eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeszyno › Budowa świetlicy wiejskiej wraz z filią biblioteki publicznej w miejscowości Niedalino



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z filią biblioteki publicznej
w miejscowości Niedalino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIESZYNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 71

1.5.2.) Miejscowość: Świeszyno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-024

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 31 60 120

1.5.8.) Numer faksu: 94 31 61 491

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swieszyno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swieszyno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej wraz z filią biblioteki publicznej
w miejscowości Niedalino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83fc0344-e424-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030302/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa świetlicy wiejskiej wraz z filią biblioteki publicznej w miejscowości Niedalino.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194545

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3902439,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej wraz z filią biblioteki publicznej w miejscowości Niedalino.
Zakres robót obejmuje budowę budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską wraz z filią biblioteki publicznej oraz strefą dla straży pożarnej z garażami dla wozów strażackich i zapleczem socjalnym dla jednostki straży pożarnej. Budynek wraz z niezbędnymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu.
Budynek wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, przykryty dachem dwuspadowym o nachyleniu połaci dachowej 30º. Obiekt wznoszony metodą tradycyjną. Budynek funkcjonalnie podzielony na dwie strefy: strefa świetlicy wiejskiej wraz z filią biblioteki publicznej i strefa dla straży pożarnej.
W budynku projektuje się następujące pomieszczenia: sala konferencyjna, kuchnia, korytarze, kotłownia, WC: męskie, damskie i niepełnosprawni, biblioteka, magazyny, szatnia odzieży, garaż, umywalnia, świetlica straży z aneksem kuchennym, wiatrołap . Dodatkowo w ramach zadania należy wykonać zagospodarowanie terenu przy świetlicy w postaci:
- wjazdu z drogi gminnej asfaltowej na drogę wewnętrzną z kostki betonowej,
- placów i miejsc postojowych, chodnika z kostki betonowej,
- ogrodzenia wraz z bramą i furtkami,
- zieleni (wysiew trawy wraz z humusowaniem i pierwszym koszeniem,
W kotłowni przewiduje się montaż kotła na paliwo gazowe.
Wjazd na działkę zaprojektowano z drogi gminnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z rozebraniem starego ogrodzenia oraz wykonanie osłony śmietnikowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia. Formularz wyceny wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuję wycinkę drzew i krzewów na działce.

Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje:
- c.o. - zasilane z własnej kotłowni gazowej
- wod-kan. – włączone do istniejącej sieci gminnej
- odprowadzenie wód opadowych
- wentylacji i klimatyzacji
- gazowe
- elektryczną – zasilanie z projektowanego przyłącza eNN
- instalację monitoringu i alarmową,
- mikrorura doziemna do światłowodu
- fotowoltaiczną
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 3 rozdziału I SWZ, projektowanych postanowieniach umowy oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SWZ. Inwestycja realizowana będzie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz budżetu Gminy Świeszyno.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3757650 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5770000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4100000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "REICHBAU" DAMIAN LIPIGÓRSKI-REICHEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320504106

7.3.3) Ulica: Lawendowa 4

7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-039

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4100000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.