Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288370/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00346600/01 - Wynik z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Naprawa aparatu rtg Artis zee multi-purpose będącego na wyposażeniu Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000868307
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bytomska 62
1.4.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@urazowka.piekary.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296741
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00288370/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (oferty brutto) 60 % (1%=1 pkt; max. 60 pkt)
Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali otrzymają procentowo mniej. Liczba punktów liczona będzie według wzoru:
cena najniższa
C = ---------------------- x 60
cena danej oferty
2) warunki gwarancji na części zamienne [WC] 20% (1%=1 pkt; max. 20 pkt)
Punkty w kryterium gwarancji na części zamienne przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) okresu gwarancji na części według następujących zasad:
Okres gwarancji krótszy niż 3 miesiące - oferta odrzucona-nie bierze udziału w ocenie
Okres gwarancji 3 -5 miesięcy – 0 pkt
Okres gwarancji 6-8 miesięcy - 5 pkt
Okres gwarancji 9-10 miesięcy – 10 pkt
Okres gwarancji 12-15 – 15 pkt
Okres gwarancji powyżej 15 miesięcy – 20 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z udzielonym okresem gwa-rancji 16 miesięcy i dłuższym to 20 pkt.
Wykonawca nie może zaoferować krótszego niż 3 miesiące okresu gwarancji.
3) termin realizacji [TR]20% (1%=1 pkt; max. 20 pkt)
Punkty w kryterium termin realizacji przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) terminu realizacji według następujących zasad:
Termin realizacji do 30 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt
Termin realizacji do 25 dni od dnia zawarcia umowy – 5 pkt
Termin realizacji do 20 dni od dnia zawarcia umowy – 10 pkt
Termin realizacji do 15 dni od dnia zawarcia umowy – 15 pkt
Termin realizacji do 10 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z zadeklarowanym terminem realizacji poniżej 10 dni to 20 pkt.
Wykonawca nie może zadeklarować terminu realizacji powyżej 30 dni.
2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + WC+JS
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
WC - punkty uzyskane w kryterium „Warunki gwarancji na części”
TR – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji”
Po zmianie:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (oferty brutto) 60 % (1%=1 pkt; max. 60 pkt)
Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali otrzymają procentowo mniej. Liczba punktów liczona będzie według wzoru:
cena najniższa
C = ---------------------- x 60
cena danej oferty
2) warunki gwarancji na części zamienne [WC] 20% (1%=1 pkt; max. 20 pkt)
Punkty w kryterium gwarancji na części zamienne przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) okresu gwarancji na części według następujących zasad:
Okres gwarancji krótszy niż 3 miesiące - oferta odrzucona-nie bierze udziału w ocenie
Okres gwarancji 3 -5 miesięcy – 0 pkt
Okres gwarancji 6-8 miesięcy - 5 pkt
Okres gwarancji 9-10 miesięcy – 10 pkt
Okres gwarancji 12-15 – 15 pkt
Okres gwarancji powyżej 15 miesięcy – 20 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z udzielonym okresem gwa-rancji 16 miesięcy i dłuższym to 20 pkt.
Wykonawca nie może zaoferować krótszego niż 3 miesiące okresu gwarancji.
3) termin realizacji [TR]20% (1%=1 pkt; max. 20 pkt)
Punkty w kryterium termin realizacji przyznawane będą na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) terminu realizacji według następujących zasad:
Termin realizacji do 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – 0 pkt
Termin realizacji do 25 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – 5 pkt
Termin realizacji do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – 10 pkt
Termin realizacji do 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – 15 pkt
Termin realizacji do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – 20 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać każda oferta z zadeklarowanym terminem realizacji poniżej 10 dni to 20 pkt.
Wykonawca nie może zadeklarować terminu realizacji powyżej 30 dni roboczych.
2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + WC+JS
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
WC - punkty uzyskane w kryterium „Warunki gwarancji na części”
TR – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Termin realizacji zamówienia: 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy
Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-10 10:00
Po zmianie:
2022-08-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-10 12:00
Po zmianie:
2022-08-12 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-08
Po zmianie:
2022-09-10
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa oleju opałowego - Kochcice
- Usługa polegająca na udzielaniu schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Piekary Śląskie.
- Dostawa 30 sztuk laptopów z oprogramowaniem
- Dostawa 18 sztuk laptopów z oprogramowaniem
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.