eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdañski › Dostawa pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Pruszczu Gdañskim w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci



Og³oszenie z dnia 2021-12-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Pruszczu Gdañskim w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 4 im. I.J. Paderewskiego w Pruszczu Gdañskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192943528

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Kasprowicza 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pruszcz Gdañski

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 682 20 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@sp4gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp4gda.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Miejska Pruszcz Gdañski

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191674919

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Grunwaldzka 20

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Pruszcz Gdañski

1.11.5.) Kod pocztowy: 83-000

1.11.6.) Województwo: pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.11.9.) Numer telefonu: 58 775 99 69

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszcz-gdanski.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Pruszczu Gdañskim w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-14442208-536e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00296848

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: https://platformazakupowa.pl, przy czym ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza sk³adania oferty” dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski w miejscu publikacji og³oszenia o zamówieniu i SWZ, natomiast dokumenty, o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz przekazywanie informacji odbywa siê za pomoc± formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”.12.2. UWAGA: pliki przesy³ane Zamawiaj±cemu powinny odpowiadaæ formatom okre¶lonym w rozporz±dzeniu RM z dnia 12.04.12 r. w sprawie krajowych ram interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych; Zamawiaj±cy zaleca u¿ywanie formatów plików .PDF, .DOC, .DOCX, .RTF, .ODT, .JPG (.JPEG); do kompresji plików Zamawiaj±cy zaleca u¿ywania formatów .ZIP lub .7Z.12.3. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii platformy, Zamawiaj±cy i Wykonawcy mog± komunikowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej Zamawiaj±cego pod adresem: zamowienia@pruszcz-gdanski.pl 12.4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. 12.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl 12.6. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.12.7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. 12.8. Zamawiaj±cy w zakresie:12.8.1. pytañ technicznych zwi±zanych z dzia³aniem platformy/systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl;12.8.2. wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ lub innych zapytañ do Zamawiaj±cego wyznaczy³ osoby, do których kontakt umieszczono w niniejszym rozdziale. 12.9. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zosta³y w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest dostêpny na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin12.10. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do 1 GB przy maksymalnej ilo¶ci 20 plików lub spakowanych folderów (pliki mo¿na spakowaæ zgodnie postanowieniami IDW).12.11. Przy du¿ych plikach kluczowe jest ³±cze internetowe i dostêpna przepustowo¶æ ³±cza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz u¿ytkownika.12.12. Sk³adaj±c ofertê zaleca siê zaplanowanie z³o¿enia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zd±¿yæ w terminie przewidzianym na jej z³o¿enie.12.13. W przypadku wiêkszych plików zaleca siê skorzystaæ z instrukcji pakowania plików dziel±c je na mniejsze paczki.12.14. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, Pe³na tre¶æ w rozdz. 12 IDW (limit znaków)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)(dalej: RODO) informujê, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a – Zamawiajacy okre¶lony w niniejszej IDW.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych - Dyrektora Szko³y – Zamawiaj±cego, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w siedzibie Zamawiajacego lub pod adresem e-mail: sekretariat@sp4gda.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji zadañ i obowi±zków prawnych na³o¿onych na Administratora ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej: ustawa Pzp), tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy o dostawê pn.: „Dostawa pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Pruszczu Gdañskim w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci” – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W zakresie, w jakim obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych nie wynika z ustawy Pzp, pozosta³e dane mog± byæ przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dotyczy to w szczególno¶ci danych u³atwiaj±cych kontakt
z Pani±/Panem, takich jak imiê i nazwisko, adres e-mail lub numer telefonu.
4. Administrator nie planuje dalej przetwarzaæ danych osobowych w celu innym ni¿ cel,
w którym dane osobowe zosta³y zebrane, jednak w razie powziêcia takich planów przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje Pani±/Pana o tym innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji, w szczególno¶ci o okresie przechowywania danych oraz przys³uguj±cych Pani/Panu prawach.
5. W celu wykonania obowi±zków wynikaj±cych z Umowy ka¿da ze Stron bêdzie przetwarzaæ dane osobowe osób reprezentuj±cych drug± Stronê przy wykonywaniu umowy (imiê, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu). Ka¿da ze Stron jest administratorem danych osobowych osób reprezentuj±cych drug± Stronê przekazanych w zwi±zku
z realizacj± Umowy. Podstaw± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
6. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mog± byæ w szczególno¶ci: Szko³a - Zamawiajacy, Gmina Miejska Pruszcz Gdañski, Poczta Polska S.A., Open Nexus Sp. z o.o., bank obs³uguj±cy jednostkê, podmioty ¶wiadcz±ce dla Administratora us³ugi: kurierskie, prawne oraz inne organy publiczne i jednostki organizacyjne Gminy Miejskiej Pruszcz Gdañski, Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, Krajowa Izba Odwo³awcza, podmioty utrzymuj±ce infrastrukturê IT, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi doradcze oraz prawne, a w przypadku umów wspó³finansowanych podmioty wspó³finansuj±ce, kontroluj±ce i zarz±dzaj±ce lub inne podmioty zaanga¿owane w realizacjê programu, z którego pochodzi dofinansowanie, podmiot zewnêtrzny nie uczestnicz±cy w postêpowaniu oraz inne organy publiczne, s±dy i inni odbiorcy legitymuj±cy siê interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych.
7. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej.
8. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie ustaw± Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych oraz umów
o dofinansowanie. Okres przetwarzania danych nie bêdzie równie¿ krótszy,
ni¿ zastrze¿ony dla dochodzenia i egzekwowania roszczeñ wynikaj±cych z zawartej umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): (cd. klauzuli RODO)
9. Posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania (je¿eli przetwarzanie odbywa siê na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
11. Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
12. W przypadku gdy uzna Pan/Pani, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r.; ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych z siedzib± przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
13. Podanie przez Pana/Pani± danych osobowych jest warunkiem ustawowym.
Jest Pani/Pan zobowi±zana do ich podania a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci realizacji zadania na³o¿onego ustaw±
na Administratora. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemo¿liwi jej zawarcie i wykonanie. W zakresie danych dodatkowych, takich jak email, telefon – ich podanie jest z regu³y dobrowolne.
14. Maj±c na wzglêdzie powy¿sze, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê nastêpuj±cych o¶wiadczeñ:
14.1. o¶wiadczenia o wype³nieniu obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu - wed³ug za³±cznika nr 1 do IDW;
14.2. o¶wiadczenia o wyra¿eniu zgody na podstawie art. 6 ust. 1 lit a Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)
na przetwarzanie danych osobowych w celu okre¶lonym pkt. 3 klauzuli informacyjnej - zamieszczonej w Rozdziale 31 IDW wed³ug za³±cznika nr 1 do IDW.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieu¿ywanych i nieregenerowanych pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Pruszczu Gdañskim w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci w postaci sprzêtu i wyposa¿enia.
czê¶æ I zamówienia - drukarki z akcesoriami, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Tom II SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-27

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenione zostan± na zasadach okre¶lonych w IDW

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieu¿ywanych i nieregenerowanych pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Pruszczu Gdañskim w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci w postaci sprzêtu i wyposa¿enia.
czê¶æ II zamówienia - zestawy edukacyjne, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Tom II SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-27

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenione zostan± na zasadach okre¶lonych w IDW

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieu¿ywanych i nieregenerowanych pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Pruszczu Gdañskim w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci w postaci sprzêtu i wyposa¿enia.
czê¶æ III zamówienia - gogle wirtualnej rzeczywisto¶ci, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Tom II SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-27

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenione zostan± na zasadach okre¶lonych w IDW

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieu¿ywanych i nieregenerowanych pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Pruszczu Gdañskim w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci w postaci sprzêtu i wyposa¿enia.
czê¶æ IV zamówienia - urz±dzenia astronomiczne i optyczne, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Tom II SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-27

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenione zostan± na zasadach okre¶lonych w IDW

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieu¿ywanych i nieregenerowanych pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Pruszczu Gdañskim w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci w postaci sprzêtu i wyposa¿enia.
czê¶æ V zamówienia - sprzêt gospodarstwa domowego, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Tom II SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-27

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenione zostan± na zasadach okre¶lonych w IDW

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Rozdzia³ 11 IDW
11.1.3. je¿eli Wyk. wspólnie ubiegaj± siê o zam. o¶wiadcz., o którym mowa w pkt. 11.1.1. i pkt 11.1.2. IDW sk³ada ka¿dy z Wykon. wspólnie ubiegaj±cych siê o zam.; o¶wiadcz. te potwierdzaj± spe³n. war. udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;11.1.4. je¿eli Wykonawca powo³uje siê na zasoby innych podmiotów (polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, wraz ze swoim o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 11.1.1. i pkt 11.1.2. IDW, sk³ada tak¿e o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 11.1.1. i pkt 11.1.2. IDW podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby;11.1.5. o¶wiadcz., które z informacji zawartych w ofercie Wyk. stanowi± taj. przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ust. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mog± byæ udostêpniane innym uczestnikom postêpowania; w przypadku zastrze¿enia informacji przez Wykonawcê zobowi±zany jest on wykazaæ, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa; brak powy¿szego o¶wiadczenia oznacza³ bêdzie, ¿e dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê nie stanowi± tajemnicy przedsiêbiorstwa (Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp) – w formularzu oferty wed³ug za³±cznika nr 1 do IDW; Zgodnie z § 4 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu lub konkursie, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.11.1.6. o¶wiadczenie – wskazanie przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podanie przez Wykonawcê firm podwykonawców – w formularzu oferty wed³ug za³±cznika nr 1 do IDW;11.1.7. Wykon., który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. 11.1.8. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 11.1.7 IDW, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczeg.:1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpn. zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.11.1.9. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika³o bêdzie, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczeg. wykon..

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Rozdzia³ 11 IDW
Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie o¶wiadczenie, o którym ,mowa w pkt. 11.1.1. i pkt 11.1.2. IDW sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; o¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika³o bêdzie, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

22.3. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy zachodzi co najmniej jedna z poni¿szych okoliczno¶ci.
22.4. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu wykonania Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia dostawy, w nastêpuj±cych sytuacjach:
22.4.1. je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia dostawy bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy;
22.4.2. wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonywania Umowy;
22.4.3. konieczno¶ci podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne którego
nie mo¿na by³o przewidzieæ, zagra¿aj±ce bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody;
22.4.4. ograniczenia ¶rodków bud¿etowych przeznaczonych na realizacjê zamówienia;
22.4.5. z powodu si³y wy¿szej rozumianej jako epidemie, po¿ar, powód¼, huragan, eksplozjê, awarie energetyczne, wojnê, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje spo³eczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a tak¿e inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostaj±ce poza kontrol± Stron, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, a je¿eli mo¿liwe by³y do przewidzenia nie mo¿na by³o im zapobiec;
22.4.6. modyfikacji technicznych parametrów oferowanego przedmiotu umowy – pod warunkiem zachowania minimalnych wymagañ okre¶lonych w OPZ; zmiana umowy bêdzie niedopuszczalna, je¿eli mia³aby prowadziæ do dostarczenia przedmiotu umowy o parametrach niezgodnych z wymaganiami OPZ;
22.5. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany Umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania dostawy, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
22.5.1. konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci dostawy, objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamowiena,
a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tego opisu lub zmiany stanu prawnego
w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy, z zastrze¿eniem 22.4.6 IDW,
22.5.2. wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
22.6. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach okre¶lonych w rozdziale 22.4. lub 22.5,
22.7. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany Umowy w zakresie jej wykonania
z udzia³em podwykonawców. Taka zmiana Umowy nie bêdzie w zakresie terminu wykonania Umowy lub wynagrodzenia z tytu³u wykonania Umowy.
22.8. Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania zmiany sposobu rozliczania Umowy
lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w zwi±zku ze zmianami zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotycz±cych realizacji projektu albo wobec zmiany, o jakiej mowa w rozdziale 22.9.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-10 08:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

(cd. zmian umowy)
22.9. Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia terminu wykonania Umowy na podstawie rozdzia³u 22.4. IDW, zmiany Umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania dostawy, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy na podstawie rozdzia³u 22.5 lub zmiany wynagrodzenia na podstawie rozdzia³u 22.6. lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej IDW, zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wniosku dotycz±cego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany.
22.10. Wniosek, o którym mowa w rozdziale 22.9. powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach.
22.11. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa
w rozdziale 22.9., wszelkich innych dokumentów wymaganych Umow±, w tym propozycji rozliczenia i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany Umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±dania zmiany.
22.12. Wykonawca zobowi±zany jest do bie¿±cej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia ¿±dania zmiany i przechowywania jej w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego.
22.13. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w rozdziale 22.9. Zamawiaj±cy jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadno¶ci, do kontroli dokumentacji,
o której mowa w rozdziale 22.10. i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bie¿±cej uzasadniaj±cej ¿±danie zmiany.
22.14. Wykonawca jest zobowi±zany do okazania do wgl±du Zamawiaj±cemu dokumentacji, o której mowa w rozdziale 22.10. i przed³o¿enia na ¿±danie Zamawiaj±cemu jej kopii.
22.15. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania ¿±dania zmiany, Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o akceptacji ¿±dania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
22.16. Wszelkie zmiany Umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy,
pod rygorem niewa¿no¶ci.
22.17. W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany Umowy nastêpuj±ce zmiany:
22.17.1. danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy,
22.17.2. danych teleadresowych,
22.17.3. danych rejestrowych,
22.17.4. bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.