eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO - W RAMACH DOTACJI CELOWEJ NA FINANSOWANIE REALIZACJI INWESTYCJI PN. "MODERNIZACJA I DOPASAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZOZ W DĘBICY



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO - W RAMACH DOTACJI CELOWEJ NA FINANSOWANIE REALIZACJI INWESTYCJI PN. „MODERNIZACJA I DOPASAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZOZ W DĘBICY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 91

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegorz.zima@zoz-debica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zoz-debica.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zoz-debica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO - W RAMACH DOTACJI CELOWEJ NA FINANSOWANIE REALIZACJI INWESTYCJI PN. „MODERNIZACJA I DOPASAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZOZ W DĘBICY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05c7cb71-d08d-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00077499/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 REMONT WINDY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212085

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP-5/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406504,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO - W RAMACH DOTACJI CELOWEJ NA FINANSOWANIE REALIZACJI INWESTYCJI PN. MODERNIZACJA I DOPASAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY:
1 Demontaż istniejącego urządzenia dźwigowego wraz z utylizacją
2 Malowanie szybu windowego, uzupełnienia ubytków tynków szybu windowego
3 Wykucie istniejących ościeżnic drzwiowych
4 Dostawa i montaż nowego urządzenia dźwigowego wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem i wyposażeniem, montaż drzwi kabinowych, montaż drzwi szybowych wraz z ościeżnicami, obudowa wnęk drzwiowych stalą malowaną proszkowo, malowanie otworów drzwiowych
5 Malowanie pomieszczenia maszynowni
6 Dostawa i montaż urządzeń i instalacji elektrycznych dźwigu oraz w szybie dźwigu
7 Demontaż istniejących instalacji elektrycznych, prace porządkowe
8 Trasy kablowe
9 Wewnętrzna linia zasilająca
10 Rozdzielnia elektryczna
11 Instalacja oświetleniowa
12 Instalacja siłowa
13 Instalacja połączeń wyrównawczych
14 Instalacja uziemiająca
15 Instalacja systemu sygnalizacji pożaru
16 Niezbędne odbiory, m.in. UDT, dokumentacja powykonawcza, dokumentacja odbiorowa
17 Konserwacja urządzenia dźwigowego w okresie gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty, które stanowią integralną część SWZ, tj.:
1) Dokumentacja Projektowa
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
3) Zakres zamówienia – CZĘŚĆ I D
4) Materiały dotyczące istniejącego szybu i urządzenia dźwigowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416130-5 - Windy mechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339787,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522135,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339787,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUBELSKA WYTWÓRNIA DŹWIGÓW OSOBOWYCH LIFT-SERVICE S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 7120102876

7.3.3) Ulica: ul. Erazma Plewińskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-270

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

demontaż istniejącego dźwigu, montaż nowego dźwigu, konserwacja dźwigu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339787,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.