eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "Aqua -Zdrój" Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
z Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „Aqua –Zdrój” Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WAŁBRZYSKIE CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNE "AQUA-ZDRÓJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020698864

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 848 84 94

1.5.8.) Numer faksu: 74 848 84 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@aqua-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: aqua-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
z Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „Aqua –Zdrój” Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64e9630e-280f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042385/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „Aqua –Zdrój” Sp. z o.o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225787/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 94000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „Aqua – Zdrój” przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu oraz zapewnieniu pojemników do zbiórki odpadów w okresie realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 7 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy oraz projekt umowy, stanowiący zał. nr 4 do SWZ. Odbiór i zagospodarowanie odpadów należy prowadzić zgodnie z
a) ustawą z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,
b) zapisami ustawy 14 grudnia 2012 o odpadach,
c) Uchwałą XXXIX /436/21 Rady Miejskiej Wałbrzycha z dnia 31 sierpnia 2021 zmieniającą uchwałę nr XXIX/315/20 Rady Miejskiej Wałbrzycha z dnia 20 grudnia 2020 w sprawę szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów,
d) przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Wałbrzych ( Załącznik do uchwały nr XXIX/314/20 Rady Miejskiej Wałbrzycha z dnia 22 grudnia 2020 r.).zakres prac obejmuje: 1) zapewnienie przez Wykonawcę niezbędnych pojemników na odpady w ilościach określonych w zał. nr 8 do SWZ. 2) ubezpieczenie na własny koszt i zabezpieczenie pojemników od ryzyka związanego z uszkodzeniem lub kradzieżą na czas realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub kradzież pojemników. 3) odbieranie odpadów komunalnych, w tym: a) odbieranie odpadów niesegregowanych (zmieszanych), b) odbieranie odpadów opakowaniowych, c) odbieranie bioodpadów, d) odbieranie papieru i tektury. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu za pośrednictwem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami rocznego sprawozdania, o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, kart przekazania odpadów. Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników do gromadzenia odpadów. Na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do ich naprawy, systematycznej konserwacji, wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników.Wykonawca zapewni zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w instalacji komunalnej w rozumieniu ustawy o odpadach, wpisanej na listę instalacji komunalnych, o której mowa w art. 38b ust. 1 ustawy o odpadach przez właściwego marszałka województwa. Wykonawca zobowiązany jest posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać usługę odbioru odpadów komunalnych:
1) w sposób ciągły, w godzinach od 7:00 do 20:00, w dni robocze, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 2) niezależnie od warunków atmosferycznych. 3) w sposób sprawny, ograniczający do minimum utrudnienia w korzystaniu z nieruchomości,
4) zapewniając dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usług, jak również odpowiedniego personelu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie powierzchni utwardzonych i zieleni, powstałe w związku z realizacją zamówienia na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Termin realizacji zamówienia – 1.11.2021 – 31.10.2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66502,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66502,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66502,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alba Dolny Śląsk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890691182

7.3.3) Ulica: ul. Piasta

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66502,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.