021 Rady Miasta Torunia z dnia 9 września 2021 r. w sprawie przyjęcia „Programu ochrony środowiska dla miasta Torunia na lata 2021-2024 z uwzględnieniem perspektywy do roku 2028” (dokumenty dostępne na stronie: bip.torun.pl/uchwala/51151/uchwala-nr-699-2021).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania stawiane wykonawcom określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
5. Zapisy dot. rozwiązań równoważnych zawarte są w pkt 6 SWZ.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych.
Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ
7. Termin wykonania zamówienia
Terminy realizacji przedmiotu umowy (w dostosowaniu do przekazywanego przez użytkownika frontu robót, w związku z koniecznością realizacji większości prac w okresie przerwy wakacyjnej w funkcjonowaniu obiektu w celu umożliwienia zachowania warunków bezpieczeństwa prowadzonych robót na terenie obiektu), ustala się następująco:
- rozpoczęcie realizacji: w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż 13 maja 2024 r.
- zakończenie realizacji: nie później niż 3 miesiące od dnia rozpoczęcia realizacji
Uwaga:
Wykonawca powinien tak zorganizować i zabezpieczyć teren budowy oraz prowadzenie robót, aby nie powodowało to utrudnień i nie stwarzało zagrożeń dla osób przebywających na terenie Przedszkola Miejskiego nr 15 w Toruniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287965,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368729,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287965,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaklad Usług Ślusarsko Spawalniczych i Transportowych Mirosław Szok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791002257

7.3.3) Ulica: Świętopełka

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287965,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.