eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juszkowo › Organizacja i przeprowadzenie 10-dniowych półkolonii dla 41 uczestników w wieku 6-17 lat w ramach projektu "Pomorskie z Ukrainą"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie 10-dniowych półkolonii dla 41 uczestników w wieku 6-17 lat w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakątek 1

1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie 10-dniowych półkolonii dla 41 uczestników w wieku 6-17 lat w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba933907-0535-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016529/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Organizacja i przeprowadzenie 10-dniowych półkolonii dla 41 uczestników w wieku 6-17 lat w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252662

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia pierwotnie prowadzone było w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP, pod nazwą Organizacja półkolonii i kolonii dla dzieci w ramach projektu „Pomorskie z Ukrainą” (nr sprawy ZP.271.15.2023, ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00186015 z dnia 2023-04-20), i było podzielone na dwie części: 1) Organizacja i przeprowadzenie 10-dniowych półkolonii, 2) Organizacja i przeprowadzenie 12-dniowych kolonii letnich.
W pierwotnie prowadzonym postępowaniu w zakresie części nr 1 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy PZP, w związku z czym postępowanie to w zakresie części nr 1 podlegało unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 2 ustawy PZP.
Mając na uwadze zaistniałą sytuację zamawiający działając na podstawie art. 305 pkt 2 zdecydował o wszczęciu postępowania w trybie z wolnej ręki, w zakresie odpowiadającym pierwotnie prowadzonemu postepowaniu na część nr 1.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5066ec6a-df7a-11ed-9355-06954b8c6cb9

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 230387,50 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 10-cio dniowych (10 dni roboczych, poniedziałek-piątek)
półkolonii letnich dla 41 (czterdziestu jeden) dzieci w wieku 6 17 lat narodowości ukraińskiej, w tym:
a) jednej osoby niepełnosprawnej, która nie ma dysfunkcji ruchowej, jest w stanie samodzielnie się poruszać i nie wymaga
obecności dodatkowego opiekuna,
b) jednej osoby niepełnosprawnej, która nie ma dysfunkcji ruchowej, jest w stanie samodzielnie się poruszać, lecz wymaga
obecności dodatkowego opiekuna - opiekun zapewniony przez Zamawiającego,
c) jednej osoby z chorobą przewlekłą, która nie ma dysfunkcji ruchowej, jest w stanie samodzielnie się poruszać i nie
wymaga obecności dodatkowego opiekuna,
- w okresie od dnia 3 lipca 2023 r. do dnia 14 lipca 2023 r., zwanych dalej „półkoloniami”
2) Półkolonie obejmują swoim zakresem zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć o charakterze sportowym, artystycznym i
edukacyjnym. Zajęcia powinny być dostosowane do wieku, zidentyfikowanych potrzeb i możliwości uczestników półkolonii.
W ramach zajęć o charakterze edukacyjnym Wykonawca zorganizuje co najmniej jedną, trwającą nie krócej niż 6 godzin,
wycieczkę do instytucji edukacyjnej. Liczba i rodzaj zajęć oraz dodatkowych atrakcji, w tym wycieczek do instytucji
edukacyjnych, zostały wskazane przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
3) Półkolonie będą odbywać się od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00. W przypadku wycieczki do
instytucji edukacyjnej, Zamawiający dopuszcza jej realizację w innych godzinach niż wskazane w zdaniu poprzednim, po
uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
4) Półkolonie zostaną zorganizowane i przeprowadzone na terenie Gminy Pruszcz Gdański, w lokalizacji wskazanej przez
Wykonawcę w złożonej ofercie.
5) Półkolonie zostaną zorganizowane i przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j.
Dz.U. 2022 poz. 2230 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie
wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. 2016 poz. 452 ze zm.).
6) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią do prowadzenia półkolonii kadrę opiekunów, posiadającą
kwalifikacje do prowadzenia zajęć przewidzianych w programie półkolonii, zgodnie z przepisami wskazanymi w pkt 5)
powyżej. Zamawiający wymaga, aby w składzie kadry opiekunów znalazła się co najmniej 1 (jedna) osoba posługująca się
jednocześnie językiem ukraińskim i polskim w stopniu komunikatywnym.
7) Wykonawca dokona wszelkich niezbędnych zgłoszeń związanych z realizacją półkolonii, w tym w szczególności dokona
rejestracji wypoczynku w bazie wypoczynku.
8) W terminie do 10 dni przed rozpoczęciem półkolonii Wykonawca przedstawi potwierdzenie zgłoszenia wypoczynku oraz
przedstawi wykaz kadry pedagogicznej, pod opieką której będą przebywać uczestnicy półkolonii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŚWIAT EKSPERYMENTU MAŁGORZATA SAŁATA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8392547156

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-126

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-03 do 2023-07-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.