eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługa konwojów pieniężnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługa konwojów pieniężnych
w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000789482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zofii Nałkowskiej 10A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mosir.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługa konwojów pieniężnych
w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e35408c2-2b3c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004225/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługa konwojów pieniężnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229768/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT/U/04/10/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1806526,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Katowicach.
2. Wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia skieruje pięćdziesiąt trzy (53) osoby pełniące funkcję pracownika ochrony, posiadające uprawnienia pracownika ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, a także były zatrudnione na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.) oraz 10 osób pełniących funkcję pracownika ochrony, posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia, a także zatrudnione na podstawie stosunku pracy w rozumieniu Kodeksu pracy.
3. Wykonawca do realizacji zamówienia skieruje dwie (2) osoby pełniące funkcję koordynatora ochrony, posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia, a także minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku koordynatora ochrony.
4. Usługa ochrony będzie realizowana przez pracowników ochrony posiadających w momencie przystąpienia do pracy, umiejętności obsługi systemów monitoringu, PPoż, oświetlenia oraz inne umiejętności niezbędne na danym stanowisku pracy na obiekcie Zamawiającego.
5. Zaangażowane osoby mogą przystąpić do pracy po zapoznaniu się z warunkami obiektu i odbyciu instruktażu w zakresie obsługi systemów: przeciwpożarowych, monitoringu, oświetlenia oraz innych w obecności kierownika obiektu.
6. Ochrona mienia powinna być również wykonywana w razie konieczności przez co najmniej dwuosobowy zmotoryzowany patrol interwencyjny wyposażony w łączność telefoniczną z czasem dojazdu na każdy z obiektów Zamawiającego nieprzekraczającym 10 minut przez całą dobę. Patrol interwencyjny musi na wezwanie podjąć interwencję. Koszt patrolu interwencyjnego uwzględniony jest w cenie za roboczogodzinę pracownika ochrony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 1794783,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zapewni konwojowany transport wartości pieniężnych w dniach oraz godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami – Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.09.2010 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. 2016.793), Ustawą z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. 2020.838 ze zm).
2. Usługa konwoju wartości pieniężnych będzie wykonywana przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, niekaranych. Konwojenci powinni posiadać legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, jednolite umundurowanie z logo wykonawcy oraz powinni być wyposażeni w środki łączności oraz spełniający wszystkie stosowne wymogi.
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym pojazdem do konwoju gotówki. Pojazd winien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.09.2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U. z 2016, poz. 793).
4. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi konwojowanego transportu wartości pieniężnych w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego, o czym każdorazowo Zamawiający powiadomi Wykonawcę dzień przed planowanym konwojem.
5. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną nieograniczoną odpowiedzialność za konwojowane pieniądze od chwili pobrania ich w banku do złożenia w kasie Zamawiającego oraz od pobrania ich z obiektu do złożenia w wrzutni lub w banku.
6. Konwojenci przydzieleni do ochrony transportu powinni być wyposażeni w wewnętrzne i zewnętrzne środki łączności. Konwojowana będzie kasjerka lub inny pracownik Zamawiającego przewożący wartości pieniężne w ilości nieprzekraczającej 0,2 jednostki obliczeniowej wg wyżej wymienionych przepisów.
7. Szczegóły dotyczące konwojowania jak: godziny rozpoczęcia transportów, ilości transportów w okresie kalendarzowym (tygodniu/miesiącu), wskazanie dni tygodnia itp. zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą.
8. Sugerowane godziny rozpoczęcia konwojów: na trasie numer 1 – poranne 7:30-8:30, pozostałe trasy – dopołudniowe 8:30-10:30.
9. Konwoje będą wykonywane w dniach roboczych od poniedziałku do piątku. Wykonawca po uzyskaniu informacji o konwoju określi drogi/ulice, jakimi będzie się poruszał wykonując w danym dniu konwój.
10. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia samochodu na żądanie Zamawiającego w czasie i miejscu uzgodnionym przez umawiające się strony. Wszelkiego rodzaju informacje związane z transportem mają charakter poufny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 11742,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1937401,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2370895,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1937401,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Ochrony Szkolenia i Asekuracji FOSA Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FOSA Ochrona Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272360738

7.3.3) Ulica: Katowicka 115 C

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

usługa ochrony w kilku lokalizacjach
Agencja Ochrony Osób i Mienia "PULS" Leszek i Katarzyna Pyka Spółka Jawna, ul. Ks. Knosały 115, 41-922 Radzionków


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1937401,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-01 do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27121,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Ochrony Szkolenia i Asekuracji FOSA Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FOSA Ochrona Sp. zo. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272360738

7.3.3) Ulica: Katowicka 115C

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-01 do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.