eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Zaprojektowanie i budowa dostarczonych przez Zamawiającego używanych tablic informacji pasażerskiej, zintegrowanych z systemem TRISTAR przy przystanku Olgierda 01 oraz Łowicka 01 w Gdyni.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa dostarczonych przez Zamawiającego używanych tablic informacji pasażerskiej, zintegrowanych z systemem TRISTAR przy przystanku Olgierda 01 oraz Łowicka 01 w Gdyni.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 587612000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdynia/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa dostarczonych przez Zamawiającego używanych tablic informacji pasażerskiej, zintegrowanych z systemem TRISTAR przy przystanku Olgierda 01 oraz Łowicka 01 w Gdyni.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7441d4da-e631-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010707/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Zaprojektowanie i budowa dostarczonych przez Zamawiającego używanych tablic informacji pasażerskiej zintegrowanych z systemem TRISTAR przy przystankach Olgierda 01 oraz Łowickiej 01 w Gdyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199681/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 63414,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa dostarczonych przez Zamawiającego używanych tablic informacji pasażerskiej, zintegrowanych z systemem TRISTAR przy przystanku Olgierda 01 oraz Łowicka 01
w Gdyni.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, w tym uzyskanie wymaganych przepisami wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień projektowych, warunków technicznych od gestorów sieci kolidujących z projektowaną inwestycją oraz opinii innych organów,
2) wybudowanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej tablicy informacji pasażerskiej przy przystanku Olgierda 01 oraz Łowickiej 01 w Gdyni,
3) wykonanie dokumentacji odbiorowej powykonawczej, którą Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej, określonych w załączniku A1 do SWZ,
4) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz w okresie rękojmi i gwarancji na roboty budowlane.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:

a) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr A1 do SWZ,
b) Plan sytuacyjny – przystanek Olgierda 01 i Łowicka 01- załącznik nr A2 do SWZ,
c) Dokumentacja powykonawcza – załącznik A3 do SWZ,
d) Szczegółowe specyfikacje techniczne systemu TRISTAR – załącznik nr A4 do SWZ,
e) Wzór umowy – załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie
art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 77 999,99 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu 23.06.2022r. o godzinie 12:00.
W postępowaniu złożono tylko jedną ofertę za cenę brutto: 133 162,26 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie
ww. zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133162,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133162,26 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.