eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży w Jordanowie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci
i młodzieży w Jordanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182691700

1.5.8.) Numer faksu: 182691719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.www.malopolska.pl/umjordanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci
i młodzieży w Jordanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2686500d-300c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001723/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży w Jordanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 297976,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – „Budowa trybun stałych o konstrukcji stalowej z siedziskami plastikowymi oraz 2 tablic wyników z podłączeniem do istniejącego okablowania”, obejmująca:
– Budowę trybun stałych o konstrukcji stalowej z siedziskami plastikowymi, wraz z fundamentami
i utwardzeniem.
W ramach inwestycji przewidziano budowę prefabrykowanych trybun o konstrukcji stalowej stałej
3-rzędowej TZ na boisko zewnętrzne z siedziskami plastikowymi, podesty kratowe typ VEMA
i konstrukcja stalowa cynkowane ogniowo, 201 miejsc;

– Budowę 2 tablic wyników z podłączeniem do istniejącego okablowania wraz z fundamentami.
W ramach inwestycji przewidziano budowę 2 prefabrykowanych tablic wyników diodowych
na boiska zewnętrzne: wymiary 205 x 140 cm, sterowanie bezprzewodowe z pilota, tablica główna
(zegar czterocyfrowy + wynik 0-19, 0-99), wysokość cyfr wyświetlanych 305 mm, stałe duże napisy
GOSPODARZE - GOŚCIE - widoczność do 100 m. Montaż tablicy wyników bez wykonania
instalacji zasilającej (z podłączeniem do wykonanego okablowania) Oparcie tablic na
prefabrykowanych słupach wsporczych wys.4,50 m i żelbetowym fundamencie;

z zakresem:
- roboty ziemne
- podbudowy z kruszywa łamanego
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej
- obrzeża betonowe
- podkłady betonowe i stopy fundamentowe tablic wyników
- tablice wyników
- trybuny o konstrukcji stalowej
- pełna obsługa geodezyjna
W odniesieniu do obu części zamówienia Zamawiający wymaga realizacji na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wykonawca winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia.

1. Wykonawca, każdej z części, winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres wskazany w ofercie Wykonawcy. Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego : 60 miesięcy (podanie niższego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty).Najdłuższy okres gwarancji, uwzględniany przy ocenie ofert : 120 miesięcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdej z dwóch części zamówienia) określa dokumentacja techniczna.
3. UWAGA:
Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
4. Do obowiązków Wykonawcy w odniesieniu do obu części zamówienia należy w szczególności:
1) obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej,
2) ustanowienie kierownika budowy,
3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Prawa budowlanego,
4) zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących,
5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6) na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną,
7) uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
8) uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
9) doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót,
10) przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, nieczystości ,
11) ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego i drogowego: wyciągów, rusztowań, pomostów, zadaszeń, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, kładek dla pieszych, znaków, tablic, osłon itp.,
12) ubezpieczenie budowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45262210-6 - Fundamentowanie

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 192992,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – „Przebudowa nawierzchni parkingu wraz z budową chodnika wzdłuż ul. Marii Konopnickiej”, obejmująca:
– Przebudowę nawierzchni istniejącego parkingu.
W ramach inwestycji przewidziano przebudowę istniejącej nawierzchni parkingu na
nawierzchnię z betonowej kostki brukowej przewidzianej dla kategorii obciążenia ruchem KR3
oraz grupy nośności podłoża G3. Obramowanie parkingu od strony ul. M. Konopnickiej i
przedszkola miejskiego przewidziano krawężnikiem betonowym 15/30 cm. Od strony
ogrodzenia boiska sportowego przewidziano obramowanie w postaci obrzeża betonowego 8/30
cm oraz palisady betonowej o h=60 cm w miejscach o zwiększonym wyniesieniu w stosunku
do istniejącego terenu. Obsługę parkingu od strony ulicy M. Konopnickiej przewidziano
poprzez istniejący wjazd o szerokości 6,0 m. Połączenie krawędzi jezdni wjazdu z krawędzią
jezdni ul. M. Konopnickiej przewidziano w postaci wyokrągleń łukami o promieniu R=5,0 m;

– Budowę chodnika wzdłuż ul. Marii Konopnickiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Zygmunta
Krasińskiego do granicy działki nr 2153/1.
W ramach inwestycji przewidziano przebudowę chodnika o szerokości 2,15 m (2,0 m
+ szer. krawężnika 15/30 cm, bez wliczania szerokości obrzeża betonowego 8/30 cm)
po południowej stronie ul. M. Konopnickiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Zygmunta
Krasińskiego do granicy działki nr 2153/1. Nawierzchnie chodnika przewidziano z betonowej
kostki brukowej, obramowanej od strony jezdni ul. M. Konopnickiej krawężnikiem betonowym
15/30 cm. Od strony ogrodzenia boiska sportowego przewidziano obramowanie w postaci
obrzeża betonowego 8/30 cm oraz palisady betonowej o h=60 cm w miejscach o zwiększonym
wyniesieniu w stosunku do istniejącego terenu;

z zakresem:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne
- podbudowy: pomocnicza – mieszanka kruszywa związanego cementem, z kruszywa
naturalnego – z domieszkami ulepszającymi, z kruszywa łamanego
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej
- krawężniki betonowe, palisada betonowa, obrzeża betonowe
- trawniki
- regulacja pionowa studzienek i włazów kanałowych
- oznakowanie poziome i pionowe
- pełna obsługa geodezyjna

W odniesieniu do obu części zamówienia Zamawiający wymaga realizacji na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wykonawca winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia.

1. Wykonawca, każdej z części, winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres wskazany w ofercie Wykonawcy. Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego : 60 miesięcy (podanie niższego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty).Najdłuższy okres gwarancji, uwzględniany przy ocenie ofert : 120 miesięcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdej z dwóch części zamówienia) określa dokumentacja techniczna.
3. UWAGA:
Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
4. Do obowiązków Wykonawcy w odniesieniu do obu części zamówienia należy w szczególności:
1) obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej,
2) ustanowienie kierownika budowy,
3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Prawa budowlanego,
4) zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących,
5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6) na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną,
7) uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
8) uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
9) doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót,
10) przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, nieczystości ,
11) ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego i drogowego: wyciągów, rusztowań, pomostów, zadaszeń, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, kładek dla pieszych, znaków, tablic, osłon itp.,
12) ubezpieczenie budowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 104984,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110626,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110626,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110626,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Master-Bruk Przedsiębiorstwo Budowlane Stanisław Gancarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122930078

7.3.3) Ulica: Ślęszowice 70

7.3.4) Miejscowość: Zembrzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 34-210

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dostawa i montaż trybun o konstrukcji stalowej / PESMENPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą ul. Drogowców 12, 32-400 Myślenice


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110626,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154104,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179601,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154104,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Marek Hajdas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490110097

7.3.3) Ulica: Tenczyn 388

7.3.4) Miejscowość: Lubień

7.3.5) Kod pocztowy: 32-433

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179601,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.