Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00283514/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00291756/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa jednorazowych materiałów medycznych z podziałem na 15 pakietów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PŁOCKI ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611416590
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 28
1.4.2.) Miejscowość: Płock
1.4.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalplock.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297421
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00283514
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
2. Strony dopuszczają zmianę niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym (zastąpienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produkt równoważny lub wyższej jakości), w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
b) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
c)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta modyfikowanego/udoskonalonego produktu, obok dotychczas oferowanego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego umownych parametrów. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust. 3 nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy.
4. Zamawiający jest uprawniony do dokonywania przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy oraz zmniejszenia ilości zamówienia do 30% łącznej wartości umowy.
5. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez:
1) zmianę terminu realizacji dostawy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy.
2) zmianę sposobu wykonania dostawy/realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku, gdy ulegnie zmianie stan prawny, w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
3) zmianę ceny oraz cen jednostkowych w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego, o ile zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, w ten sposób, że zmianie ulega tylko wysokość podatku VAT/akcyzowego oraz wysokość ceny brutto/ceny jednostkowej brutto, zmiana ta dotyczyć będzie wyłącznie części Przedmiotu Umowy wykonanej po dniu wejścia w życie zmienionych przepisów. Waloryzacja wynagrodzenia, w przypadkach o których mowa powyżej nie będzie miała charakteru automatycznego i będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających. Wraz z wnioskiem o aneks, Wykonawca składa uzasadnienie zawierające w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie oraz wskazanie daty, od której nastąpiła zmiana przepisów prawa skutkująca zmianą wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę.
4) zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o ile zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
5) zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o ile zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę,
Po zmianie:
2. Strony dopuszczają zmianę niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym (zastąpienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produkt równoważny lub wyższej jakości), w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
b) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
c)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta modyfikowanego/udoskonalonego produktu, obok dotychczas oferowanego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego umownych parametrów. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust. 3 nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy.
4. Zamawiający jest uprawniony do dokonywania przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy oraz zmniejszenia ilości zamówienia do 20% łącznej wartości umowy.
5. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez:
1) zmianę terminu realizacji dostawy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy.
2) zmianę sposobu wykonania dostawy/realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku, gdy ulegnie zmianie stan prawny, w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
3) zmianę ceny oraz cen jednostkowych w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego, o ile zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, w ten sposób, że zmianie ulega tylko wysokość podatku VAT/akcyzowego oraz wysokość ceny brutto/ceny jednostkowej brutto, zmiana ta dotyczyć będzie wyłącznie części Przedmiotu Umowy wykonanej po dniu wejścia w życie zmienionych przepisów. Waloryzacja wynagrodzenia, w przypadkach o których mowa powyżej nie będzie miała charakteru automatycznego i będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających. Wraz z wnioskiem o aneks, Wykonawca składa uzasadnienie zawierające w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie oraz wskazanie daty, od której nastąpiła zmiana przepisów prawa skutkująca zmianą wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę.
4) zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o ile zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
5) zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o ile zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę,
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Rezerwacja grupowa, sprzedaż, wystawienie i dostarczenie biletów lotniczych na trasie Warszawa - Miasto Meksyk - Warszawa.
- Modernizacja boisk na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 im. Księdza Jana Twardowskiego w Płocku w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawa oświetlenia scenicznego
- Konserwacja i remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Płocka.
- Remont parkingu dwupoziomowego przy Orlen Arenie w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja parkingu przy Orlen Arenie"
- Sukcesywne dostawy warzyw do Zakładu Karnego w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podstawowych wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- 45/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów parametrów krytycznych wraz z dzierżawą aparatów dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- ZP-032_/2024 - "Akcesoria do oksygenatora, wyposażenie lasera wysokoenergetycznego, kleszczyki zaciskowe, uszczelki do trokarów, akcesoria do kruszenia kamieni, taśmy do kinesiotapingu "
- Dostawa materiałów szewnych oraz zestawów do operacji przepuklin i zestawu do laparoskopii ginekologicznej
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych oraz środków ochrony indywidualnej.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.