eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoziniec › Przebudowa i adaptacja poddasza budynku szkoły na sale szkolne i węzeł sanitarny w Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu - Etap IV



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i adaptacja poddasza budynku szkoły na sale szkolne i węzeł sanitarny w Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu - Etap IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH W ROGOZIŃCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080796130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 115

1.5.2.) Miejscowość: Rogoziniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-210

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zslrogoziniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tlrogoziniec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła publiczna podległa administracji rządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i adaptacja poddasza budynku szkoły na sale szkolne i węzeł sanitarny w Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu - Etap IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fba2b759-1189-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00163611/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i adaptacja poddasza budynku szkoły na sale szkolne i węzeł sanitarny ZSL w Rogozińcu Etap IV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający 18 maja 2022 r. wszczął postępowanie
w trybie podstawowym na wykonanie robót budowlanych publikując w BZ ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00164661/01. Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta – w związku z czym Zamawiający w dniu 3 czerwca br. unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-18df790c-d67c-11ec-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSL.26.1.2022.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1447972,86 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 417824,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dot. przebudowy i adaptacji poddasza budynku szkoły na sale szkolne i węzeł sanitarny w Zespole Szkół Leśnych
w Rogozińcu - Etap IV (na działce nr ewid. 100/17 w Rogozińcu).
Zamawiający informuje, że dotychczas (w ramach Etapu I-III) wykonano:
1) wszystkie roboty rozbiórkowe murów, stropów poddasza,
2) demontaż istniejących ścianek działowych murowanych, przepierzeń drewnianych, rozebrano podłogi drewniane i kominy, usunięto wypełnienie stropu drewnianego.
3) wypełniono strop drewniany izolacją z wełny mineralnej oraz izolacją z folii, oraz wykonano nowe podłogi z płyt MFP.
4) przebudowę i nowe kominy, z głowicami nad dachem.
5) murowaną obudowę klatki schodowej, z zastosowaniem elementów konstrukcyjnych.
6) przebudowę konstrukcji dachu oraz osadzono stolarkę okienną w połaci dachu.
7) piony, hydrantowy, C.O., wody i kanalizacji, zakończono na poddaszu.
8) zasilanie (pion) poddasza, osadzono rozdzielnię główną na poddaszu.
9) zrealizowano (w etapie III) ścianki działowe, obudowy i sufity z płyt gipsowo – kartonowych, z poszpachlowaniem połączeń.
10) roboty instalacyjno – montażowe elementów instalacji sanitarnych i elektrycznych,
z wyprowadzeniem przyłączeń i podejść.

2. Zakres robót objęty niniejszym zamówieniem polega m. in. na:
1) montażu stolarki drzwiowej z ościeżnicami,
2) montażu przegród sanitarnych,
3) wykonaniu robót malarskich ścian i sufitów,
4) wykonaniu robót okładzinowych ścian i posadzek z płytek ceramicznych,
5) wykonaniu posadzek z wykładziny PCV,
6) dot. instalacji sanitarnych – montażu elementów wyposażenia instalacyjnego,
7) dot. instalacji elektrycznych – montażu elementów wyposażenia instalacyjnego,
8) montażu instalacji LAN,
9) uzupełnieniu tynków klatki schodowej,
10) montażu balustrady klatki schodowej,
11) wyrównanie i malowanie całej klatki schodowej,
12) montażu elementów wyposażenia pomieszczeń,

Szczegółowy opis robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem został zawarty w wyciągu z Projektu Budowlano-Wykonawczego (Etap IV) i przedmiarze robót, opracowanych
na bazie projektu budowlano-wykonawczego autorstwa biura projektowego: Pracownia Projektowo-Usługowa z siedzibą: 66-110 Babimost, ul. J. Piłsudskiego 83 oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7 do niniejszego zaproszenia na który to składają się następujące dokumenty:
1) Projekt budowlano-wykonawczy,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR),
3) Przedmiary robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403367,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403367,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403367,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Malarsko - Tapeciarski Tadeusz Grychta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 923-100-13-23

7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska nr 4

7.3.4) Miejscowość: Nądnia

7.3.5) Kod pocztowy: 64-360

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403367,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.