eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › "Aktywna Integracja" w ramach projektu pn. "Dobra Przyszłość 2021-2023".



Ogłoszenie z dnia 2023-07-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Aktywna Integracja” w ramach projektu pn. „Dobra Przyszłość 2021-2023”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665485

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146424415

1.5.8.) Numer faksu: 146424415

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcprdt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprdt.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Aktywna Integracja” w ramach projektu pn. „Dobra Przyszłość 2021-2023”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebb85308-197f-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043788/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Aktywna Integracja” w ramach projektu pn. „Dobra Przyszłość 2021-2023”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303112/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR.5.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 172787 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Poradnictwo psychologiczne w formie spotkań indywidualnych z psychologiem w ilości 80 godzin (1 godzina = 60 min)
– zajęcia indywidualne
1.2. Zajęcia indywidualne z zakresu rewalidacji w ilości 40 godzin (1 godzina = 60 min).
1.3. Zajęcia socjoterapeutyczne w ilości 40 godziny (1 godzi. = 60 min) – zajęcia indywidualne

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 11320 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Trening kompetencji i umiejętności społecznych, którego założeniem jest nabycie, przywrócenie, wzmocnienie
kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności społecznej dla Uczestników Projektu. W treningu wezmą
udział Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników
Projektu
- Moduł Pierwszy - Warsztaty autoprezentacji – przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, elementy wizażu i stylizacji
ubioru, w ilości 36 godzin (1 godzi. = 45 min) – 2 grupy po 18 godzin. Łącznie dla 40 osób,
- Moduł Drugi - Warsztaty dla Uczestników Projektu z zakresu udzielania pierwszej pomocy w ilości 12 godzin (1 godzi. = 45
min) – zajęcia grupowe – 2 grupy po 6 godzin – łącznie dla 40 Uczestników Projektu,
- Moduł Trzeci - Jednodniowe, wyjazdowe warsztaty interpersonalne przeznaczone dla osób zainteresowanych
rozwojem osobistym, osób chcących zwiększyć swoją efektywność osobistą, chcących rozwijać swoje kompetencje
społeczne. Łącznie w warsztatach weźmie udział max. 40 osób, którymi będą Uczestnicy Projektu
oraz ich otoczenie o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu.
- Moduł Czwarty – Dwudniowe, wyjazdowe warsztaty terapeutyczne obejmujące zajęcia grupowe z
psychologiem/pedagogiem oraz zajęcia ruchowe o charakterze rehabilitacyjnym z wykorzystaniem wód termalnych, w
górskiej miejscowości, atrakcyjnej turystycznie na ternie RP (2 dni, 1 nocleg) - max. 50 osób, którymi
będą Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie o ile wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników
Projektu.
- Moduł Piąty – dwudniowe wyjazdowe warsztaty poświęcone nabyciu wiedzy o społeczeństwie, które będą miały na
celu rozwój Uczestników Projektu w takich obszarach jak: wiedza i rozumienie; wykorzystanie i tworzenie informacji;
rozumienie siebie oraz rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów; komunikowanie i współdziałanie - max. 50 osób (w
dwóch wyjazdach) , którymi będą Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie o ile wsparcie go będzie niezbędne dla
skutecznego wsparcia Uczestników Projektu

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

85320000-8 - Usługi społeczne

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.5.) Wartość części: 76687 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Aktywizacja zdrowotna, której założeniem jest poprawa kondycji psychoruchowej Uczestników Projektu, szczególnie
będących osobami z niepełnosprawnością. W aktywizacji wezmą udział Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie o ile
wsparcie go będzie niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu W skład aktywizacji zdrowotnej Uczestników
Projektu wchodzą następujące moduły:
- Moduł Pierwszy – Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z rehabilitantem w ilości 256 godzin, w tym: z
wykorzystaniem metody hydroterapii w ilości 80 godzin, z wykorzystaniem metody hipoterapii w ilości 80 godzin, z
wykorzystaniem metod rehabilitacji ogólnej w ilości 80 godzin, z wykorzystaniem metody dogoterapii w ilości 16 godzin - (1
godzina = 45 min).
- Moduł Drugi – Poradnictwo zdrowotne w postaci dwudniowych wyjazdowych warsztatów rehabilitacyjnych przy
wykorzystaniu leczniczych właściwości podziemnego mikroklimatu Kopalni Soli w Bochni (nocleg w Kopalni). Łącznie w obu
warsztatach weźmie udział max. 50 osób, którymi będą Uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie o ile wsparcie go będzie
niezbędne dla skutecznego wsparcia Uczestników Projektu.
- Moduł Trzeci - Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych z logopedą w ilości 40 godzin - (1 godzi. = 45
min).
- Moduł Czwarty - Poradnictwo zdrowotne w formie spotkań indywidualnych ze stomatologiem lub/i higienistką w ilości 40
godzin - (1 godzi. = 45 min).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85320000-8 - Usługi społeczne

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

63511000-4 - Organizacja wycieczek

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 53120 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Warsztaty terapeutyczne jako mechanizm przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. Warsztaty powinny nauczyć
Uczestników Projektu uzewnętrznić swoje emocje, myśli i pragnienia. Powinni Oni wzbogacić słownictwo, rozwinąć twórczą
wyobraźnię oraz inteligencję emocjonalną, a w szczególności nauczyć ich się identyfikować własne stany emocjonalne oraz
wyrażać je w sposób akceptowany społecznie. Uczestnicy poprzez udział w zajęciach, rozwiną swoje zainteresowania,
udoskonalą sprawność manualną, uwrażliwią się na otaczający ich świat i wzmocnią poczucie własnej wartości. Zajęcia te
pomogą Uczestnikom Projektu uwzględnić swoje emocje i pragnienia. Warsztaty terapeutyczne powinny składać się z
następujących modułów:
- Moduł Pierwszy – Warsztaty z zakresu florystyki i bukieciarstwa - w wymiarze 20 godzin (1 godzi. = 45 min) – dla 20
Uczestników Projektu.
- Moduł Drugi – Warsztaty z zakresu architektury ogrodu - w wymiarze 20 godzin (1 godzi. = 45 min)- dla 20 Uczestników
Projektu .
- Moduł Trzeci – Warsztaty z zakresu tworzenia świec woskowych, parafinowych i żelowych - w wymiarze 20 godzin (1godzi. = 45 min) – dla 20 Uczestników Projektu.
- Moduł Czwarty – Warsztaty stolarskie - w wymiarze 20 godzin (1 godzi. = 45 min) – dla 20 Uczestników Projektu.
- Moduł Piaty – Warsztaty z zakresu pracy z żywicą epoksydową - w wymiarze 6 godzin (1 godzi. = 45 min) - dla 20
Uczestników Projektu.
- Moduł Szósty – Warsztaty z brukarstwa - w wymiarze 100 godzin (1 godzi. = 45 min) - dla 20 Uczestników Projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 19900 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Zajęcia wyrównywające braki edukacyjne jako mechanizm przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. W skład zajęć
powinny wejść następujące moduły:
- Moduł Pierwszy – Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z języka angielskiego dla osób w różnym wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w wymiarze 60 godzin - (1 godzi. = 45 min)
- Moduł Drugi – Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z matematyki dla osób w różnym wieku i
różnymi umiejętnościami matematycznymi w wymiarze 60 godzin - (1 godzi. = 45 min)
- Moduł Trzeci – Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych z języka polskiego dla osób w różnym
wieku i różnymi umiejętnościami językowymi w 60 godzin - (1 godzi. = 45 min).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 11760 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11320 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11320 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CDIS Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szloleń Adrian Janas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-151-70-61

7.3.3) Ulica: św. Brata Alberta Chmielowskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11320 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76687 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96728 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76687 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Power Motive Ryszard Gaca

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DGProgress Grzegorz Drzewosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 683-174-74-14

7.3.3) Ulica: Gdów 1365

7.3.4) Miejscowość: Gdów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-240

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76687 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-01

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53120 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79032 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53120 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CDIS Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szloleń Adrian Janas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-151-70-61

7.3.3) Ulica: św. Brata Alberta Chmielowskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53120 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-01

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43864 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CDIS Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szloleń Adrian Janas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-151-70-61

7.3.3) Ulica: św. Brata Alberta Chmielowskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-01

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11760 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11760 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CDIS Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szloleń Adrian Janas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-151-70-61

7.3.3) Ulica: św. Brata Alberta Chmielowskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.