eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Zakup energii elektrycznej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju oraz sprzedaż nadwyżek energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju oraz sprzedaż nadwyżek energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Busku-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290524853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 28-100

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalwojskowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwojskowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl http://bip.szpitalwojskowy.pl/przetargi.php

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju oraz sprzedaż nadwyżek energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33dd04b5-325e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004467/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup energii elektrycznej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241675/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9/PSU/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 408685,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Miejscem sukcesywnej dostawy energii elektrycznej oraz nadwyżek energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE jest siedziba 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju ul. Rzewuskiego 8.
2. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 poz. 716 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.
3. Prognozowana roczna ilość:
1) dostaw energii elektrycznej wynosi 800 MWh;
2) nadwyżek energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE Zamawiającego wynosi 10 MWh.
4. Zamówiona moc umowna 230 kW. Taryfa rozliczeniowa czterostrefowa C24. Grupa przyłączeniowa IV. Moc przyłączeniowa 630 kW.
5. Parametry jakościowe:
1) Napięcie znamionowe 0,4 kV;
2) Tg φ = 0,4.
6. Układ pomiarowy półpośredni (0,4kV) będący własnością operatora systemu dystrybucji (OSD).
7. Rozgraniczenie własności: zaciski prądowe na przekładnikach prądowych n.n. od strony zasilania w rozdzielni n.n. stacji trafo 15/04 kV znajdującej się na terenie Zamawiającego.
8. Wszystkie układy pomiarowo rozliczeniowe Zamawiającego są dostosowane do usługi TPA.
9. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w taryfie czterostrefowej C24 ma charakter orientacyjny oparty na dotychczasowej ilości i służyć będzie do porównania ofert.
10. Rozliczenie się za sprzedaną energię elektryczną będzie na podstawie wskazań pomiarowo-rozliczeniowych.
11. Dostarczanie energii elektrycznej winno odbywać się zgodnie z obowiązującym prawem,
w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne, rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy (w szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2007 roku w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną).
12. Zamawiający informuje, że posiada umowy na:
1) dystrybucję energii elektrycznej zawartą na czas nieoznaczony;
2) dostawę (zakup) energii elektrycznej zawartą na czas określony tj. do dnia 31.12.2021 roku;
3) odbiór energii z OZE i pełnienie funkcji POB-a zawartą na czas określony tj. do dnia 31.12.2021 roku
- z PGE Obrót S.A. ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów, oddział z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej Al. Marsz. J. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko- Kamienna.
13. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do obiektów Zamawiającego.
14. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przyszłej umowy na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w SWZ oraz w cenie energii elektrycznej podanej
w formularzu ofertowym - zał. nr 1 do SWZ;
2) zakupu, wraz z usługą bilansowania handlowego, energii elektrycznej wytwarzanej
w instalacji OZE Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
15. Zamawiający informuje iż procedura zmiany sprzedawcy będzie odbywała się po raz kolejny.
16. Zamawiający w umowie z obecnym sprzedawcą nie posiada zapisów odnośnie jakichkolwiek promocji.
17. Zamawiający oświadcza, że:
1) dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektu ulokowanego przy ul. Rzewuskiego 8 w Busku-Zdroju, do którego ma być dostarczana zakupiona energia elektryczna;
2) jest wpisany do rejestru wytwórców energii elektrycznej prowadzonego przez Prezesa URE;
3) energię elektryczną zakupioną od Wykonawcy będzie zużywał na potrzeby własne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491298,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578592,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491298,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE OBRÓT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690254559

7.3.3) Ulica: ul. 8 Marca 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491298,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.