Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00272209/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana urządzeń kotłowni gazowej, przebudowa wewnętrznej instalacji gazu, wody, kanalizacji, elektrycznej oraz c.o. w budynku Ośrodka Zdrowia przy ul. Wyzwolenia 2 w Suszcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Suszec
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-954a6f63-10f1-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana urządzeń kotłowni gazowej, przebudowa wewnętrznej instalacji gazu, wody, kanalizacji, elektrycznej oraz c.o. w budynku Ośrodka Zdrowia przy ul. Wyzwolenia 2 w Suszcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-954a6f63-10f1-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065295/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana urządzeń kotłowni gazowej, przebudowa wewnętrznej instalacji gazu, wody, kanalizacji, elektrycznej oraz c.o. w budynku Ośrodka Zdrowia przy ul. Wyzwolenia 2 w Suszcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370923,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Wymiana urządzeń kotłowni gazowej, przebudowa wewnętrznej instalacji gazu, wody, kanalizacji, elektrycznej oraz c.o. w budynku Ośrodka Zdrowia przy ul. Wyzwolenia 2 w Suszcu”, zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia.
4.2 Opis przedmiotu zamówienia:
1. W zakres robót objętych ww. przedmiotem zamówienia wchodzi m.in.:
• Odcięcie i zabezpieczenie istniejących instalacji: gazu, wody, kanalizacji oraz c.o.,
• Wykonanie nowych instalacji: gazu, wody, kanalizacji oraz c.o.,
• Wydzielenie pomieszczenia technicznego,
• Wykonanie instalacji elektrycznej w nowo wydzielonym pomieszczeniu technicznym,
• Wykonanie systemu powietrzno-spalinowego,
• Zakup i montaż jednofunkcyjnych kotłów gazowych – 4 sztuki,
• Wszelkie prace budowlane oraz wykończeniowe po wykonanych pracach instalacyjnych (tj. przewierty, przebicia, obudowy GK, malowanie, itp.).
Ofertę należy wycenić zgodnie z zakresem wskazanym w formularzach przedmiaru stanowiących zał. 1.A – 1.D do SWZ!
Uwaga: Dokumentacja projektowa zawiera większy zakres niż ujęty w przedmiotowym postępowaniu. Należy wycenić zakres z załącznika NR 1A, 1B, 1C, 1D z zapewnieniem sprawnego działania kotłowni i pozostałych instalacji, po dokonanej przebudowie.
W uprzednich latach została wykonana kotłownia na potrzeby funkcjonującego w budynku Przedszkola – dot. lokalu nr 1 wg oznaczenia w ww. dokumentacji oraz kotłownia na potrzeby Klubu Seniora – lokalu nr 5 wg oznaczenia w ww. dokumentacji.
2. W ofercie należy uwzględnić również:
- zabezpieczenie istniejącego budynku szkoły i terenu budowy w trakcie prowadzenia robót,
- odtworzenie wszystkich naruszonych elementów pomieszczeń powstałych w trakcie prowadzenia robót i usunięcie szkód z tym związanych,
- opłatę za wymagane kontrole, przeglądy, pomiary (np. odbiór kominiarski, badanie wody, UDT, oraz inne wymagane właściwymi przepisami),
- jeśli są wymagane, koszty asysty gestorów sieci,
- koszty związane z utrzymaniem gwarancji udzielonej przez wykonawcę na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym przedmiotem zamówienia (w tym zamontowane urządzenia, materiały, instalacje) i związane z tym niezbędne przeglądy przez osoby uprawnione,
- koszty nadzorów branżowych.
Koszty związane z realizacją w/w zakresu przedmiotu zamówienia, wymienione powyżej, jak również w pkt. 15.3 SWZ, należy skalkulować w cenie ofertowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45321000-3 - Izolacja cieplna
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 07.07.2023 r. w w/w postępowaniu zostały złożone dwie oferty w wysokości:1) 487.688,69 zł brutto
2) 541.316,35 zł brutto.
Przed otwarciem ofert złożonych na realizację w/w zamówienia zamawiający na portalu e-zamówienia opublikował kwotę, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości 450.000,00 zł brutto.
Po otwarciu ofert okazało się, że każda ze złożonych w postępowaniu ofert przekracza tą kwotę. Zamawiający nie może zwiększyć zamierzonej na sfinansowanie zamówienia kwoty, w związku z czym zachodzi konieczność unieważnienia postępowania o udzielenie w/w zamówienia na podstawie wyżej powołanego art. 255 pkt 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487688,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 541316,35 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.