eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morzeszczyn › Wykonanie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych oraz przedszkoli na terenie gminy Morzeszczyn na podstawie biletów miesięcznych w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych oraz przedszkoli na terenie gminy Morzeszczyn na podstawie biletów miesięcznych w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MORZESZCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kociewska 12

1.5.2.) Miejscowość: Morzeszczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-132

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585362724

1.5.8.) Numer faksu: 585362792

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@morzeszczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morzeszczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

htpp://morzeszczyn.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych oraz przedszkoli na terenie gminy Morzeszczyn na podstawie biletów miesięcznych w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a68bc099-420c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001381/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowozy uczniów do szkół na terenie Gminy Morzeszczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264827/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.ZP.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 283922,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług :

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w ramach regularnych przewozów osób-dzieci (dowóz do szkół i odwiezienie do miejsca zamieszkania) w czasie trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku 2022 w okresie obejmującym 11 miesięcy do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Morzeszczyn . Przewóz realizowany będzie na podstawie zakupu biletów miesięcznych .
Szczegółowy zakres dowozów obejmuje :
● szacunkową liczbę biletów miesięcznych w ilości:
- w okresie miesięcy styczeń – czerwiec, wrzesień - grudzień - 220 szt. / miesiąc
- w okresie miesiąca sierpnia – 22 szt. / miesiąc
● usługa obejmie okres 11 miesięcy w roku 2022 w tym ;
- w okresie miesięcy styczeń – czerwiec, wrzesień – grudzień - 3 autobusy
- w okresie miesiąca sierpnia – 1 autobus o ilości miejsc od 18-23 (dowozy do przedszkola i oddziałów
przedszkolnych )
● rozpoczęcie dowozów godz. 6:30 , zakończenie godz. 16:00 .


● Zamawiający wymaga , aby Wykonawca dysponował 2 autobusami z liczbą miejsc siedzących nie
mniej niż 40 , 1 autobusem z liczbą miejsc od 18- 23 oraz jednym autobusem rezerwowym.
● autobus z liczbą miejsc od 18-23 musi posiadać obowiązkowo pasy bezpieczeństwa
● dowozy wykonywane będą na trasach ustalonych z Zamawiającym
● szacunkowa ilość kilometrów do przejechania tygodniowo
- dla 3 autobusów w okresie miesięcy styczeń – czerwiec, wrzesień - grudzień - 2300 km +/- 5%
- dla 1 autobusu w okresie miesiąca sierpnia – 400 km +/- 5%
● ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosowanych
przepisów
● Zamawiający zastrzega , że granice zmian w ilości biletów są wielkościami prognozowanymi i mogą
się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia w granicach +/- 15 % wartości brutto zamówienia
● Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności
nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego ( np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły)
● opiekę nad dziećmi w trakcie przewozu oraz w trakcie wsiadania i wysiadania z autobusów zapewni
Zamawiający
● autobusy muszą być wyposażone w dozowniki do płynu dezynfekcyjnego

Pojazdy/Autobusy zadysponowane do przewozów muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób , musza posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne.
Kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawa jazdy kategorii D, ważne świadectwa kwalifikacyjne lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby.
Zamawiający wyraża zgodę na postój autobusów na niestrzeżonym parkingu/ placu przy Szkole Podstawowej w Morzeszczynie.
Szczegółowy wykaz tras przejazdu dostarczony zostanie Wykonawcy przez Dyrektorów Placówek Oświatowych. Dowóz i odwóz obejmie następujące placówki edukacyjne :
- Szkoła Podstawowa z oddziałem przedszkolnym w Morzeszczynie
- Szkoła Podstawowa z oddziałem przedszkolnym w Nowej Cerkwi
- Przedszkole Publiczne w Morzeszczynie
Dyrektorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian do ustalonego harmonogramu dowozu po wcześniejszym zawiadomieniu Wykonawcy tj. co najmniej z wyprzedzeniem min. 3 dni.
W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, autobus rezerwowy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
Na podstawie art. 438 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienie zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności tj :
● kierowania pojazdami wyznaczonymi do udziału w realizacji zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306636,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306636,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306636,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-KOM w Gniewie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932124915

7.3.3) Ulica: Wiślana 6

7.3.4) Miejscowość: Gniew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-140

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306636,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.