eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Widawa › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach Brzyków i Widawa.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
w miejscowościach Brzyków i Widawa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIDAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934571

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Kościuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Widawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-170

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436721034

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@widawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.widawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.widawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
w miejscowościach Brzyków i Widawa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30a80bdd-ca5e-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060931/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach :Widawa i Brzyków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104578

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIK.271.3.2024.DK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2059274,77 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 904464,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Brzyków, dz. nr 440, obręb Brzyków; Zakres prac obejmuje:
Termomodernizację budynku użyteczności publicznej w miejscowości Brzyków w tym:
1. Docieplenie ścian zewnętrznych,
2. Docieplenie stropodachu,
3. Wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej,
4. Obróbki blacharskie,
5. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i centralnej wody użytkowej wraz z wymianą źródła ciepła na pompy ciepła, (istniejący kocioł na pellet pozostanie jako zapasowe źródło ciepła),
6. wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 14,3 kWp
7. Instalacja elektryczna (oświetleniowa, zasilająca, przeciwprzepięciowa, ochronna przed porażeniem prądem).
Uwaga! Zamówienie nie obejmuje zakupu i montażu kotła na pellet o mocy 40 kW oraz zbiornika buforowego 1500l , które zostały zamontowane w ramach odrębnego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442110-1 - Malowanie budynków

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331110-0 - Instalowanie kotłów

31213100-3 - Rozdzielnie

31320000-5 - Kable energetyczne

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

31518300-3 - Oświetlenie dachowe

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

31681300-6 - Obwody elektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

09332000-5 - Instalacje słoneczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1154810,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 zamówienia – termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – Urzędu Gminy w Widawie, dz. nr 183/2, obręb Widawa;
Termomodernizację budynku użyteczności publicznej – Urzędu Gminy Widawa w tym:
- Docieplenie ścian zewnętrznych,
- Docieplenie stropodachu,
- Wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej,
- Obróbki blacharskie,
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł olejowy kondensacyjny,
- Instalacja elektryczna (oświetleniowa, zasilająca, przeciwprzepięciowa, ochronna przed porażeniem prądem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442110-1 - Malowanie budynków

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331110-0 - Instalowanie kotłów

31211000-8 - Tablice i skrzynki bezpiecznikowe

31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej

31213100-3 - Rozdzielnie

31320000-5 - Kable energetyczne

31321210-7 - Kabel niskiego napięcia

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

31518300-3 - Oświetlenie dachowe

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

31681300-6 - Obwody elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 904464,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1359506,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1481802,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1359506,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-ECO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862296981

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 245/7

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-525

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1359506,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1061785,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1238456,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1061785,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-ECO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862296981

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 245/7

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-525

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1061785,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.