eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont klatek schodowych budynku mieszkalnego w Żaganiu, przy ul. Dworcowej 32-40



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont klatek schodowych budynku mieszkalnego w Żaganiu, przy ul. Dworcowej 32-40

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.zg@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amw.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont klatek schodowych budynku mieszkalnego w Żaganiu, przy ul. Dworcowej 32-40

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab63f38b-e5bc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00522498/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.141 A02 Żagań, ul. Dworcowa 32-34-36-38-40 - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym - OR Zielona Góra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198848

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-OZ.2616.161.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych
z remontem części wspólnych 5-ciu klatek schodowych, z biegami schodowymi dwubiegowymi
o prostokątnych podestach i spocznikach, czterokondygnacyjnego z poddaszem nieużytkowym budynku mieszkalnego w Żaganiu, przy ul. Dworcowej 32, 34, 36, 38, 40.

Zamawiający przewiduje wykonywanie robót remontowo-budowlanych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
1) wiatrołap - wejście do budynku:
a) zabezpieczenie folią przed zanieczyszczeniem, okładzin posadzkowych i drzwi wejściowych,
b) przełożenie istniejących skrzynek pocztowych i tablic informacyjnych,
c) oczyszczenie i zeskrobanie farby natryskowej / tynku żywicznego ze ścian, przygotowanie podłoża,
d) odbicie odspojonych i zwietrzałych tynków,
e) uzupełnienie tynków cem.- wap. kat. III,
f) przygotowanie podłoża ścian – gruntowanie, wzmocnienie podłoża,
g) wewnętrzne dwuwarstwowe gładzie gipsowe ścian, powyżej okładzin ściennych,
h) licowanie ścian płytkami ściennymi o wym,. 15x30, 20x30 cm (lub wymiary zbliżone) do wysokości otworów drzwiowych (ok. 2,10 m) na zaprawie klejowej elastycznej (aranżacja/układ/kolor w uzgodnieniu z zamawiającym). Po obwodzie krawędzi otworów drzwiowych, opaska tynku o szerokości ok. 10,0-15,0 cm bez okładziny ściennej.
i) montaż wykończeniowej/zakończającej listwy pcv okładzin ściennych,
j) montaż ochronnej listwy narożnikowej pcv (50x50x2 mm, h wys. = 1,50m ), zabezpieczających krawędzie pionowe ścian do wysokości 1,50 m,
k) dwukrotnie malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - ściany powyżej okładzin ściennych w kolorze (aranżacja/układ/kolor w uzgodnieniu z zamawiającym), powierzchnie sufitów w kolorze białym,

2) przedsionek klatki schodowej - od drzwi wejściowych, do końca biegu schodowego przy podeście kondygnacji parteru:
a) zabezpieczenie folią przed zanieczyszczeniem, okładzin posadzkowych i drzwi wejściowych, stolarki drzwiowej do lokali, balustrad klatki schodowej oraz okładzin posadzkowych,
b) oczyszczenie i zeskrobanie farby natryskowej ze ścian, przygotowanie podłoża,
c) odbicie odspojonych i zwietrzałych tynków,
d) uzupełnienie tynków cem.- wap. kat. III,
e) przygotowanie podłoża ścian – gruntowanie, wzmocnienie podłoża,
f) wewnętrzne dwuwarstwowe gładzie gipsowe ścian, z usunięciem drobnych usterek sufitu, powyżej okładzin ściennych,
g) licowanie ścian płytkami ściennymi o wym,. 15x30, 20x30 cm (lub wymiary zbliżone) do wysokości otworów drzwiowych (ok. 2,10 m) na zaprawie klejowej elastycznej (aranżacja/układ/kolor w uzgodnieniu z zamawiającym). Po obwodzie krawędzi otworów drzwiowych, opaska tynku o szerokości ok. 10,0-15,0 cm bez okładziny ściennej,
h) montaż wykończeniowej/zakończającej listwy pcv okładzin ściennych, pionowych i pochyłych,
i) dwukrotnie malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - ściany powyżej okładzin ściennych w kolorze (aranżacja/układ/kolor w uzgodnieniu z zamawiającym), sufity w kolorze białym,
j) dwukrotne malowanie farba olejną kolor balustrady stalowej klatki schodowej i stolarki okiennej kl. schodowej nr 36,
k) montaż narożników ochronnych (50x50x2 mm, h wys. = 1,50m), zabezpieczających krawędzie pionowe ścian do wysokości 1,50 m,
l) wymiana drewnianych parapetów okiennych na konglomerat – kl. schodowa nr 36,
m) wymiana z oczyszczeniem kratki pcv wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej – stolarka okienna klatka schodowa nr 36,
n) lakierowanie poręczy drewnianej balustrady klatki schodowej,

3) klatka schodowa- od podestu kondygnacji parteru, do podestu ostatniej kondygnacji:
a) zabezpieczenie folią przed zanieczyszczeniem okładzin posadzkowych, drzwi wejściowych, stolarki drzwiowej i okiennej do lokali, balustrad klatki schodowej i okiennej,
b) skasowanie wykwitów i zacieków,
c) oczyszczenie i zeskrobanie farby natryskowej ze ścian, przygotowanie podłoża,
d) odbicie odspojonych i zwietrzałych tynków,
e) uzupełnienie tynków cem.-wap kat. III,
f) przygotowanie podłoża ścian i gruntowanie,
g) wewnętrzne dwuwarstwowe gładzie gipsowe ścian, z usunięciem drobnych usterek sufitu,
h) dwukrotnie malowanie farbami olejnymi lamperii ścian do wysokości 1,50 m (aranżacja/układ/kolor
w uzgodnieniu z zamawiającym),
i) dwukrotnie malowanie farbami emulsyjnymi ścian ponad lamperią (kolor), sufity w kolorze białym (aranżacja/układ/kolor w uzgodnieniu z zamawiającym),
j) montaż narożników ochronnych (50x50x2 mm, h wys. = 1,50m ), zabezpieczających krawędzie
pionowe ścian do wysokości 1,50 m,
k) dwukrotne malowanie farbami olejnymi balustrad stalowych klatki schodowej i stolarki okiennej,
rur instalacyjnych i grzejników,
l) lakierowanie poręczy drewnianej balustrady,
m) wymiana parapetów okiennych drewnianych na konglomerat,
n) wymiana z oczyszczeniem kratki pcv wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej każdego lokalu mieszkalnego ( nad otworem drzwiowym) i stolarki okiennej klatki schodowej
nr 32, 34, 36, 38, 40,

4) instalacje elektryczne – wymiana plafonier/opraw czujnika ruchu i zmierzchu i wyłączników dzwonka do lokalu:
a) wymiana wyłączników/przełączników dzwonka lokali mieszkalnych na wszystkich kondygnacjach,
b) wymiana sufitowych istniejących opraw, na oprawy/plafonów oświetleniowe LED z czujnikiem ruchu i zmierzchu, na wszystkich kondygnacjach oraz półpiętrach klatki schodowej,

5) naprawa drzwiczek rewizyjnych metalowych, szachtów instalacji elektrycznej i gazowej klatek schodowych nr 32, 34, 36, 38, 40:
a) usuwanie z powierzchni metalowej drzwiczek nieczystości, rdzy,
b) w celu wyprostowania pionowych krawędzi drzwiczek rewizyjnych, usztywnienie, poprzez przykręcenie od wewnątrz ( inny sposób zamocowania) podłużnych kształtowników/listew metalowych, w uzgodnieniu z zamawiającym,
c) wymiana i naprawa (wskazane) zamków drzwiczek rewizyjnych szachtów instalacji elektrycznej i gazowej,
d) dwukrotnie malowanie farbą olejną drzwiczek rewizyjnych instalacji elektrycznej ( kolor lamperii), instalacji gazowej ( kolor żółty) w uzgodnieniu z zamawiającym, dopasowanie i wyregulowanie drzwiczek do ramy wsporczej szachtu.

6) roboty i czynności remontowe – uzupełniające:
a) wymiana zamków klap wyjściowych na poddasze nieużytkowe - strych, stosowanie rusztowań do robót remontowych na ostatniej wysokiej kondygnacji klatki schodowej
b) wymiana zamków klap wyjściowych na poddasze nieużytkowe - strych,
c) stosowanie rusztowań do robót remontowych na ostatniej wysokiej kondygnacji klatki schodowej,
d) usuniecie i zmycie zanieczyszczeń z powierzchni cokolika i okładzin posadzkowych korytarza, schodów podestów i spoczników klatek schodowych,

7) wywóz i utylizacja gruzu oraz nieczystości:
a) załadunek, wywóz i utylizacja gruzu, nieczystości i elementów rozbiórkowych z terenu budowy,

2. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.

3. Maksymalny termin realizacji zadania: do 150 dni, od dnia przekazania placu budowy.


4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45259200-9 - Usługi remontów i konserwacji zakładów oczyszczania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368508,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368508,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368508,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Uzdatniania Wody AQUA Helena Łukaszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081246005

7.3.3) Ulica: S. Wyszyńskiego 105/2

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-536

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368508,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.