eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Wykonanie okresowej 5 letniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowej 5 letniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590708822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Majowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ a także: https://bip.ttbs.com.pl/category/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie okresowej 5 letniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdabf04b-f139-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018935/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Wykonanie okresowej 5 letniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215891/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 214436,15 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174338,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) kontrola instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych:
a) przeglądy tablic elektrycznych w mieszkaniach i lokalach użytkowych,
b) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych i wyłączników różnicowoprądowych,
c) sprawdzenie tablic licznikowych i licznika,
d) sprawdzenie stanu gniazd wtykowych i łączników,
e) sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych,
f) wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− skuteczności środków ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
− sprawdzenie skuteczności działania wyłączników różnicowoprądowych,
2) kontrolę instalacji elektrycznych oświetlenia administracyjnego (klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia inne):
a) przegląd i ocena sprawności wyłączników, przycisków oraz opraw oświetleniowych,
b) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych w tablicach administracyjnych,
c) wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
3) kontrolę instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej:
a) sprawdzenie stanu technicznego zabezpieczeń budynku (przegląd, ocena sprawności technicznej od strony mechanicznej),
b) przegląd tablic rozdzielczych piętrowych,
c) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych,
d) sprawdzenie tablic licznikowych i liczników (obwodów administracyjnych),
e) sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych.
f) wykonanie badań i sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
− sprawdzenie rozdzielnic tablicowych,
− sporządzenie schematu ideowego 1-kreskowego wlz instalacji elektrycznej budynku - od zewnętrznego przyłącza kablowego do tablic w mieszkaniach lub lokalach użytkowych - z opisem rodzaju i przekrojów przewodów oraz stosowanego osprzętu i zabezpieczeń,
4) kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami aktualnej normy:
a) oględziny instalacji części naziemnej,
b) sprawdzenie ciągłości połączeń części naziemnej,
c) pomiar rezystancji uziemienia,
d) sprawdzenie stanu uziemienia i sporządzenie protokołu oporności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 144488,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) kontrola instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych:
a) przeglądy tablic elektrycznych w mieszkaniach i lokalach użytkowych,
b) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych i wyłączników różnicowoprądowych,
c) sprawdzenie tablic licznikowych i licznika,
d) sprawdzenie stanu gniazd wtykowych i łączników,
e) sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych,
f) wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− skuteczności środków ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
− sprawdzenie skuteczności działania wyłączników różnicowoprądowych,
2) kontrolę instalacji elektrycznych oświetlenia administracyjnego (klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia inne):
a) przegląd i ocena sprawności wyłączników, przycisków oraz opraw oświetleniowych,
b) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych w tablicach administracyjnych,
c) wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
3) kontrolę instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej:
a) sprawdzenie stanu technicznego zabezpieczeń budynku (przegląd, ocena sprawności technicznej od strony mechanicznej),
b) przegląd tablic rozdzielczych piętrowych,
c) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych,
d) sprawdzenie tablic licznikowych i liczników (obwodów administracyjnych),
e) sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych.
f) wykonanie badań i sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
− sprawdzenie rozdzielnic tablicowych,
− sporządzenie schematu ideowego 1-kreskowego wlz instalacji elektrycznej budynku - od zewnętrznego przyłącza kablowego do tablic w mieszkaniach lub lokalach użytkowych - z opisem rodzaju i przekrojów przewodów oraz stosowanego osprzętu i zabezpieczeń,
4) kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami aktualnej normy:
a) oględziny instalacji części naziemnej,
b) sprawdzenie ciągłości połączeń części naziemnej,
c) pomiar rezystancji uziemienia,
d) sprawdzenie stanu uziemienia i sporządzenie protokołu oporności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 21561,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99502,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255497,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99502,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ramo Polska Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223122369

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 214

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-486

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99502,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15879,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43199,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15879,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOR-EL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272789643

7.3.3) Ulica: Gimnastyczna 132

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-128

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15879,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.